Inlägg från: Anonym (Husse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Husse)

Tits n ass!

Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-08 09:48:07 följande:

Jag känner igen mig i din upplevelse men så har jag tänkt att det kanske är för att jag har så snygg röv. En tjej med ett par riktigt stora snygga bröst drar säkert till sig fler tuttmän?!?

Hur fin är den? Teaser?

Ja det är ju lite svårt att mäta. I den här tråden verkar det vara oavgjort om vi ska tro omröstningen.

• Anonym (Husse)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 10:58:52 följande:

[quote=78807580][quote-nick]Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 09:48:28 följande:[/quote-nick]

Hur fin den är? Rumpan är en klar 10:a.

Betydligt snyggare än den där bilden någon lade upp här för ett tag sedan. Det var enligt min smak både för hängig och för liten. Min är putig och fyllig. Som ett upp och nervänt hjärta typ. Rund, utan celluliter. Går att grabba tag i så att säga. Om jag hade haft större bröst hade jag haft timglasfigur. Men jag är rätt platt upptill. Har förövrigt blivit begåvad med välsvarvade ben också. Kör stenhårt med korta tajta kjolar.[/quote]

10, Sant? Tror frugan har snyggare än du. Är du svankig ? Vill betygsätta din?
  • Anonym (Husse)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 13:29:30 följande:

Jag vill inte lägga upp bild rumptjejen, för personligt. Den som låg här innan var någon random Googlebild det var ingen som fotat sig själv. Annars hade jag aldrig varit en taskmört. ????

Jag har inget emot andra snyggrövar heller, frugan har säkert en tia hon med. Om jag är svankig, svar ja. För svankig för att det ska vara hälsosamt egentligen. Haha!

En riktig 10 poängare är väldigt ovanligt! Vill du se en riktig 10+ ..! så byter vi å då menar jag inte google bild.
  • Anonym (Husse)
    BossHoss skrev 2018-06-18 14:04:51 följande:

den enas 10+ är den andres -1

Sant
  • Anonym (Husse)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-19 08:16:23 följande:

Tror inte jag heller eftersom det som formar röven är fett och anlag. Det går nog att få lite mer höjd eller put på den antagligen men själva formen är som den är.

En till sak som gör att rumpan blir putig är när korsbenet har en framåtlutad ställning pga en djup svank vilket är en motkurvatur till en kyfos i bröstryggen. Det ger en otroligt läcker kurvatur och sensuell ställning på alla fyra dessutom.
Svar på tråden Tits n ass!