• Anonym (hamza91)

Varför är så många kvinnor otrogna?

hur kommer det sig att ca 80 % av alla kvinnor är otrogna flera gånger i livet? varför går de bakom sina pojkvänners/mäns rygg? varför inte dumpa din man/bf om du vill knulla någon annan?

varför klarar så många män att inte vara otrogna medans nästan alla kvinnor är otrogna? märkligt.

varför bryr sig inte kvinnor om mäns känslor? förstår ni inte att ni sårar era pojkvänner/män? hur hade ni känt om eran man/bf var otrogen?

kvinnor som är otrogna brukar oftast också försvara sin handling med att deras bf eller man "inte var där" "varit borta i 2 dagar pga jobb" "blivit tråkig senaste tiden" och andra märkliga anledningar, otroligt känslokallt av dom.

• Svar på tråden Varför är så många kvinnor otrogna?
  • Anonym (hamza91)
    Salmiakk skrev 2018-05-24 20:38:50 följande:

80%, hahahahaha, vart har du hittat den informationen?

diverse källor jag sett genom åren.
  • Tecum

Dina procentsatser kan vi bortse från, men när det gäller sakfrågan kan jag inte undanhålla er ett citat, visserligen från en skönlitterär bok, men ändå intressant och det säger en del om dagens storstadskvinnor och ger svar på din fråga :

"Ligga med andra kan man vilja göra ändå, ja, antagligen är det helt normalt för kvinnor. Män kan nöja sig med samma år efter år, bara de får hyfsat regelbunden sex, men vi kvinnor behöver förnyelse och omväxling. Säkert någon biologisk pryl, flera hannar säkrar kanske mer mångfald i avkomman, eller något sånt"

Från Vi som hade alla rätt, av Jenny Östergren (numera Strömstedt) och Kristina Thulin

• Anonym (Va?)
    Anonym (hamza91) skrev 2018-05-24 20:34:42 följande:

hur kommer det sig att ca 80 % av alla kvinnor är otrogna flera gånger i livet? varför går de bakom sina pojkvänners/mäns rygg? varför inte dumpa din man/bf om du vill knulla någon annan?

varför klarar så många män att inte vara otrogna medans nästan alla kvinnor är otrogna? märkligt.

varför bryr sig inte kvinnor om mäns känslor? förstår ni inte att ni sårar era pojkvänner/män? hur hade ni känt om eran man/bf var otrogen?

kvinnor som är otrogna brukar oftast också försvara sin handling med att deras bf eller man "inte var där" "varit borta i 2 dagar pga jobb" "blivit tråkig senaste tiden" och andra märkliga anledningar, otroligt känslokallt av dom.

för att det inte stämmer. Dom där 80% tror jag är något du hittat på . Så många är inte otrogna..
  • DeathByPickles
    Anonym (hamza91) skrev 2018-05-24 20:34:42 följande:

Hur kommer det sig att  du hittar på egen statistik? 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • annabellelee

Nejnejnej, den siffran låter alldeles för låg! Jag skulle säga att det är minst 120 % av kvinnorna som är otrogna dagligen. Källa: saker jag hört. 

• Anonym (Ozelot)
    Anonym (hamza91) skrev 2018-05-24 20:46:17 följande:

diverse källor jag sett genom åren.

Och 97% av männen ...
  • DeathByPickles
    annabellelee skrev 2018-05-24 20:55:31 följande:

Nejnejnej, den siffran låter alldeles för låg! Jag skulle säga att det är minst 120 % av kvinnorna som är otrogna dagligen. Källa: saker jag hört. 

Jag tyckte väl att det lät snålt tilltaget! 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Ozelot) skrev 2018-05-24 20:56:10 följande:
    Och 97% av männen ...
    Nejnej, män kan inte vara otrogna. De har någonting som kallas Känslor, serru. 
  • Anonym (T)

Väldigt enkelt, för männen blir förslappade o tänker bara på sin egen orgasm!

Har varit otrogen 1,5gång. Första gången räknar jag som en halva då min partner godkänt att jag låg med andra för han kunde inte ge mig de jag ville ha.

Andra gången var de så simpelt som att jag var kåt på en kollega på jobbet o låg med honom. Min dåvarande jobbade borta o va hemma två dagar i månaden.

Svar på tråden Varför är så många kvinnor otrogna?