Tits n ass!
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Rätt många gillar händer också... :=)
Har också hört att väldigt många har sin lilla fot fetisch som väldigt utmärkande...
Så att säga att man är endast en rump eller bröst kille är nog svårt...
Bröst för mig. De är själva kvinnligheten och moderligheten.
Nja, kan som sagt inte hålla med om det.
Man invaggas ju i den tron då det är mer fokus på bröst typ i media, filmer etc.
Men det där djuriska beteendet brukar väckas av rumpa... Den uppfattningen har jag fått iaf, men det är ju ganska svårt att mäta egentligen.
Jo är väl nöjd.. Den brukar uppskattas ;) Brösten med men rumpan har fått mer uppmärksamhet om man säger så...
Ja händer och underarmar tydligen tjejer tänder på mest hos oss killar iallafall om man ska tro på den undersökningen jag läste om för ett tag sedan?
Jag kan tycka det är sexigt på tjejer med, men gärna små händer och underarmar då ;)
[quote=78807580][quote-nick]Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 09:48:28 följande:[/quote-nick][/quote]
Hur fin den är? Rumpan är en klar 10:a.
Betydligt snyggare än den där bilden någon lade upp här för ett tag sedan. Det var enligt min smak både för hängig och för liten. Min är putig och fyllig. Som ett upp och nervänt hjärta typ. Rund, utan celluliter. Går att grabba tag i så att säga. Om jag hade haft större bröst hade jag haft timglasfigur. Men jag är rätt platt upptill. Har förövrigt blivit begåvad med välsvarvade ben också. Kör stenhårt med korta tajta kjolar.
Jag vill inte lägga upp bild rumptjejen, för personligt. Den som låg här innan var någon random Googlebild det var ingen som fotat sig själv. Annars hade jag aldrig varit en taskmört. ????
Jag har inget emot andra snyggrövar heller, frugan har säkert en tia hon med. Om jag är svankig, svar ja. För svankig för att det ska vara hälsosamt egentligen. Haha!
Tror inte det går att träna sig till en snygg röv om man inte har de rätta anlagen...
Det går det säkert
Där tycker vi olika, jag tycker mycket väl man kan ändra på sin kropp,
Är du kär i en kille och inte har några bröst alls och han älskar stora bröst. Då tycker jag mycket väl du kan göra dem större om du vill för att nå ditt mål.
Gillar jag en tjej som tränar mycket och gillar tränade killar, så får jag helt enkelt ligga i hårt under en längre tid för att duga åt henne.
Du vet att bara för att man gillar rumpor så behöver man inte gilla det här lagårdsdörr-modet.
Jag hade valt Natalie Portman eller Emilia Clarke framför Kim Kardashian alla ggr och det är inte för att jag inte gillar deras rumpor...
Det där förstår jag inte, för jättemånga tjejer har små rumpor. Men oftast blir de då kallade pojkiga av tjejer som inte har det.
Flera tjejer (menar ABSOLUT INTE dig) som är kurviga, blir helt tokiga när jag säger jag gillar smala tjejer med små rumpor och små bröst (alternativt stora bröst) Och säger jag inte gillar "riktiga" tjejer och säger man gillar barn kroppar och att det är pedofilvarning.
why?
Skulle ALDRIG säga till en tjej spontant att jag inte gillar hennes kropp. Men om det kommer upp vad jag gillar så kommer jag heller inte ljuga om det, så om du skulle prata med en kille och han skulle säga han gillar små rumpor så hade du försökt att förnedra honom för att du inte hade det?
Vad är skillnaden på smala nätta tjejerna och kurviga då? för de kallar en inte öknamn när någon säger de gillar kurvor och stora bröst?
Inget speciellt? Jo, det är Natalie Portmans rumpa ;)
Den är vältränad och sexig och framförallt är den hennes. Jag skulle inte bli intresserad sv dig för din rumpas skull, tits or ass undrar du men själv kollar jag på ansiktet. Ansiktet och hela utstrålningen. Så länge hon då inte har en röv som är ett russin kommer jag gilla den.
Sorry borde givetvis förklarat bättre. Menar givetvis inte sin partner, skulle aldrig bli ihop med någon jag inte tände på eller var attraherad av. Utan allmänna diskussioner eller på tex dejtingsidor
Skulle hon däremot bli väldigt tjock och fråga om jag föredrog hennes kropp när den var smal, så hade jag nog på ett vänligt sätt sagt att det var så. Jag skulle ALDRIG bli sur om frugan dregla över en snubbe på tex tv eller stan. Jag är inte snyggast i världen, men hon älskar mig och det är det som räknas.
Men vad är det du inte fattar? Jag har inga fetischer på det sättet, jag gillar vackra, snygga och sexiga tjejer. Är dom det och har en fin kropp gillar jag kroppen. Vissa är långa, andra korta, dom kan va brunetter och blondiner, jättesmala eller lite kurviga, det beror på tjejen och hur vacker hon är.
Dock gillar jag inte jätterövar.
Vad är det som måste vara så utmärkande enligt dig?
Jag tycker inte en tjejs kropp blir snygg av det här
Eller det här
Då är den här tjejen jävligt mycket snyggare utan nåt ?utmärkande?
Jag är en typisk rumpkille. Men det betyder inte att resten är utan betydelse för attraktionen eller vad jag ger uppmärksamhet vid intimt umgänge.