Inlägg från: Anonym (Elma 77) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elma 77)

Elak kk

Anonym (Irriterad) skrev 2018-06-27 14:16:27 följande:

Oavsett vad alla andra kan veta eller inte, han verkar ju inte tycka att er relation är värd att satsa på, han säger rakt ut att han bara var intresserad av dig för sex. Så lägg ner alla försök till att få det att framstå som mer än vad just knullkompisar är.

Irriterad? Du är inte tvungen att läsa här
  • Anonym (Elma 77)

Oavsett vad alla andra kan veta eller inte, han verkar ju inte tycka att er relation är värd att satsa på, han säger rakt ut att han bara var intresserad av dig för sex. Så lägg ner alla försök till att få det att framstå som mer än vad just knullkompisar är.

• Anonym (Elma 77)

• Anonym (Elma 77)
    Freijah skrev 2018-06-28 16:47:29 följande:

Men vad är det du är ute efter här egentligen?

Ni var kk, han ville bara ha dig för sex, nu har han avslutat er kk relation.

Det är det hela grejjen går ut på! Att ha sex, utan känslor.

Trist att du trodde att ni var mer än kk, men du har din man för det så håll dig till honom.

Tror att väldigt få människor kommer tycka det minsta synd om dig.

Det har jag inte påstått heller
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (Baaah) skrev 2018-06-29 16:50:53 följande:

Låter som du helt missuppfattat vad en kk-relation är.

Ok förstår att det inte kul att höra honom säga de orden, men det är så man ser på en kk. Eller vad hade du trott? Att han var kär i dig och ville ha en framtid med dig?

Nej inte alls men mer än kk förhållande hade vi
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (Baaah) skrev 2018-06-29 22:23:41 följande:

Inte enligt honom tydligen.

Eller menar du att du förutom sex ville vara kompis med honom och umgås?

Det ville vi båda
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (Baaah) skrev 2018-06-29 22:23:41 följande:

Inte enligt honom tydligen.

Eller menar du att du förutom sex ville vara kompis med honom och umgås?

Vi bor långt ifrån varandra så när vi träffades umgicks vi med. Det va långt mellan våra träffar.
  • Anonym (Elma 77)

Jag lägger ner den här diskussionen nu. Ingen verkar fatta vad jag ville ha när jag skapade tråden

• Anonym (Elma 77)
    Mella-Bella skrev 2018-06-30 00:15:15 följande:

Vad

ka diskuteras då? Du blev choxkad och ledsen, kände dig mindeevärdig osv. om jag fafattat rätt. Ja det är tråkigt det förstår jag, det känns iinget vidare att bli ratad och sviken när man trodde båda ville samma sak. Människor sviker, dwt är en risk man tar.när man ingår relationer. Och personer som man vet går bakom ryggen på någon annan, de kan man verkligen inte räkna med i någonting som man pratar med dom om. Du berättar också att han var elak, jag antar att du inte gillar det så du kanske kan försök tänka att det var ingen större förlust?

Du får svar som relaterar till vad du skrivit. Du får kanske göra ett tillägg i TS och formulera en mer tydlig frågeställning om vad som ska diskuteras, om du upplever att ingen förstår vad du var ute efter.

Behöver inte förklara mig mer. Daglig chatt kontakt i två år. Många live träffar. Det räcker. Då gör man bara inte så. Så jävla taskigt. Spelar ingen roll om det bara var kk . Sunt förnuft är det . Som gäller även här
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (X) skrev 2018-06-30 18:32:53 följande:

Han får blocka om han känner att ni är färdiga och han inte vill påverkas av att du söker kontakt med honom.

Klart att han får har jag sagt nåt annat. Det handlar inte om det alls
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (fghfg) skrev 2018-06-30 20:53:19 följande:

"Det var som ett slag i ansiktet."

Ni var kk's, han säger att han inte vill ha något mer och du tar det som ett slag i ansiktet efter 2 år? 

Lite har du dig själv att skylla.

Bara o ta nya tag. 

Skylla mig själv? Är du från vettet
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (fghfg) skrev 2018-06-30 20:53:19 följande:

"Det var som ett slag i ansiktet."

Ni var kk's, han säger att han inte vill ha något mer och du tar det som ett slag i ansiktet efter 2 år? 

Lite har du dig själv att skylla.

Bara o ta nya tag. 

Du vet inte hur vår relation va eller?
  • Anonym (Elma 77)

Ni kan säga vad ni vill. Ingen av er vet hur vårt förhållande såg ut. Därför ska ni inte uttala er. Det var sättet han avslutade på som jag blev besviken på

Jag saknar inte honom nu längre. Har gått vidare. Känns så jäkla skönt att jag har kommit dit.

Svar på tråden Elak kk