Inlägg från: Anonym (Typiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Typiskt)

Elak kk

Så typiskt otrogna människor att tycka synd om sig själva när de utsätts för samma behandling som de utsätter sin partner för Kräks

• Anonym (Typiskt)
    uffe 2 skrev 2018-05-23 10:10:27 följande:
    Känslor som totalt beroende, otillräcklighet, övergivenhet mm kan inte den vuxna hjärnan uppleva utan de måste då finnas olösta känslor från barndomen för detta. Sen att du är otrogen borgar ju åxå för att de finns en tomhet inom dig som du försöker fylla upp och laga utifrån. Med detta beteende så kommer du bara gräva djupare och djupare ner. Ytterligare ett kvitto för detta är att din självrespekt saknas, för du har ansvaret över att du tillåter honom att behandla dig på detta sätt, du låter dina barndomskänslor styra dina väl och därav kan han agera i eran gemensamma känslomässiga trasighet.
    Håller med om allt du skriver men... "låter honom behandla dig på detta sätt". Hon själv verkar inte ha några som helst problem med att behandla sin egen partner och eventuella kids på samma sätt. Så deras "känslomässiga trasighet" kan nog utökas med total brist på empati och respekt för sina egna familjer.
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 12:17:54 följande:

Lägg ner era predikningar

Jag frågade inte om dom

Förstår att du hellre velat haft medhåll och klappar på ryggen. Men riktigt så enkelt är det inte serru. 
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Rationell) skrev 2018-05-24 02:20:36 följande:

Varför fortsätter ni svara som att TS bara haft en KK? Det var en otrohetsaffär det rörde sig om. 

Knappast konstigt att mannen i fråga blockar TS, han vill väl inte att hans fru ska få reda på nåt. 

punktslash skrev 2018-05-24 09:03:16 följande:
    TS verkar tycka det är värre att hennes kk är ointresserad av henne, än att hon själv är otrogen. Pack!
    Undrar ja med. Och som vanligt vill ju TS inte höra talas om det för då är man jätte jätte taskig och kränkande.

• Anonym (Typiskt)
    Mella-Bella skrev 2018-05-23 22:21:28 följande:
    Ne faktiskt så fattar jag inte vilka olika sätt han har varit elak på innan du berättar det i tråden. Du skrev att enbart blocka dig gjorde honom till en elak person, det var det jag svarade på.
    Sen kan man fråga sig hur elak TS är mot sin partner som hon bedrar och hur elak hennes kk är mot frun som han bedrar. Men det kanske inte räknas i deras lilla värld.
  • Anonym (Typiskt)

Ehm, hallå? Varför snackar alla fortfarande om detta som om TS vore singel och hade en kk?

Både TS och mr kk är redan i ett förhållande och båda går bakom ryggen på sina respektive. Men här sitter alla och snackar om TS dilemma som det är totalt irrelevant.  Är otrohet så jävla normaliserat idag att ingen tycker det är värt att lägga märke till det?

• Anonym (Typiskt)
    Anonym (Lycklig singel) skrev 2018-05-25 07:28:52 följande:

Jag skulle aldrig acceptera en elak kk. Jag gillar sex och chattar med många killar som vill ha sex. Men jag måste tycka om dom som personer också för att kunna älska med dom. Humor och framförallt måste dom vara snälla. De flesta är väldigt goa. I början förvånade det mig att det finns så många trevliga män, men det är ju vanliga justa män som bara är lite mer intresserade av sex. Så mitt råd är glöm eländet och ägna dig åt de trevliga istället. Det vimlar av dom, jag lovar. :)

Mmm men den stora skillnaden är att du är singel vilket varken TS eller hennes kk är. 
  • Anonym (Typiskt)
    Fredrica skrev 2018-05-25 07:35:13 följande:

Att han inte är intresserad av dig annat än för sex är ju vad som ingår i ett KK förhållande.

Vad är det som du tkr är taskigt? Är han dum mot dig på annat vis?

Det är ju inte taskigt att han inte är intresserad av annat än sex om det bara var detta ni bestämde att ni skulle ha men om du förväntar dig något mer så tkr du ju givetvis att han är taskig.. har ni satt upp regler för er relation?

Om man redan är i ett förhållande och väljer att knulla någon som redan är upptagen, KAN det vara så att det enda man då vill är att knulla?
    Hade man velat mer hade man väl avslutat det man redan har?
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Arc) skrev 2018-05-24 23:50:00 följande:
    Vad förväntar man sig i dessa relationer?
    Många gånger verkar någon av parterna bli sårad.
    För att helt undvika denna risk krävs det väl att man reducerar sin KK till en tillfällig njutning? (Det din kk verkar ha gjort?)
    Dvs, trots att sex är en djup upplevelse ska man kunna förminska personen till en tillfällig händelse. 
    Varför skulle inte denna inställning till en annan människa sippra in i övriga livet och göra dig "psykopatisk"?
    Ja var förväntar man sig av en otrohetsrelation där båda bedrar sina respektive?. Väldigt bra fråga.....
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-05-26 06:11:00 följande:
    Det var då ett j-vla tjat om att TS är otrogen. Ingen har nog missat det. Tråden handlar om TS och hennes relation till sin KK och inget annat. Finns många förklaringar till varför man väljer att vara otrogen och det finns uppsjö av trådar i det ämnet här på FL det helt unika med denna tråd är TS och hennes förväntningar och hennes naiva sätt att hantera sin KK på.
    Ja det är ett jävla tjat eftersom det är förjävla naivt att tro att det inte har någonting med TS dilemma att göra och behandla det som två  helt skilda saker.

På vilket sätt menar du att TS inställning skulle vara unikt? Varenda jäkla älskarinna i världen tror att hon är unikast och viktigast i hela världen för snubben hon ligger med.
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-26 11:59:14 följande:
    Precis! Huvudet på spiken.
    Ja det är väl klart att du inte vill prata om det och tycker att allt som pekar bort ifrån din otrohet är "huvudet på spiken".
Svar på tråden Elak kk