Elak kk
Så typiskt otrogna människor att tycka synd om sig själva när de utsätts för samma behandling som de utsätter sin partner för 
Så typiskt otrogna människor att tycka synd om sig själva när de utsätts för samma behandling som de utsätter sin partner för 
Lägg ner era predikningar
Jag frågade inte om dom
Varför fortsätter ni svara som att TS bara haft en KK? Det var en otrohetsaffär det rörde sig om.
Knappast konstigt att mannen i fråga blockar TS, han vill väl inte att hans fru ska få reda på nåt.
Ehm, hallå? Varför snackar alla fortfarande om detta som om TS vore singel och hade en kk?
Både TS och mr kk är redan i ett förhållande och båda går bakom ryggen på sina respektive. Men här sitter alla och snackar om TS dilemma som det är totalt irrelevant. Är otrohet så jävla normaliserat idag att ingen tycker det är värt att lägga märke till det?
Jag skulle aldrig acceptera en elak kk. Jag gillar sex och chattar med många killar som vill ha sex. Men jag måste tycka om dom som personer också för att kunna älska med dom. Humor och framförallt måste dom vara snälla. De flesta är väldigt goa. I början förvånade det mig att det finns så många trevliga män, men det är ju vanliga justa män som bara är lite mer intresserade av sex. Så mitt råd är glöm eländet och ägna dig åt de trevliga istället. Det vimlar av dom, jag lovar. :)
Att han inte är intresserad av dig annat än för sex är ju vad som ingår i ett KK förhållande.
Vad är det som du tkr är taskigt? Är han dum mot dig på annat vis?
Det är ju inte taskigt att han inte är intresserad av annat än sex om det bara var detta ni bestämde att ni skulle ha men om du förväntar dig något mer så tkr du ju givetvis att han är taskig.. har ni satt upp regler för er relation?