• Jejje93

jag är less nu.

Så jävla less på den här oron... förstår ej att jag inte bara kan vara glad. Ibland är det lugnt och jag tänker att det blir som det blir..
    men jag var på VUL i vecka 9+0 (vad jag trodde) men jag har pcos å oregelbunden mens.. kan gå 100 dagar emellan. Fick väl in någon lyckträff och på VUL var barnet stor som i vecka 6+0. Doktorn sa att allt såg helt fint ut och det fanns en hinnsäck, gulesäck å allt vad det heter. Sen en liten prick och något som pickade på. Men läkaren sa det är väldigt tidigt och det är nog hjärtat men man kan inte garantera något så tidigt och att det börjat slå ännu. Det kan tydligen vara min egen puls. Men hon tyckte ej ett till VUL behövdes då allt såg så bra ut för att vara i vecka 6+0. Och det stämmer för mig också med vecka 6+0.. 9+0 fick jag aldrig ihop.

Jag är också orolig för har typ inga symptom. Eller jag har lite problem att käka vissa saker men det börjar avta. Mår illa ibland på kvällarna men det har kunna vart borta i dagar sen kommit tillbaka. Var dödstrött i början men inte alls lika mycket nu.
    Har ont i brösten ibland men liksom inte hela tiden och inte märkbart...
    Någon som också inte haft ont i brösten?

• Svar på tråden jag är less nu.
  • Jejje93

Har dock från början visat väldigt starkt på alla graviditets tester och har tagit ca 10 cb och alla visar 3+ .ska nog bara lugna mig lite.
    Är det vanligt att man får Ma och att det inte kommer ut efter vecka 12 passerat?

• Jsv17

Har både ett MA i bagaget och en lyckad graviditet. Jag plussade tidigt och starkt, samt hade kraftiga symptom med mitt MA men precis tvärtom med min andra graviditet, plussade sent (och svagt med tanke på att det var efter bim) hade småblödningar från början, och typ noll symptom, några få symptom som kom och gick, bl.a. ömma bröst och lätt åksjuka (är aldrig åksjuk annars) tänkte att det kunde aldrig gå vägen, men det gjorde det Det jag vill säga är att få eller inga symptom behöver inte betyda nånting, känner du dig osäker så boka in ett nytt vul privat, kostar ett par hundralappar men så värt det om man kan få slappna av lite.

Mamma till en liten pojke sedan 9-12-17
  • Jejje93
    Jsv17 skrev 2018-06-05 23:56:21 följande:

Har både ett MA i bagaget och en lyckad graviditet. Jag plussade tidigt och starkt, samt hade kraftiga symptom med mitt MA men precis tvärtom med min andra graviditet, plussade sent (och svagt med tanke på att det var efter bim) hade småblödningar från början, och typ noll symptom, några få symptom som kom och gick, bl.a. ömma bröst och lätt åksjuka (är aldrig åksjuk annars) tänkte att det kunde aldrig gå vägen, men det gjorde det Det jag vill säga är att få eller inga symptom behöver inte betyda nånting, känner du dig osäker så boka in ett nytt vul privat, kostar ett par hundralappar men så värt det om man kan få slappna av lite.

När upptäcktes Ma?
  • Jejje93
    Jsv17 skrev 2018-06-06 07:46:16 följande:

På kub

Fy :( det är typ 1% chans har jag läst att det händer.
Svar på tråden jag är less nu.