BIM juli 2018
Åh samma här fast jag har haft mens 1 gång bara. :) Vi får hoppas att det blir något snart! Hade du testat med ägglossningsstickor?
Åh samma här fast jag har haft mens 1 gång bara. :) Vi får hoppas att det blir något snart! Hade du testat med ägglossningsstickor?
Vad bra att du har så bra koll på det! Jag funderar också på att börja testa nästa försök om det inte tagit sig nu. Känner samma som dig, brösten gör ont men magkänslan säger nej. :/
Precis, du har så rätt! Man blev ju liksom bara glad första gången man fick mensen efter man slutat med ppillerna haha. Nu vill jag inte få den igen.
Har börjat få mensvärk och stickningar i äggstockarna nu, brösten har ömmat sen dagen efter äl, 6 dagar till beräknad mens och hela kroppen säger att mensen är på g :(
Jag är så sugen på att ta ett test men vågar inte, är 4 dagar kvar till BMI. Hur tidigt kan man ta ?
Kan jag ta detta som ett plus ? 4 dagar innan BMI
Vågar inte lita på det
Helt klart gravid :)
Åh va kul! Grattis!!
Men gud, såg att du testat positivt. Gud så roligt, grattis. Nu får ni fira <3 Då måste jag ju testa imorgon bitti!
Jag blir inte klok på mig själv, gjorde 2 vanliga test i dag som visade relativt svaga streck men man såg ju ändå strecken och ett digitalt test och jag kan ändå inte fatta att jag är gravid . Vill ha det där riktigt starka strecket ju men gissar att jag är lite för tidig med de eftersom jag inte ens har BMI än .
Men det digitala säger ju gravid, tror du inte på det?
Plussade i går och på kvällen så kom det rosa blod :( inte ont i magen eller så men det kom ju endel. Men verkar inte ha kommit så myclet under natten och knappt något på morgonen . Brösten har slutat ömma . Kam de va missfall på gång ?
Håller tummarna att det inte är det!
Då kanske det var den mensen du skulle fått men inte blev av? ;) Att det inte fanns klumpar och inte gör ont är ju ett bra tecken! Har du kollat när bf blir i så fall? :D
Cykeldag 30 idag och jag får fortfarande extremt jobbiga kramper när jag får orgasm. Ska nog låta bli ett tag nu för det gör så ont! Tänkte vänta tills fredag och se om mensen dyker upp men än så länge håller den sig borta! :)
Är så ledsen, vilken start på semestern detta blev , känns som jag bara sitter och väntar på att allt ska komma ut . Kom inget mer ?blod? på hela dagen i går men i morse gjorde jag ett nytt test och de va inte ett dugg starkare än det i måndags . Och när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret i en flytning . Känns som hoppet är ute :(
Nu har det gått 3 dagar sen ?blödningen? inget mer har kommit sen dess. Igår visade testet fostrande positivt dock svagt . Men var ju fortfarande 3 dagar kvar till BMI . Ska testa i morgon bitti och se om de blivit starkare . Tror ni jag kan andas ut lite och börja glädjas åt att jag är gravid ? Trots att jag inte känner mig ett dugg gravid :/