• Anonym (Spik1)

Sprutnarkoman med missbruk i 10år

Hej,

Får ständiga komplimanger för mutt utseende men ser sdom inte mina stickärr, mina ögln, mina ryckningar o onormala skakningar, minsa blikxar osv?! Jag hatar att va bland mycket folk, sitteralltid med ryggen mot en vägg./ liknandre, längre toabesök för görs i ordning blandning o finn svar i venen. Ändå ?dejtar? /knullar ja modell lika o skådespelerskor, ?överklass? fruar o singlar, ?status?-tjejer, upptagna och singel mammor, singel och upptagna tjejer runt om i hela sverige. Är även sexmissbrukare o tillägaa

Bryr dom sig inte eller märker dom inget? Säger tom att ha måste ta min medcin o är på toalettr en lånf stund eller går ut för att ?köpa nåt? osv

Fler här som är missbrukare men inte ?syns? eller va man ska kalla de

• Svar på tråden Sprutnarkoman med missbruk i 10år
  • Anonym (Pax)

Du har väl bra gener som gör att du är bibehållen trots skitigt och slitigt leverne?

Finns väl nåt lockande i din utstrålning som gör att kvinnor faller.

Trasighet, skit-samma-attityd, svårfångad, kåt blick, snyggt face, snygg kropp...

Hur gammal är du och hur finansierar du ditt missbruk?

En dag kanske det tippar över och du inser att du åldrats och slitits 20 år på ett halvår.

• Anonym (Spik1)

Jag är 23, jobbar och är rätt bra avlönad men gör även lite annat utanför jobbet. Sköter allt snyggt tkr jag.

Mjo det blir väl kanske så, den enda bieffekt jag har hittills är ju de vanliga som kommer till o från o då kortare stunder med smärtor i njurar och leder. O jaa.. till o från svårt och får ont av att pissa.. Sen har man ju varit med om ?Ledis?, dvs när smuts/liknande kommer in i venerna o man oftast blir sängliggandes med feber, extrema ledsmärtor och man åmar o stönar sig, vrider o vänder på sig tills man äntligen kunnat somna eller tills smärtan gått över vilket brukar vara för mig 6-20tim.. finns några knep att bli av med ledisen snabbare som ibland funkar..

• Anonym (Varför)

Men varför vill du hålla på med sånt skit? Det låter fruktansvärt.

• Anonym (A)
    Anonym (Varför) skrev 2018-06-03 07:22:08 följande:
    Men varför vill du hålla på med sånt skit? Det låter fruktansvärt.
    Håller med
  • Anonym (Varför)
    Anonym (Spik1) skrev 2018-06-03 05:44:36 följande:

Jag är 23, jobbar och är rätt bra avlönad men gör även lite annat utanför jobbet. Sköter allt snyggt tkr jag.

Mjo det blir väl kanske så, den enda bieffekt jag har hittills är ju de vanliga som kommer till o från o då kortare stunder med smärtor i njurar och leder. O jaa.. till o från svårt och får ont av att pissa.. Sen har man ju varit med om ?Ledis?, dvs när smuts/liknande kommer in i venerna o man oftast blir sängliggandes med feber, extrema ledsmärtor och man åmar o stönar sig, vrider o vänder på sig tills man äntligen kunnat somna eller tills smärtan gått över vilket brukar vara för mig 6-20tim.. finns några knep att bli av med ledisen snabbare som ibland funkar..

Herregud, du är 23 år och har hela livet framför dig. Varför håller du på med sådant skit?
  • Anonym (Cilla)

Man är som man är..

• Anonym (Varför)
    Anonym (Cilla) skrev 2018-06-03 14:39:47 följande:

Man är som man är..

Nä man gör val i livet, man kan alltid förändras
  • Anonym (Cilla)
    Anonym (Varför) skrev 2018-06-03 15:14:52 följande:

Nä man gör val i livet, man kan alltid förändras

Trevligt..om man vill ta på sig en teaterroll..
  • Anonym (Varför)
    Anonym (Cilla) skrev 2018-06-03 15:17:26 följande:

Trevligt..om man vill ta på sig en teaterroll..

Teaterroll? Man gör ett val om man vill prova på narkotika liksom man gör ett val att bli fri från droger.
  • Anonym (Cilla)
    Anonym (Varför) skrev 2018-06-03 17:29:55 följande:

Teaterroll? Man gör ett val om man vill prova på narkotika liksom man gör ett val att bli fri från droger.

Livets teater..gå med..eller stå utanför..
  • Anonym (Varför)

Wtf????

Du verkar vara mer än nöjd med ditt liv. Hur länge tror du att du kan hålla på såhär? Du kanske ser bra ut nu men vad händer när drogerna tar ut sin rätt och du börjar se ut som en riktig knarkare och ingenkommer vilja ta på dig mer?

• Anonym (Spik1)

Helt ärligt så har jag alltid så långt tillbaka jag kan minnas sagt att jag inte ska bli äldre än 30..

• Anonym (Varför)
    Anonym (Spik1) skrev 2018-06-03 22:46:38 följande:

Helt ärligt så har jag alltid så långt tillbaka jag kan minnas sagt att jag inte ska bli äldre än 30..

Fan vad tragiskt, vill du inte ha någon hjälp att må bra igen?
Svar på tråden Sprutnarkoman med missbruk i 10år