• Missmli

BIM juli 2018

JenniB skrev 2018-06-27 14:16:40 följande:

Åh samma här fast jag har haft mens 1 gång bara. :) Vi får hoppas att det blir något snart! Hade du testat med ägglossningsstickor?

Förra månaden missade jag äl helt men denna månaden körde jag med test och vi prickade in äl precis , vi hade sex dagen innan, på och dagen efter. Bara ber nu att det tog sig . Har som sagt skit ont i brösten men magkänslan säger att det ej tog sig :/
  • Missmli
    JenniB skrev 2018-06-27 15:11:14 följande:

Vad bra att du har så bra koll på det! Jag funderar också på att börja testa nästa försök om det inte tagit sig nu. Känner samma som dig, brösten gör ont men magkänslan säger nej. :/

Samtidigt som man försöker intala sig sjölv att det kan ta tid efter piller stopp innna kroppen kommer igång ordentligt så är de så jäkla svårt att inte hoppas. Och månaderna känns så långa
  • Missmli
    JenniB skrev 2018-06-27 15:42:01 följande:

Precis, du har så rätt! Man blev ju liksom bara glad första gången man fick mensen efter man slutat med ppillerna haha. Nu vill jag inte få den igen.

Haha precis ! Nä hoppas de tar sig för oss båda snart :) är det första barnet ?
  • Missmli

Har börjat få mensvärk och stickningar i äggstockarna nu, brösten har ömmat sen dagen efter äl, 6 dagar till beräknad mens och hela kroppen säger att mensen är på g :(

• Missmli

Jag är så sugen på att ta ett test men vågar inte, är 4 dagar kvar till BMI. Hur tidigt kan man ta ?

• Missmli
    Theresu skrev 2018-07-02 15:28:00 följande:

Åh va kul! Grattis!!

Tack ! Kan inte fatta att de är en bebis i min mage
  • Missmli
    Ereya skrev 2018-07-02 17:08:47 följande:

Men gud, såg att du testat positivt. Gud så roligt, grattis. Nu får ni fira <3 Då måste jag ju testa imorgon bitti!

Haha tack :) jag håller tummarna för dig :)
  • Missmli

Jag blir inte klok på mig själv, gjorde 2 vanliga test i dag som visade relativt svaga streck men man såg ju ändå strecken och ett digitalt test och jag kan ändå inte fatta att jag är gravid . Vill ha det där riktigt starka strecket ju men gissar att jag är lite för tidig med de eftersom jag inte ens har BMI än .

• Missmli
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-02 21:46:10 följande:

Men det digitala säger ju gravid, tror du inte på det?

Jo men så

Börjar man googla och hittar så mycket om att dom testen skulle visa fel ... men nä jag får samla

Mig och lita på mina 2 svaga streck och det digitala och glädjas åt att jag faktiskt är gravid
  • Missmli

Plussade i går och på kvällen så kom det rosa blod :( inte ont i magen eller så men det kom ju endel. Men verkar inte ha kommit så myclet under natten och knappt något på morgonen . Brösten har slutat ömma . Kam de va missfall på gång ?

• Missmli
    JenniB skrev 2018-07-03 08:19:22 följande:

Håller tummarna att det inte är det! 

Gravtest visar fortfarande positivt iaf och nu har de slutat helt . Va aldrig några klumpar i eller så och hade inga direkta magsmärtor heller . Hur går det för dig har du testat än ?
  • Missmli
    JenniB skrev 2018-07-03 09:34:54 följande:

Då kanske det var den mensen du skulle fått men inte blev av? ;) Att det inte fanns klumpar och inte gör ont är ju ett bra tecken! Har du kollat när bf blir i så fall? :D

Cykeldag 30 idag och jag får fortfarande extremt jobbiga kramper när jag får orgasm. Ska nog låta bli ett tag nu för det gör så ont! Tänkte vänta tills fredag och se om mensen dyker upp men än så länge håller den sig borta! :)

Just nu vågar jag knappt tänka på

När bebisen skulle komma i fall det blir ett missfall av detta :/ har ju molvärk liksom men de har jag haft i några dagar . Skulle med ha mens på fredag . Håller tummarna för dig
  • Missmli

Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(

• Missmli

Nu har det gått 3 dagar sen ?blödningen? inget mer har kommit sen dess. Igår visade testet fostrande positivt dock svagt . Men var ju fortfarande 3 dagar kvar till BMI . Ska testa i morgon bitti och se om de blivit starkare . Tror ni jag kan andas ut lite och börja glädjas åt att jag är gravid ? Trots att jag inte känner mig ett dugg gravid :/

Svar på tråden BIM juli 2018