Inlägg från: Anonym (Snyggröven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • Anonym (Snyggröven)
    EnsamSingelpappa skrev 2018-06-06 22:53:25 följande:

Rätt många gillar händer också... :=)

Har också hört att väldigt många har sin lilla fot fetisch som väldigt utmärkande...

Så att säga att man är endast en rump eller bröst kille är nog svårt...

Åh händer också? Det är nog en vanlig grej som tjejer gillar hos killar jag har inte tänkt på det åt andra hållet.

Men fötter, såklart! :)
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (olof) skrev 2018-06-06 23:02:25 följande:

Bröst för mig. De är själva kvinnligheten och moderligheten.

Bara stora då eller oavsett storlek?
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-07 19:28:22 följande:

Nja, kan som sagt inte hålla med om det. 

Man invaggas ju i den tron då det är mer fokus på bröst typ i media, filmer etc. 

Men det där djuriska beteendet brukar väckas av rumpa... Den uppfattningen har jag fått iaf, men det är ju ganska svårt att mäta egentligen. 

Jo är väl nöjd.. Den brukar uppskattas ;) Brösten med men rumpan har fått mer uppmärksamhet om man säger så...

Jag känner igen mig i din upplevelse men så har jag tänkt att det kanske är för att jag har så snygg röv. En tjej med ett par riktigt stora snygga bröst drar säkert till sig fler tuttmän?!?

Ja det är ju lite svårt att mäta. I den här tråden verkar det vara oavgjort om vi ska tro omröstningen.
  • Anonym (Snyggröven)
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-07 13:09:56 följande:

Ja händer och underarmar tydligen tjejer tänder på mest hos oss killar iallafall om man ska tro på den undersökningen jag läste om för ett tag sedan?

Ja väldigt snyggt med stora händer och underarmar. Även vackra händer överlag.
  • Anonym (Snyggröven)
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-08 11:26:13 följande:

Jag kan tycka det är sexigt på tjejer med, men gärna små händer och underarmar då ;)

Haha, jag det är väl så. Min killes händer är nästan dubbelt så stora som mina. Det är helt klart en gemensam faschination oss emellan att det är så stor skillnad.
  • Anonym (Snyggröven)

[quote=78807580][quote-nick]Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 09:48:28 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur fin den är? Rumpan är en klar 10:a.

Betydligt snyggare än den där bilden någon lade upp här för ett tag sedan. Det var enligt min smak både för hängig och för liten. Min är putig och fyllig. Som ett upp och nervänt hjärta typ. Rund, utan celluliter. Går att grabba tag i så att säga. Om jag hade haft större bröst hade jag haft timglasfigur. Men jag är rätt platt upptill. Har förövrigt blivit begåvad med välsvarvade ben också. Kör stenhårt med korta tajta kjolar.

• Anonym (Snyggröven)

Jag vill inte lägga upp bild rumptjejen, för personligt. Den som låg här innan var någon random Googlebild det var ingen som fotat sig själv. Annars hade jag aldrig varit en taskmört. ????

Jag har inget emot andra snyggrövar heller, frugan har säkert en tia hon med. Om jag är svankig, svar ja. För svankig för att det ska vara hälsosamt egentligen. Haha!

• Anonym (Snyggröven)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-18 22:32:54 följande:

Tror inte det går att träna sig till en snygg röv om man inte har de rätta anlagen...

Blixtmannen2 skrev 2018-06-18 23:10:28 följande:

Det går det säkert

Tror inte jag heller eftersom det som formar röven är fett och anlag. Det går nog att få lite mer höjd eller put på den antagligen men själva formen är som den är.
  • Anonym (Snyggröven)
    BossHoss skrev 2018-06-19 10:00:14 följande:

Där tycker vi olika, jag tycker mycket väl man kan ändra på sin kropp,

Är du kär i en kille och inte har några bröst alls och han älskar stora bröst. Då tycker jag mycket väl du kan göra dem större om du vill för att nå ditt mål.

Gillar jag en tjej som tränar mycket och gillar tränade killar, så får jag helt enkelt ligga i hårt under en längre tid för att duga åt henne.

Jag hade tyckt att det var väldigt oattraktivt om en person har så låg självkänsla att den behöver ändra sig för att duga åt någon annan.

Blir jag kär i någon så blir jag det i hela personen och hela dens kropp. Skavanker och allt. Jag skulle också tappa intresset totalt om en kille var kritisk mot min kropp. Han ska titta på mig som att jag är en gudinna, inte mindre än det.
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-19 17:01:41 följande:

Du vet att bara för att man gillar rumpor så behöver man inte gilla det här lagårdsdörr-modet.

Jag hade valt Natalie Portman eller Emilia Clarke framför Kim Kardashian alla ggr och det är inte för att jag inte gillar deras rumpor...

Kim kardashian har väl knappast en lagårds dörr iof.

Men min uppfattning om de som gillar rumpa är väl mer att det har med form och kurvor att göra. Inte storlek i första hand, mer än att många vill ta tag i dem och ogillar platta rövar.

Det där är ju en helt ordinär rumpa på bilden. Inget speciellt.
  • Anonym (Snyggröven)
    BossHoss skrev 2018-06-20 07:56:15 följande:

Det där förstår jag inte, för jättemånga tjejer har små rumpor. Men oftast blir de då kallade pojkiga av tjejer som inte har det.

