Har så svårt för tatueringar!
Vad tycker ni icke-tatuerade om en potentiell partner med tatueringar?
Och jag menar flera tatueringar. Inte bara en.
Vad tycker ni icke-tatuerade om en potentiell partner med tatueringar?
Och jag menar flera tatueringar. Inte bara en.
Oftast fint. Har iofs en tatuering själv så mitt svar gills kanske inte.
Jag fixar inte heller det, det måste nog vara en väldigt speciell person för att jag ska se förbi det om det gäller en partner.
Men jag är lite gammaldags av mig.
Jag fixar inte heller det, det måste nog vara en väldigt speciell person för att jag ska se förbi det om det gäller en partner.
Men jag är lite gammaldags av mig.
Jag med.
Tatueringar kan vara fina, i måttlig mängd, men ALLA har, och många ser ut som fullkladdade anteckningsblock. Tjatigt, fult och hysteriskt.
Jag föredrar otatuerade män alla dagar i veckan, men de är tyvärr ovanliga. Sällan man ser någon mellan 25-45 utan.
Inget slår rena armar och en ren överkropp, mmmmmm
Jag associerar tatueringar med brist på bildning. Möjligen med undantag för diskreta tatueringar. Obildade människor attraherar mig inte.
Kategoriskt? Javisst, men så funkar jag. Det var det TS frågade efter.
Själv vill jag ha en partner med tatueringar, dock inte på halsen och i ansiktet. Men får gärna ha helsleevar och ryggtavla :)
Jag har inga tatueringar, inte heller min partner. Så många som har tatueringar nu för tiden... Skönt att vara utan.
Snyggt på en del personer, men långt ifrån alla.
Jag med.
Tatueringar kan vara fina, i måttlig mängd, men ALLA har, och många ser ut som fullkladdade anteckningsblock. Tjatigt, fult och hysteriskt.
Jag föredrar otatuerade män alla dagar i veckan, men de är tyvärr ovanliga. Sällan man ser någon mellan 25-45 utan.
Inget slår rena armar och en ren överkropp, mmmmmm
Själv vill jag ha en partner med tatueringar, dock inte på halsen och i ansiktet. Men får gärna ha helsleevar och ryggtavla :)
Håller med. Är du singel?