Rimligt att kräva eget sovrum?
Jag kan gå med på att vara uppe 1 timme längre så han kan somna (det är insomningen som är problemet) och sen lägga mig. Men det går inte om något av barnen fått lägga sig bredvid.
Jag kan gå med på att vara uppe 1 timme längre så han kan somna (det är insomningen som är problemet) och sen lägga mig. Men det går inte om något av barnen fått lägga sig bredvid.
Är de bonusdottern får jag ont i ryggen av hennes säng. Dessutom är det en principsak också, han vägrar flytta på sig om mina barn någon gång skulle behöva ligga bredvid mig.
Att situationen är komplicerad just nu. Och ja jag har förståelse för det. Exfrun bråkar något hemskt. Men inte så ofta som de blivit nu att de ska sova där och jag ska flytta på mig.
Jag får sova i den säng som är ledig när situationen är som den e. Just nu iallafall.
I 8-åringens rum är de inga problem att sova. Men inte alltid det är han som behöver/vill sova hos pappa. Han har nämligen en 120-säng som jag inte får ont i ryggen av. Men sen vill inte sambon ha barnen hos sig jämt i sängen utan enbart vid nödfall så att säga och helst inte då heller. Men nu är situationen som den är.