• Anonym (Elma 77)
    Äldre 22 May 23:30
    24446 visningar
    123 svar
    123
    24446

    Elak kk

    Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

    Det var som ett slag i ansiktet.

  • Svar på tråden Elak kk
  • Äldre 22 May 23:34
    #1

    har aldrig riktigt fattat varför vissa mängder ner på kvinnor som ger dem exakt det de önskar.

    Även om ni bara har sex med varandra så har man väl respekt och omtanke för varandra? Sex är ju kul, lustfyllt och härligt. Har aldrig fattat varför det så ofta används för att göra andra illa och såra.

  • Anonym (Elma 77) Trådstartaren
    Äldre 22 May 23:38
    #2

    Jag är så sårad så det finns inte ord. Så jäkla elak man. När vi träffades live va allt bra men dess emellan var han mest elak. Vi sågs ungefär varannan månad .

  • Anonym (Elma 77) Trådstartaren
    Äldre 22 May 23:40
    #3

    Han var Nödbedd och tråkig. Ville knappt chatta med mig. Men träffa mig ville han

  • Äldre 22 May 23:43
    #4

    Det är nog inte så ovanligt att det är så men alla säger det inte. Sex vill många ha kvittar ofta med vem det är, så ta det inte personligt.

  • Anonym (Elma 77) Trådstartaren
    Äldre 22 May 23:48
    #5

    Vet inte hur jag ska klara av detta och gå vidare. Han blockade mig på kik och wordfeud direkt när det var slut. Bara det talar om hur elak han är

  • Anonym (Sebbe­n)
    Äldre 22 May 23:52
    #6
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:48:24 följande:

    Vet inte hur jag ska klara av detta och gå vidare. Han blockade mig på kik och wordfeud direkt när det var slut. Bara det talar om hur elak han är


    Är det så elakt? Jag blockar så med för att kunna gå vidare och glömma fortare. Det gör ont annars och msn frestas skicka mess...
  • Äldre 22 May 23:57
    #7
    +1
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:48:24 följande:

    Vet inte hur jag ska klara av detta och gå vidare. Han blockade mig på kik och wordfeud direkt när det var slut. Bara det talar om hur elak han är


    Att han gjorde så, behöver inte betyda att han är elak. Alla har rätt att välja bort mäbniskor i sitt liv. Släpp han nu, det ftinns tusen andra fiskar i havet
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 23 May 00:02
    #8
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:30:42 följande:

    Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

    Det var som ett slag i ansiktet.


    Varför ligger tråden under "Otrohet"?
    Vem av er har varit otrogen, eller är ni båda det?
  • Anonym (Stina­)
    Äldre 23 May 05:09
    #9

    Inte för att vara taskig och strö salt i såren men är det inte för att man vill ha sex med varandra utan att vilja lägga in några kännslor och någon energi i övrigt i relationen man väljer att vara KK. Det vill säga man träffas, kanske pillar lite räkor, tar ett glas vin, småpratar lite sedan knullar man och när killen är slutkörd så går han hem. Var det ett bra knull gör man upp om att träffas igen. Vill man mer än så har man någon annan typ av relation än att vara KK. Känns lite som att TS ville mer än att vara KK. Nu brukar jag undvika att vara taskig men det har hänt att man fått tala klarspråk med KK som fått för sig att det är något mer än sex mellan oss. Tror att det var det som hände, att TS ville mycket mer än vad KK ville därav en oundviklig konflikt. Släpp detta nu och gå vidare. Självklart finns det ingen anledning för KK att ha kvar TS som vän på chattar och liknande när man inte är KK längre. För min del så är det BC som gäller för att bestämma träff med KK och när vi inte är KK längre så blir han blockerad där.

  • Sugenm­an88
    Äldre 23 May 05:18
    #10

    Det är han som inte är värd något.

Svar på tråden Elak kk