Flera tjejer (menar ABSOLUT INTE dig) som är kurviga, blir helt tokiga när jag säger jag gillar smala tjejer med små rumpor och små bröst (alternativt stora bröst) Och säger jag inte gillar "riktiga" tjejer och säger man gillar barn kroppar och att det är pedofilvarning.

why?

Att vara smal utan kurvor, eller med små fasta bröst, liten rumpa, inga höfter, skulle jag säga är det mest mainstream ideala sättet att se ut på. Som i princip alla fotomodeller och skådespelerskor. Så vill nog de flesta tjejer se ut också. Helst pinnsmal på gränsen till undernäring fast med bröst.

Sen kanske din upplevelse beror på att du säger till kurviga tjejer att du inte gillar kurvor. ;)
  • Anonym (Snyggröven)
    BossHoss skrev 2018-06-20 08:25:33 följande:

Skulle ALDRIG säga till en tjej spontant att jag inte gillar hennes kropp. Men om det kommer upp vad jag gillar så kommer jag heller inte ljuga om det, så om du skulle prata med en kille och han skulle säga han gillar små rumpor så hade du försökt att förnedra honom för att du inte hade det?

Vad är skillnaden på smala nätta tjejerna och kurviga då? för de kallar en inte öknamn när någon säger de gillar kurvor och stora bröst?

Nej men om vi utgår från att det ör någon man tex dejtar eller är ihop med så säger man ju bara det som man tycker är hett. Övrigt lämnar man ju utanför. Hade jag dejtat en kort kille så skulle jag aldrig säga att jag gillar långa killa bara för att det är sant. Skulle han fråga så skulle jag bara säga att det inte spelar någon roll eller jag gillar dig. Helt onödigt att ta upp sånt som personen inte är.

Jag är förövrigt smal och nätt och har en snygg röv.

Jag hade inte förnedrat någon för vad den tycker men om min kille skulle säga att han Föredrar någon annan kroppstyp än min så hade han kunnat se sig om efter en ny tjej. Jag menar: vad ska jag göra med den informationen och varför skulle man vilja säga det till någon man bryr sig om.
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-20 13:30:01 följande:

Inget speciellt? Jo, det är Natalie Portmans rumpa ;)

Den är vältränad och sexig och framförallt är den hennes. Jag skulle inte bli intresserad sv dig för din rumpas skull, tits or ass undrar du men själv kollar jag på ansiktet. Ansiktet och hela utstrålningen. Så länge hon då inte har en röv som är ett russin kommer jag gilla den.

Ja jag utgår från att de flesta inte väljer partner pga kroppsdel utan pga helhet, utstrålning och personlighet.

Och ja, Natalie Portman är väldigt vacker, naturligtvis. Men jag skulle säga att hon framförallt har en slank snygg kropp. Den utmärks ju inte av något speciellt. Det är ju en grej i sig att vara smal. Sen är det inte så många kvinnor eller män som kan tävla med en av världens vackraste kvinnor. Det var ju inte heller riktigt frågan.
  • Anonym (Snyggröven)
    BossHoss skrev 2018-06-20 09:11:10 följande:

Sorry borde givetvis förklarat bättre. Menar givetvis inte sin partner, skulle aldrig bli ihop med någon jag inte tände på eller var attraherad av. Utan allmänna diskussioner eller på tex dejtingsidor

Skulle hon däremot bli väldigt tjock och fråga om jag föredrog hennes kropp när den var smal, så hade jag nog på ett vänligt sätt sagt att det var så. Jag skulle ALDRIG bli sur om frugan dregla över en snubbe på tex tv eller stan. Jag är inte snyggast i världen, men hon älskar mig och det är det som räknas.

Ja okej. Du menar så.

Av någon anledning tänkte jag nog mer vilka man dras till, blir ihop med...

alla mina pojkvänner har tex varit över 1.90, det har bara blivit så, en omedveten dragning till långa killar...
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-23 21:12:11 följande:

Men vad är det du inte fattar? Jag har inga fetischer på det sättet, jag gillar vackra, snygga och sexiga tjejer. Är dom det och har en fin kropp gillar jag kroppen. Vissa är långa, andra korta, dom kan va brunetter och blondiner, jättesmala eller lite kurviga, det beror på tjejen och hur vacker hon är.

Dock gillar jag inte jätterövar.

Vad är det som måste vara så utmärkande enligt dig?

Jag tycker inte en tjejs kropp blir snygg av det här

Eller det här

Då är den här tjejen jävligt mycket snyggare utan nåt ?utmärkande?

Alla får vara som de vill, gilla vad de vill och se ut hur de vill. Du verkar ute på någon sorts personlig vendetta mot kurviga tjejer. Din smak är som 90% av alla västvärldens människor, du behöver inte bevisa det för någon genom att lägga upp bilder på normsnygga tjejer.

Chilla och lämna den här tråden nu tack och sluta med personliga påhopp!
  • Anonym (Snyggröven)
    Tom Araya skrev 2018-06-25 01:00:47 följande:

Jag är en typisk rumpkille. Men det betyder inte att resten är utan betydelse för attraktionen eller vad jag ger uppmärksamhet vid intimt umgänge.

Nice, är ung samma för mig med mina preferenser. Jag dras till vissa utseenden men är jag kär i blir hela personen attraktiv.
Svar på tråden Tits n ass!