Elak kk
Det är nog inte så ovanligt att det är så men alla säger det inte. Sex vill många ha kvittar ofta med vem det är, så ta det inte personligt.
Det är nog inte så ovanligt att det är så men alla säger det inte. Sex vill många ha kvittar ofta med vem det är, så ta det inte personligt.
Vet inte hur jag ska klara av detta och gå vidare. Han blockade mig på kik och wordfeud direkt när det var slut. Bara det talar om hur elak han är
Jo han är en elak man. Som har behandlat mig illa en lång tid. Fått mig att tro att allt va bra mm
Det fattar du väl att det inte bara är att han blockade mig. Efter två års kontakt o kk förhållande
Sen kan man fråga sig hur elak TS är mot sin partner som hon bedrar och hur elak hennes kk är mot frun som han bedrar. Men det kanske inte räknas i deras lilla värld.
Jag lägger ner den här diskussionen nu. Ingen verkar fatta vad jag ville ha när jag skapade tråden
Behöver inte förklara mig mer. Daglig chatt kontakt i två år. Många live träffar. Det räcker. Då gör man bara inte så. Så jävla taskigt. Spelar ingen roll om det bara var kk . Sunt förnuft är det . Som gäller även här