Inlägg från: Bröstlängtan |Visa alla inlägg
  • Bröstlängtan

Tits n ass!

Jag tycker, om man bortser från min bröstfixering, att en kvinnas ögon är det viktigaste och finaste.

Skönhet och djup!

• Bröstlängtan

Att få vara med en storbystad kvinna är den enda sanna lyckan. Gudomligt!

"Gungeligung, gungelingung"

• Bröstlängtan
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-08 09:48:58 följande:

Ja det ligger nog något i det, är kanske mest yngre killar som är bröstfixerade och sedan mognar de bort lite och de upptäcker att det var inte lika fräckt lika väl ;)

Men håller med den killen du frågade, formen är viktigare och absolut inte för stora för min del :)

Haha jo men det har vi ju, tränar man så formar den sig med, fast klart ingen big booty al?a brasil men lite rumpa har man ju ;) haha..

Mitt bröstälskande går aldrig över!

Det började redan i 11-års åldern när jag fick röra brösten på vår storbystade vikarie i engelska. Det var magiskt! Sedan dess har mitt liv varit fyllt av bröstdrömmar (och några ljuvliga upplevelser)
  • Bröstlängtan
    Mullbär skrev 2018-06-19 00:09:37 följande:

Svarade >>>bröst<<< utifrån vad min man tycker

Är dina "mullbär" stora?
  • Bröstlängtan
    Mullbär skrev 2018-06-19 09:20:25 följande:

Dom har varit väldigt stora, men då var även resten av min kropp det. Gick ner massor i vikt, då blev ju brösten ganska små och (mera) hängiga. Har gått upp lite under hösten så nu är dom större igen än min man nånsin har fått uppleva så det gillar han.. Men föredrar att väga mindre framför att ha "stora" bröst. Min man älskar dom oavsett så finns ju ingen anledning att välja övervikt för den sakens skull. Bröst behöver ju inte va stora för att man ska gilla dom :D Såå det korta svaret på den frågan är väl njae xD

Tack
  • Bröstlängtan
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-19 10:54:12 följande:

Jag skulle aldrig bli kär i nån som hade den synen/attityden. Det mentala är så sjukt mycket viktigare. Sen är det ganska stor skillnad att träna lite för att bli snyggare, visst det kan man ju göra för att öka sin attraktion, men att börja skära i min kropp för en kille, aldrig!

Det ska vara nåt jag gör för mig själv isf och att ens partner stöttar. Om det hänger på ifall jag har stora bröst eller ej om killen gillar mig så får det faktiskt vara. Vill bli älskad för andra attribut.

Instämmer!
  • Bröstlängtan

Alla människor är vackra! Jag tycker personligen att stora bröst är gudomliga och upphetsande, men för den sakens skull ogillar jag inte kvinnor med små bröst...de är fina och vackra precis som de är.

Naturligt är vackrast!

Svar på tråden Tits n ass!