• Anonym (ensamvargen)

Ligger ni kvar med ons och kk?

Eller vill att de ska sova över efter sexet?

Jag vill aldrig sova med någon jag inte är kär i och har börjat dejta lite smått .Han finner det så konstigt att jag varje gång (4() vill att han ska gå hem efter vi haft sex. Vi kan ligga och mysa i timmar men jag hatar vakna med folk, vill alltid vara själv på morgonen.

Är det konstigt att inte vilja sova med nån man legat med?

• Svar på tråden Ligger ni kvar med ons och kk?
  • Anonym (Kvinna48)

Det beror helt på. Jag sover gärna tillsammans med en av mina kks, men det beror på att jag gillar honom. Sexet är inte ens särskilt bra utan det är närheten och samtalen som lockar.

En annan har jag fantastiskt bra sex med men vi lever i helt skilda världar och har inget gemensant. Där ligger vi kvar en kort stund och sen är det puss och hej.

Man får komma överens om vad som gäller helt enkelt.

• Anonym (Kinky_vi)

Gjorde några gånger misstaget att låta en KK sova kvar och har även testat lite soffmys med KK. Slutade alltid med en massa strul då killarna fick föt sig att det var något mer än sex det handlade om. Mitt råd är att låt en KK vara ett bra knull och inget annat. Mys i soffan, sova över, djupa kyssa och liknande har man med personer man har eller vill utvekla en djupare relation med.

• Anonym (Nej)

Håller med tidigare talare, med en KK har man sex och inget annat. Helt ok att kanske äta lite och ta ett glas vin innan man börjar ha sex men när killen inte orkar mer, har han gjort sitt och får han åka hem till sig eller så åker jag hem till mig beroende vart man träffades. Hadde mina KK för att ha sex, inte för att vara hotellvärdinna. Lite skilnad är det idag när gubben och jag träffar andra par då fungerar det att även vara social och göra mer än att bara ha sex.

• Anonym (Varierar)

Jag har ofta dragit efter ONS och träffar med kk, men det har hänt att de frågat om att sova över och jag har sagt ja. Mysigt att sova ihop, har inga problem med det.

Mer vanligt att kk frågar. Jag är rätt erotiskt intresserad och vill helst ha lång sex flera gånger..

• Anonym (ensamvargen)
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-05-20 06:53:40 följande:

Gjorde några gånger misstaget att låta en KK sova kvar och har även testat lite soffmys med KK. Slutade alltid med en massa strul då killarna fick föt sig att det var något mer än sex det handlade om. Mitt råd är att låt en KK vara ett bra knull och inget annat. Mys i soffan, sova över, djupa kyssa och liknande har man med personer man har eller vill utvekla en djupare relation med.

Ja känslor kan komma som ett brev på posten av lite oxytocin. Har sällan drabbats av det, har nog  varit jag som oftast fått känslor för kk`s och väljer att hålla igen och göra lite business av hela grejen. Men kyssas passionerat och ge varandra ömma smekningar och mysa i soffan har jag gjort med alla. Tror det har funnits rätt mycket känslor med dem jag haft som kk`s men vi har haft en deal och omständigheter som gjort att vi inte kunnat bli ihop.

Sömnen dock är bara för dem jag älskar, det är heligt:)
  • Anonym (Kinky_vi)
    Anonym (ensamvargen) skrev 2018-05-20 10:28:59 följande:

Ja känslor kan komma som ett brev på posten av lite oxytocin. Har sällan drabbats av det, har nog  varit jag som oftast fått känslor för kk`s och väljer att hålla igen och göra lite business av hela grejen. Men kyssas passionerat och ge varandra ömma smekningar och mysa i soffan har jag gjort med alla. Tror det har funnits rätt mycket känslor med dem jag haft som kk`s men vi har haft en deal och omständigheter som gjort att vi inte kunnat bli ihop.

Sömnen dock är bara för dem jag älskar, det är heligt:)

Har aldrig haft känslor på det sättet för en KK. Ömma smekningar och passionerade kyssar kräver känslor på ett djupare plan för att vara aktuellt för mig. Behövet av beröring tillgodosåg jag som singel genom att gå på SPA och få massage eller andra behandlingar och självklart genom att träffa andra tjejer för smek och myssex. Tyvärr missuppfattade en del killar helt vad det handlade om och vid ett par tillfällen blev det lite pinsamt. Helger när jag var barnledig ville jag passa på att ha massor med sex, träffa kompisar och gör det man inte kunde göra när barnen var hemma. Minns bland annat en gång när jag bokat in träff med två killar, back to back så att säga. Kille nummer ett kom med packad väska så jag förutsatte självklart att han tänkt sig en hotellnatt när vi lekt färdigt. Så var inte fallet utan han trodde att det var Bed and Brakefest hemma hos mig. Blev lite sura miner när jag förklarade att om två timmar kommer det en ny toyboy och efter det skall jag besöka en swingersklubb med en kvinnlig bekant. Bör tillägga att kyssar och smek fungerade bra vid träffar för tjejsex och det gör det fortfarande när gubben och jag träffar par och det blir lite tjejmys. Är för mig två helt skilda saker att träffa en tjej för tjejsex och en kille som KK för att knulla.
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-05-22 05:19:26 följande:

