• onlygirl

Äl idag 20/5, hoppas på februari bebis. Följas åt?

Hej alla,

Har idag gjort en heminsemination efter att äl-stickorna visade positivt igår. Sitter nu hemma med min partner som på nålar, när kan man testa tidigast? Hade jag fått bestämma hade det gått att testa redan ikväll haha!

Om denna insemination blir en graviditet och allt går väl kommer min som vara 2 år och 4 månader när bebis föds.

Känner mig helt instängd i min bebisbubbla, allt snurrar kring bebis i mitt huvud.

Fler som planerar februari bebis? Som kanske har BIM kring 5/6 och vill följas åt?

Vill prata med massor av er, får aldrig nog

Har ni barn sen innan, hur tänker ni kring förlossning? Jag känner mig så exhalterad haha!

• Svar på tråden Äl idag 20/5, hoppas på februari bebis. Följas åt?
  • Tjillevippens

Jag får tyvärr lämna tråden igen, mensen beslöt sig för att dyka upp igår redan :( hoppas alla ni får plus nu, lycka till tjejer <3

• Milian03

Har beställt hem tester förra veckan som förhoppningsvis kommer imorgon :) både testa tidigt och vanliga stickor. Ska bli spännande att se om femte försöket lyckats.

• onlygirl
    Tjillevippens skrev 2018-05-27 20:26:26 följande:

Jag får tyvärr lämna tråden igen, mensen beslöt sig för att dyka upp igår redan :( hoppas alla ni får plus nu, lycka till tjejer <3

Du får såklart stanna om du vill. Beklagar verkligen kram
  • anynom

Hoppar gärna in här! Hade ÄL 19/5 (testade med stickor samt kände av det rejält). BIM 2/6. Testade idag på ÄL+9, negativt. Även om jag fattar att det inte är kört än så blir man såååå besviken.

• Lilly2015
    anynom skrev 2018-05-28 12:35:34 följande:

Hoppar gärna in här! Hade ÄL 19/5 (testade med stickor samt kände av det rejält). BIM 2/6. Testade idag på ÄL+9, negativt. Även om jag fattar att det inte är kört än så blir man såååå besviken.

Då är vi väldigt lika. Tror jag hade äl på kvällen den 19 men Natural cycles satte ut söndag eftersom det var då tempen höjdes. Jag har bestämt mig för att inte testa förrän på onsdag. Hoppas vi båda får plus :)
  • Cptwoohaa

Har ju glömt att fråga kring heminsemination! Vad innebär det?

@onlygirl

Sedan så har mensen inte kommit än som jag misstänkte och de där SUPERvattniga flytningarna har gått över och är mer normalblött nu :P Och idag nu så har jag inte hunnit äta lunch eller frukost och mår illa och känner mig andfådd. Brukar ofta skippa lunch och frukost och har inte känt så hör innan. Haha vad jag läser in va? :P

Och jäkligt skönt att vara anonym då det blir väldigt mycket privat info i allt som har med barnalstrandet att göra :)

• Lilly2015
    Milian03 skrev 2018-05-28 14:03:04 följande:

Äl+8... Vet ni om graviditetskollens testa tidigt brukar ge spökstrecl?

Men gud vad spännande! Det ser ju onekligen ut som att det är något :)
  • Lilly2015
    Milian03 skrev 2018-05-28 14:03:04 följande:

Äl+8... Vet ni om graviditetskollens testa tidigt brukar ge spökstrecl?

Men gud vad spännande! Det ser ju onekligen ut som att det är något :)
Svar på tråden Äl idag 20/5, hoppas på februari bebis. Följas åt?