Ekonomiskt stöd - soc - begravning
Jo, jag har vetat om det säkert tre veckor. Men vad är det du anser löser problemet genom att veta om det en vecka innan (eller längre)?
Jo, jag har vetat om det säkert tre veckor. Men vad är det du anser löser problemet genom att veta om det en vecka innan (eller längre)?
Man kan inte "planera" att låna om man inte har någon att låna av. Lite som att försöka planera sin ekonomi långsiktigt med 100 spänn på kontot och inga inkomster.
Eftersom jag heller inte har någon inkomst så blir det min sambo som får betala tillbaka, så jag kan inte låna något utan lov från henne.
Tänk efter en gång till och se om du kan finna ett bra skäl till det. Tips, det krävs ingen Einstein för det, så även du borde ha en chans.
Vissa får hjälp med semesterresor utomlands, andra får bidrag de inte ens behöver...jag kan inte ens åka på en begravning som är viktig för mig...
Du har ingen som helst jävla aning om varför jag inte har en inkomst!
Den som är äcklig med sitt nedlåtande och fördomsfulla uttryck här är du!
Fel svar, försök igen. Det är inte svårt. Väck liv i de grå nu.
Tips, testa hur många gånger du kan släck törsten med ett glas vatten.
Man önskar det fanns möjligheten till soc-lån. Typ, får jag bara låna några hundralappar/någon tusenlapp nu så löser jag mina akuta behov och kan betala tillbaka sedan. Man behöver inte alltid få pengar utan ibland har man sin ekonomiska lösning längre fram i tiden.