• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • EnsamSingelpappa

Rätt många gillar händer också... :=)

Har också hört att väldigt många har sin lilla fot fetisch som väldigt utmärkande...

Så att säga att man är endast en rump eller bröst kille är nog svårt...

• Anonym (olof)

Bröst för mig. De är själva kvinnligheten och moderligheten.

• Anonym (Snyggröven)
    EnsamSingelpappa skrev 2018-06-06 22:53:25 följande:

Har också hört att väldigt många har sin lilla fot fetisch som väldigt utmärkande...

Åh händer också? Det är nog en vanlig grej som tjejer gillar hos killar jag har inte tänkt på det åt andra hållet.

Men fötter, såklart! :)
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (olof) skrev 2018-06-06 23:02:25 följande:

Bröst för mig. De är själva kvinnligheten och moderligheten.

Bara stora då eller oavsett storlek?
  • Anonym (olof)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-06 23:14:17 följande:
    Bara stora då eller oavsett storlek?
    Helst stora, men bara de är naturliga så är storleken av mindre vikt.
  • Anonym (Kille)

När jag var yngre var jag väldigt förtjust i bröst. Men nu när jag blivit äldre så har intresset för bröst minskat samtidigt som intresset för bakdelen ökat...

• Bröstlängtan

Jag tycker, om man bortser från min bröstfixering, att en kvinnas ögon är det viktigaste och finaste.

Skönhet och djup!

• Cunnilingus18

Brösten har aldrig varit så viktigt för mig, även om fina bröst aldrig är fel, däremot är jag svag för fina rumpor :) Mel finns ju även andra attribut som inte behöver vara något fysiskt :)

• Danzig76
    EnsamSingelpappa skrev 2018-06-06 22:53:25 följande:

Rätt många gillar händer? Allvarligt?
    Jag kan ärligt säga att jag aldrig har hört någon yttra "Var på xigår och den var en tjej som hade jättesnygga händer"
  • Anonym (Rumptjejen)

Om jag utgår från min erfarenhet som tjej, så är det betydligt vanligare att killar säger att de är en "rumpkille". Om man snackar lite på kik exempelvis, så brukar det ganska snart komma fram.. Har aldrig hört nån prata om bröst på samma sätt.

Var nog ganska "gammal" innan jag förstod att en rumpa kunde ha samma dragning som bröst, som tonåring hade jag sånna komplex för mina små bröst... Sen började jag märka att bakdelen tydligen var väldigt poppis... ;)

Svar på tråden Tits n ass!