• Anonym (Z)

Har så svårt för tatueringar!

Vad tycker ni icke-tatuerade om en potentiell partner med tatueringar?

Och jag menar flera tatueringar. Inte bara en.

• Svar på tråden Har så svårt för tatueringar!
  • Anonym (amina)

Oftast fint. Har iofs en tatuering själv så mitt svar gills kanske inte.

• Anonym (Ugglan)

Jag fixar inte heller det, det måste nog vara en väldigt speciell person för att jag ska se förbi det om det gäller en partner.

Men jag är lite gammaldags av mig.

• Anonym (Z)
    Anonym (Ugglan) skrev 2018-06-05 22:34:20 följande:

Jag fixar inte heller det, det måste nog vara en väldigt speciell person för att jag ska se förbi det om det gäller en partner.

Men jag är lite gammaldags av mig.

Jag har många tankar om tatueringar.

På gymmet ser jag tjejer med tatuerade texter på armar och ben och med åren blir de mer och mer suddiga. Varför tycker ngn att detta är snyggt?

Vacker kvinnohud som försetts med klotter. Suck.
  • Anonym (Inte gammaldags men föredrar naturell)

Jag med.

Tatueringar kan vara fina, i måttlig mängd, men ALLA har, och många ser ut som fullkladdade anteckningsblock. Tjatigt, fult och hysteriskt.

Jag föredrar otatuerade män alla dagar i veckan, men de är tyvärr ovanliga. Sällan man ser någon mellan 25-45 utan.

Inget slår rena armar och en ren överkropp, mmmmmm

• Anonym (Mannen)

Jag associerar tatueringar med brist på bildning. Möjligen med undantag för diskreta tatueringar. Obildade människor attraherar mig inte.

Kategoriskt? Javisst, men så funkar jag. Det var det TS frågade efter.

• Namnlös2015

Själv vill jag ha en partner med tatueringar, dock inte på halsen och i ansiktet. Men får gärna ha helsleevar och ryggtavla :)

• Anonym (!!)

Jag har inga tatueringar, inte heller min partner. Så många som har tatueringar nu för tiden... Skönt att vara utan.

Snyggt på en del personer, men långt ifrån alla.

• Anonym (Z)
    Anonym (Inte gammaldags men föredrar naturell) skrev 2018-06-05 22:44:47 följande:

Jag med.

Tatueringar kan vara fina, i måttlig mängd, men ALLA har, och många ser ut som fullkladdade anteckningsblock. Tjatigt, fult och hysteriskt.

Jag föredrar otatuerade män alla dagar i veckan, men de är tyvärr ovanliga. Sällan man ser någon mellan 25-45 utan.

Inget slår rena armar och en ren överkropp, mmmmmm

Håller med. Är du singel?
  • Anonym (Z)
    Namnlös2015 skrev 2018-06-05 22:45:56 följande:

Själv vill jag ha en partner med tatueringar, dock inte på halsen och i ansiktet. Men får gärna ha helsleevar och ryggtavla :)

Ser dagligen unga killar och även tjejer med fullsleeves (heter det så?).

Hoppas de inte ångrar sig när de är 45 och då tycker det ser för jävligt ut.

Vilken total ångest det måste vara att ångra det man gjorde när man vara dryga 20.

Känner till en kille som gick all in på tribals för längesedan och nu ska han ta bor dem.

Tänk efter före, tatueringar är inte som att byta en tröja.
  • Anonym (Inte gammaldags men föredrar naturell)
    Anonym (Z) skrev 2018-06-05 22:51:35 följande:

Håller med. Är du singel?

Haha ja. Och lär väl förbli det också då alla förstört sig med massa klotter :D
Svar på tråden Har så svårt för tatueringar!