Har aldrig haft känslor på det sättet för en KK. Ömma smekningar och passionerade kyssar kräver känslor på ett djupare plan för att vara aktuellt för mig. Behövet av beröring tillgodosåg jag som singel genom att gå på SPA och få massage eller andra behandlingar och självklart genom att träffa andra tjejer för smek och myssex. Tyvärr missuppfattade en del killar helt vad det handlade om och vid ett par tillfällen blev det lite pinsamt. Helger när jag var barnledig ville jag passa på att ha massor med sex, träffa kompisar och gör det man inte kunde göra när barnen var hemma. Minns bland annat en gång när jag bokat in träff med två killar, back to back så att säga. Kille nummer ett kom med packad väska så jag förutsatte självklart att han tänkt sig en hotellnatt när vi lekt färdigt. Så var inte fallet utan han trodde att det var Bed and Brakefest hemma hos mig. Blev lite sura miner när jag förklarade att om två timmar kommer det en ny toyboy och efter det skall jag besöka en swingersklubb med en kvinnlig bekant. Bör tillägga att kyssar och smek fungerade bra vid träffar för tjejsex och det gör det fortfarande när gubben och jag träffar par och det blir lite tjejmys. Är för mig två helt skilda saker att träffa en tjej för tjejsex och en kille som KK för att knulla.

Kan bli lite knas om man inte är på samma våglängd. Hannade i ett liknande läge för många år sedan. Fick kontakt vi det som hette Knullkontakt. Vet inte om jag missade att läsa något eller om det var otydligt. Fick som sagt kontakt och det var snabba puckar. Fick en adress och insrtruktioner om att bara gå in så skulle hon ligga i sängen och vänta. Trodde att det var för hela kvällen men väl där möttes jag av gubben i hallen som pekade mot sängkammaren och fick instruktionen att smeka, slicka sätta på, tömma i henne och sedan dra. När jag gick mötte jag nästa kille som var på väg in. Fick senare reda på att det var någon form av cuckold där gubben slickade rent mellan varven och att vi var fem killar som besökte henne den kvällen. Gjorde om detta ett par gånger men då viste jag vad det gick ut på.
  • Richard1986

Om man verkligen klarar av att skilja på sex pch känslor och inse att allt mys, gos, kyssar, smek och sex som sker nu sker bara nu och inte sen så är det väl inga problem. Sen finns det alltid en del som tror sig kunna skilja på sex och känslor men som tyvärr inte gör det när det kommer till kritan utan förväntar sig "mera". Men är man knullkompisar eller har ett one night stand så finns det inget "mera". Det som sker, det sker i stunden.

• Anonym (känsloman)

Jag skulle aldrig kunna ha sex med någon utan känslor för den personen. Om jag inte hade det innan skulle jag få det efter. Därför håller jag mig ifrån både ons och kk.

(Fylle-ons untantaget, men sådana är ändå inget för mig...)

• Anonym (Stina)

Nej man sover inte hos en KK. Inte för mycket mysande. en KK är sex och kladd.

• prospicientia

Det här har jag försökt prata med min terapeut med, men det fungerade inte. Det diskuteras i vissa grupper ibland och jag tycker det är väldigt intressant. 

För jag har alltid varit rädd för det där med förväntningar och kommunikation i samband med ONS. Jag hade schabblat bort de tillfällen jag blivit raggad på, men kanhända leder till sex nästa gång. Och då funderar jag på när och hur man ska fråga och kommunicera om hur man vill ha det. Just närhet och mjukhet och kramar är nog det jag vill ha som grund i första taget. Men efteråt då? Vill tjejen ha en härlig känsla av delande då eller vill hon bara att det är slut, så att säga. Jag har ju hört tjejer klaga på att killar bara går och lämnar tjejen åt sig själv, men jag är också rädd att om jag är öppen och försöker prata så kommer hon att tycka att det är osexigt. Men vad jag för val egentligen? Jag är nog den som vill ha mycket verbal kommunikation; jag är totalt oerfaren, men jag tror att mycket verbal kommunikation är naturligt för mig under sexakten också. Jag vill prata.

• prospicientia
    Anonym (Stina) skrev 2018-05-22 17:19:12 följande:

Nej man sover inte hos en KK. Inte för mycket mysande. en KK är sex och kladd.

