Tits n ass!
Brösten har aldrig varit så viktigt för mig, även om fina bröst aldrig är fel, däremot är jag svag för fina rumpor :) Mel finns ju även andra attribut som inte behöver vara något fysiskt :)
Brösten har aldrig varit så viktigt för mig, även om fina bröst aldrig är fel, däremot är jag svag för fina rumpor :) Mel finns ju även andra attribut som inte behöver vara något fysiskt :)
Om jag utgår från min erfarenhet som tjej, så är det betydligt vanligare att killar säger att de är en "rumpkille". Om man snackar lite på kik exempelvis, så brukar det ganska snart komma fram.. Har aldrig hört nån prata om bröst på samma sätt.
Var nog ganska "gammal" innan jag förstod att en rumpa kunde ha samma dragning som bröst, som tonåring hade jag sånna komplex för mina små bröst... Sen började jag märka att bakdelen tydligen var väldigt poppis... ;)
Absolut, så kan det nog vara. Men det du säger har jag faktiskt hört flera tjejer säga om män, händer och "ådriga" underarmar typ :)
Nja, kan som sagt inte hålla med om det.
Man invaggas ju i den tron då det är mer fokus på bröst typ i media, filmer etc.
Men det där djuriska beteendet brukar väckas av rumpa... Den uppfattningen har jag fått iaf, men det är ju ganska svårt att mäta egentligen.
Jo är väl nöjd.. Den brukar uppskattas ;) Brösten med men rumpan har fått mer uppmärksamhet om man säger så...
Kanske beror på vilka man umgås med eller nåt.. Känns som att när man var ung var killar tokiga i bröst, men sen i vuxen ålder har jag inte alls upplevt det så.
Själv är jag väl inte så nöjd med mina bröst, men får ändå uppskattning och killar som kommenterat specifikt dem. Man trodde ju som ung att killar bara gillade stora. Frågade en kille och han sa att för hans del så var formen viktigare en storlek.
Kanske är många tjejer som gillar killrumpor också men jag har aldrig fattat grejen med det :p Ni har ju inte ens rumpor :p
Ja väldigt snyggt med stora händer och underarmar. Även vackra händer överlag.
Haha, jag det är väl så. Min killes händer är nästan dubbelt så stora som mina. Det är helt klart en gemensam faschination oss emellan att det är så stor skillnad.
Haha ja för att du blev så kränkt så du måste börja vara otrevlig. Ingen annan som varit det förutom du, till slut tröttnat man.
Om du nu måste försöka gå till personangrepp så kan jag säga att min röv inte är fet. Sen vet jag nog mer än du hur oemotståndlig jag är eller inte.
Vad har du själv för härliga attribut att komma med?
Eller hur! Är ju bara kul att diskutera men vissa klarar inte det uppenbarligen.