Inlägg från: Mella-Bella |Visa alla inlägg
  • Mella-Bella

Elak kk

Det är nog inte så ovanligt att det är så men alla säger det inte. Sex vill många ha kvittar ofta med vem det är, så ta det inte personligt.

• Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:48:24 följande:

Vet inte hur jag ska klara av detta och gå vidare. Han blockade mig på kik och wordfeud direkt när det var slut. Bara det talar om hur elak han är

Att han gjorde så, behöver inte betyda att han är elak. Alla har rätt att välja bort mäbniskor i sitt liv. Släpp han nu, det ftinns tusen andra fiskar i havet
  • Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 06:25:39 följande:

Jo han är en elak man. Som har behandlat mig illa en lång tid. Fått mig att tro att allt va bra mm

Ja det är ju svårt för mig att få en uppfattning om, jag känner ju bara till det du skriver här. Du skrev att enbart blocka gör någon till en elak person.
  • Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 09:56:21 följande:

Det fattar du väl att det inte bara är att han blockade mig. Efter två års kontakt o kk förhållande

Ne faktiskt så fattar jag inte vilka olika sätt han har varit elak på innan du berättar det i tråden. Du skrev att enbart blocka dig gjorde honom till en elak person, det var det jag svarade på.
  • Mella-Bella
    Anonym (Typiskt) skrev 2018-05-24 10:19:54 följande:

Sen kan man fråga sig hur elak TS är mot sin partner som hon bedrar och hur elak hennes kk är mot frun som han bedrar. Men det kanske inte räknas i deras lilla värld.

Ja det är frågan, vi vet ju inte så mycket om hela situationen och vilka av de olika 4 Pers. Som gjort vad och hur de betett sig och hela historien bakom. TS har ju inte berättat så mycket. Så jag tycker det är väldigt svårt att säga något överhuvudtaget om vem/vilka som varit elaka.
  • Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-06-29 23:08:02 följande:

Jag lägger ner den här diskussionen nu. Ingen verkar fatta vad jag ville ha när jag skapade tråden

Vad

ka diskuteras då? Du blev choxkad och ledsen, kände dig mindeevärdig osv. om jag fafattat rätt. Ja det är tråkigt det förstår jag, det känns iinget vidare att bli ratad och sviken när man trodde båda ville samma sak. Människor sviker, dwt är en risk man tar.när man ingår relationer. Och personer som man vet går bakom ryggen på någon annan, de kan man verkligen inte räkna med i någonting som man pratar med dom om. Du berättar också att han var elak, jag antar att du inte gillar det så du kanske kan försök tänka att det var ingen större förlust?

Du får svar som relaterar till vad du skrivit. Du får kanske göra ett tillägg i TS och formulera en mer tydlig frågeställning om vad som ska diskuteras, om du upplever att ingen förstår vad du var ute efter.
  • Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-06-30 17:17:04 följande:

Behöver inte förklara mig mer. Daglig chatt kontakt i två år. Många live träffar. Det räcker. Då gör man bara inte så. Så jävla taskigt. Spelar ingen roll om det bara var kk . Sunt förnuft är det . Som gäller även här

Sunt förnuft är det att inse att man kan inte förvänta sig något bättre ifrån en människa som ljuger och bedrar.
Svar på tråden Elak kk