• Missmli

BIM juli 2018

Hoppar in här .. BMI 7 juli

Försök nummer 3 blir det denna månad . Slutade med mini piller 13 april, har noll koll på när jag hsr ägglossning men kör med stickor och hoppas de visst positivt dom närmsta dagarna här nu :) sen håller jag allt jag kan för att få ett plus på stickan någon gång i juli. Försöka försöket med rosenrot denna månaden med

• Missmli

1 juli - Jagvetdåinte

2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe

3 juli - längtan efter ett syskon

4 juli - Issari

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna

6 juli - JenniB

7 juli - missmli

9 juli - AllaGodaTingÄrTre, soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

12 juli- Månflicka

13 juli - babytjejen

14 juli - Nicciz, niiskuneiti

15 Juli - Mist

16 Juli - Esofe

20 juli - Thorax

21 juli - Ejjami

• Missmli

Positivt ägglossningstest idag , har inte haft sex sen i söndags och kommer inte kunna ha det förens kl 23 ikväll då min sambo kommer hem . Hur är chanserna då ?

• Missmli

Hur gör ni nu på midsommar, hade ägglossning igår men vill gärna ta ett glas vin vågar man det ?

• Missmli

Nu är min ägglossning över för 3-4 dagar sen ungefär och mina bröst är jätte ömma vilket dom alltid blir efter ägglossning men på något sätt förknippar jag det med att mensen är pågång och de känns som de inte tog sig denna månande heller :(

• Missmli
    emmaaaaaaa skrev 2018-06-25 22:34:00 följande:

Behöver er hjälp! Trodde jag skulle ha äl den 20/6 men idag kom älflytningarna tror jag iallafall!! Vi har mest fokuserat på den 20:e men hade oskyddat även den 23/6.. när flytningarna har kommit, är det försent då? Eller är det nu vi ska köra på??

Hjälp!!

Skadar ju inte att köra på nu med om du tror att du har ägglossning :)
  • Missmli

Jag har haft ont i brösten ända sen dagen efter ägglossning känns som de är ett tecken på mens . Är det någon som haft ont i brösten ända från ägglossning och ändå varit gravid ?

• Missmli

Så tråkigt för jag får bara ondare och ondare i brösten för varje dag som går, haft den sen dagen efter äl och är idag på 6 dagar efter äl . Vill ju inte ha mens !

• Missmli
    JenniB skrev 2018-06-27 11:15:01 följande:

Samma här nästan... Vet inte exakt när jag hade ägglossning men har haft ont i brösten sedan cykeldag 16 och nu är jag på dag 24. :/

Håller tummarna för dig!

Visst är det jobbigt ? Känns inte alls som de blev något denna gången heller . Jag ör på cykel dag 21, brösten började ömma cykel dag 16 och hade ägglossning 15
  • Missmli
    JenniB skrev 2018-06-27 13:14:24 följande:

Ja det är det verkligen! Ah asså jag vet inte vad jag ska tro.. vet ju inte hur det känns att vara gravid :( Man letar ju efter symptom hela tiden men sen finns det ju de som inte känt av något alls i början.. Frustrerande!

Har din mens alltid varit regelbunden?

Jag vet tyvärr inte hur min mens beter sig då det inte var längesedan jag slutade med ppiller. :/

Har haft regelbunden mens 2 gånger, slutade med nyligen med p-piller . Slutade i april så vet ju inte om kroppen kommit igång helt än .
Svar på tråden BIM juli 2018