Det är dumt det där med etiketter. Jag frågade en på bodycontact.com som jag fick enormt bra kontakt med om hon ville att man skulle göra saker tillsammans och umgås på stan. Hon svarade att det berodde helt och hållet på hur det kändes så det var skönt. För min del är jag främst intresserad av att få nära vänner där man också kan umgås intimt. 
  • Anonym (Stina)
    prospicientia skrev 2018-05-22 18:05:39 följande:

Det är dumt det där med etiketter. Jag frågade en på bodycontact.com som jag fick enormt bra kontakt med om hon ville att man skulle göra saker tillsammans och umgås på stan. Hon svarade att det berodde helt och hållet på hur det kändes så det var skönt. För min del är jag främst intresserad av att få nära vänner där man också kan umgås intimt. 

Tycker att det är bra att vara tydlig med vad man söker och vad man är ute efter. En KK är bara sex. umgås på stan gör jag med kompisar eller om man har något seriöst på gång. Nu är jag i en fas där jag absolut inte vill ha något seriöst utan vill lägga tidigare relationer bakom mig först. För min del känns en önskan om någon att umgås med och samtidigt ha sex utan känslor som en utopi. lite som att man vill ha alla godbitar av en relation utan att vilja lägga tid och energi på själva relationen. Fungerar inte för mig utan då är det bättre att sätta klara gränser för syftet med en KK relationen.
  • prospicientia
    Anonym (Stina) skrev 2018-05-22 18:17:48 följande:
    Tycker att det är bra att vara tydlig med vad man söker och vad man är ute efter. En KK är bara sex. umgås på stan gör jag med kompisar eller om man har något seriöst på gång. Nu är jag i en fas där jag absolut inte vill ha något seriöst utan vill lägga tidigare relationer bakom mig först. För min del känns en önskan om någon att umgås med och samtidigt ha sex utan känslor som en utopi. lite som att man vill ha alla godbitar av en relation utan att vilja lägga tid och energi på själva relationen. Fungerar inte för mig utan då är det bättre att sätta klara gränser för syftet med en KK relationen.
    För dig betyder det så och för en annan person någonting annat. Det finns inte två människor på jorden som betraktar relationer på exakt samma sätt För en person betyder "förhållande" en sak, för en annan person någonting annat. Det är just därför det krävs kommunikation. Det är helt inte klart vad som avses med "känslor" om man inte kan förklara närmare hur man känner och tänker. 
  • MammAmma

Ons vill jag bli av med efter att jag är klar med dem. Vill absolut inte sova med dem.

Kk:n, beror på. Det beror på vem kk:n är och vad jag har för relation till den i övrigt. Generellt så vill jag inte sova med en kk, men har haft ett par st jag kunnat göra det med, och det är killar som jag umgåtts mycket med även utanför sexuella situationer. Har väldigt svårt att få känslor för någon, så det upplägget är ganska idealt för mig - får ligga, närhet, vänskap och intimitet, utan krav på mer.

• Anonym (Stina)
    prospicientia skrev 2018-05-22 18:27:26 följande:

För dig betyder det så och för en annan person någonting annat. Det finns inte två människor på jorden som betraktar relationer på exakt samma sätt För en person betyder "förhållande" en sak, för en annan person någonting annat. Det är just därför det krävs kommunikation. Det är helt inte klart vad som avses med "känslor" om man inte kan förklara närmare hur man känner och tänker. 

Har jag på något sätt sagt att det är en allmängiltigt sätt att se på KK relationer men jag vet hur jag vill ha det och fungerar och har en del bekanta som strulat som fan med sina KK på grund av luddiga grännser och olika synsätt på vad relatonen handlar om.Känner en tjej som till och med fick ringa efter polisen när en KK helt flippade ur när han fick veta att hon träffade andra killar.
  • Anonym (H)

Jag och min KK sov över trots att vi båda bodde i gångavstånd från varandra. Det var mysigt att skeda hela nätterna och om vi vaknade till någon gång under natten så hoppade vi på varandra och hade sex. Vi var båda väldigt lättväckta så det hände många gånger under nätterna, haha. Sen blev det morgon och då gick man hem till sig.

Men när jag träffade ett ONS på krogen så tyckte jag bara det kändes jääävligt märkligt när han prompt skulle somna i min säng och sova över.. Nästa morgon skulle jag iväg på jobbet och han blev kramig och klängig och ville absolut inte skiljas åt. Det kändes fan bara jobbigt!

• DeathByPickles

Jag gillar inte att ha folk i min lägenhet och hundarna skulle definitivt sura i soffan om jag fick för mig att någon skulle sova över, alltså händer det inte. 
    Hellre gå hem till henne eller honom så kan man själv välja när det är dags att gå hem. 
    Sover gör jag bara med nära vänner. 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Ligger ni kvar med ons och kk?