Killar som leker
Jag vill inte lägge ytterligare någon börda på dig, men det här låter oerhört intensivt från din sida - energin du förmedlar i ditt inlägg - och som att du tolkar ganska friskt och dessutom har en mall för hur saker och ting ska vara; hur _man_ gör. Jag tror du behöver tolka mindre, sluta tänka på exakt hur mycket tid som går mellan era meddelanden osv ... tänka att människor fungerar väldigt olika när det gäller dejting. Där får du fundera på hur mycket olikheter du kan tolerera.
Sedan försöker jag med det inte säga att allt på något sätt är ditt fel. Han verkar inte vara ärlig med dig och han skickar mixade signaler. Personligen tycker jag ingen person är värd det omaket. Särskilt farligt blir det om du är helt såld på hans utseende och utstrålning; då kan det hända att du står ut med en väldigt massa manipulation du inte skulle stått ut med annars.
Gå vidare. Satsa på att agera hälsosammare själv OCH satsa på någon som är konsekvent så vad som sägs och vad som görs hänger ihop. Lycka till!