• Anonym (T)

Ekonomiskt stöd - soc - begravning

Anonym (begravning) skrev 2018-05-27 00:37:24 följande:
    Tyvärr har vi inte alls valt det här. Vi hade inget eget hem någon av oss. Så det var den enda lösningen att leta boende på annat håll, vilket blev en flytt bort från barnens pappa, alla våra anhöriga och vänner samt att flytta ihop.

I den bemärkelsen kan jag bli lite irriterad över vilka regler som gäller för sambos och hur myndigheter betraktar samboskap. Jag kan inte tvinga min sambo att prioritera mina behov före sina barns exempelvis. Så vi mår båda väldigt dåligt av situationen.
    Var det du som skrev en tråd om att du funderade på att söka efter nån annan eftersom din sambo inte initierade sex tillräckligt ofta efter att hon jobbat, lagat din mat och skött hushållsarbetet?
  • Anonym (T)
    Tom Araya skrev 2018-05-28 00:04:02 följande:
    Du är bra pinsam som drar upp en annan tråd med minst sagt tveksam relevans till denna och demonstrerar samtidigt din brist på läsförståelse. Ditt inlägg kan inte vara mer missplacerat och värdelöst i denna tråd.

Vilken dramaqueen du är. Vad var det som triggade dig så? 
    Anonym (X x x) skrev 2018-05-28 00:57:23 följande:
    Så du är TS ?
    Är det så?
  • Anonym (T)
    Tom Araya skrev 2018-05-28 01:38:13 följande:
    Anonym (T) skrev 2018-05-28 01:05:42 följande:
    Vilken dramaqueen du är. Vad var det som triggade dig så? Är det så?
    Nej, men jag har följt båda trådarna med stort intresse. 

Det finns ingen poäng med att ta upp en helt annan tråd här, som handlar om något helt annat.
    Sannolikt är den enda kopplingen att Anonym (T) läst och kommenterat i båda, men det blir ju bara löjligt när han/hon demonstrerar att han/hon inte riktigt förstår vad han/hon läser. Att Anonym (T) påminner oss om det gör hans/hennes inlägg här mindre intressanta och mer värdelösa.
    Nu börjar jag tro att du faktiskt är TS.Förvånad
  • Anonym (T)
    Anonym (X x x) skrev 2018-05-28 16:39:34 följande:
    Tror det är samma person.
    Ja jag tyckte det lät så. Det blev ju en hysterisk reaktion iaf.Flört
  • Anonym (T)
    Tom Araya skrev 2018-05-28 22:29:38 följande:
    Ja, du tror även att sambon till TS i en annan tråd lagade alla mat och gjorde allt hushållsarbete och det finns även de som tror på tomten. Allt man tror är inte sant och hittills har det kommit mest osanning från dig. Dina inlägg har noll och intet av värde!
    Se inlägget över.
Svar på tråden Ekonomiskt stöd - soc - begravning