Inlägg från: Anonym (Äh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äh)

Tits n ass!

Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-07 09:11:41 följande:

Om jag utgår från min erfarenhet som tjej, så är det betydligt vanligare att killar säger att de är en "rumpkille". Om man snackar lite på kik exempelvis, så brukar det ganska snart komma fram.. Har aldrig hört nån prata om bröst på samma sätt.

Var nog ganska "gammal" innan jag förstod att en rumpa kunde ha samma dragning som bröst, som tonåring hade jag sånna komplex för mina små bröst... Sen började jag märka att bakdelen tydligen var väldigt poppis... ;)

Det är för att det har varit på modet några år men egentligen så spelar det inte så stor roll, en snygg tjej är en snygg tjej. En ful tjej med en vältränad rumpa är fortfarande ful. Stora bröst är dock något som väcker djupa lustar hos dom flesta även om det inte är ?inne? idag att säga det.

Jag gillar vackra tjejer och det sitter i ansiktet och sättet att föra sig, prata (feminin)
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-18 09:20:50 följande:

Jo precis, kan ju vara en anledning. Men jag har märkt det när man snackat även innan killen ens vet hur mina bröst eller rumpa ser ut. Så har de insinuerat kring rumpa och typ sagt att de är rumpkille :p

Fast man ger ju alltid komplimanger när man vill ligga. Har man då en tjej med långa ben framför sig ger man komplimanger för det (för att få ligga). Är hon liten och nätt säger man nåt om det. Har hon en liten röv får den en komplimang osv.
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-19 09:19:45 följande:

Haha okej. Du kändes som en tuttkille nämligen.

Du vet att bara för att man gillar rumpor så behöver man inte gilla det här lagårdsdörr-modet.

Jag hade valt Natalie Portman eller Emilia Clarke framför Kim Kardashian alla ggr och det är inte för att jag inte gillar deras rumpor...

• Anonym (Äh)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-19 17:12:32 följande:

Kim kardashian har väl knappast en lagårds dörr iof.

Men min uppfattning om de som gillar rumpa är väl mer att det har med form och kurvor att göra. Inte storlek i första hand, mer än att många vill ta tag i dem och ogillar platta rövar.

Det där är ju en helt ordinär rumpa på bilden. Inget speciellt.

Inget speciellt? Jo, det är Natalie Portmans rumpa ;)

Den är vältränad och sexig och framförallt är den hennes. Jag skulle inte bli intresserad sv dig för din rumpas skull, tits or ass undrar du men själv kollar jag på ansiktet. Ansiktet och hela utstrålningen. Så länge hon då inte har en röv som är ett russin kommer jag gilla den.
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-19 20:56:52 följande:

Exakt så jag menar också. Killar som blir sådär galna av rumpor verkar gilla när de är ganska runda. Sen fattar väl jag med att man som kille kan gilla andra typer.

Natalie Portmans rumpa är pojkig skulle jag säga. Men hon är ju skitsnygg ändå!

Pojkig? Jo hon är ju det. Tror ni syftar på riktigt extrema kontraster men jag tycker inte det är snyggt.
  • Anonym (Äh)
    BossHoss skrev 2018-06-20 07:56:15 följande:

Det där förstår jag inte, för jättemånga tjejer har små rumpor. Men oftast blir de då kallade pojkiga av tjejer som inte har det.

Flera tjejer (menar ABSOLUT INTE dig) som är kurviga, blir helt tokiga när jag säger jag gillar smala tjejer med små rumpor och små bröst (alternativt stora bröst) Och säger jag inte gillar "riktiga" tjejer och säger man gillar barn kroppar och att det är pedofilvarning.

why?

Amen eller hur. Kränkta, vita kvinnor som inte tål att man inte blir till sig av deras babianarslen. Tror faktiskt att även de så kallade rumpkillarna hade valt en jättevacker tjej som Portman tex alla ggr framför valfri alldaglig brud med jätteröv.
  • Anonym (Äh)
    BossHoss skrev 2018-06-20 07:52:54 följande:

Precis.

Håller med till 100%

Exakt. Vadå är du en rump eller bröstkille? Känns lite Seinfeld 90tal att undra det. Man kan ju gilla bröst och gilla små bröst eller naturliga mittemellan. Eller gilla små rumpor eller lagom. Man kan också älska ben utan att gilla jättelånga stolpar, vissa gillar korta och muskulösa ben osv.

Men tvivlar på att inte dom flesta ändå bryr sig mest om ansiktet och personligheten.
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-21 17:20:41 följande:

Ja jag utgår från att de flesta inte väljer partner pga kroppsdel utan pga helhet, utstrålning och personlighet.

Och ja, Natalie Portman är väldigt vacker, naturligtvis. Men jag skulle säga att hon framförallt har en slank snygg kropp. Den utmärks ju inte av något speciellt. Det är ju en grej i sig att vara smal. Sen är det inte så många kvinnor eller män som kan tävla med en av världens vackraste kvinnor. Det var ju inte heller riktigt frågan.

Men vad är det du inte fattar? Jag har inga fetischer på det sättet, jag gillar vackra, snygga och sexiga tjejer. Är dom det och har en fin kropp gillar jag kroppen. Vissa är långa, andra korta, dom kan va brunetter och blondiner, jättesmala eller lite kurviga, det beror på tjejen och hur vacker hon är.

Dock gillar jag inte jätterövar.

Vad är det som måste vara så utmärkande enligt dig?

Jag tycker inte en tjejs kropp blir snygg av det här

Eller det här

Då är den här tjejen jävligt mycket snyggare utan nåt ?utmärkande?

• Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-23 22:37:35 följande:

Ingen bryr sig vad du gillar.

Du glömde dig själv eftersom du citerar mig och anstränger dig för att skriva något kränkt ;)

Sorry att inte din feta röv gör dig oemotståndlig.
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-24 10:36:08 följande:

Haha ja för att du blev så kränkt så du måste börja vara otrevlig. Ingen annan som varit det förutom du, till slut tröttnat man.

Om du nu måste försöka gå till personangrepp så kan jag säga att min röv inte är fet. Sen vet jag nog mer än du hur oemotståndlig jag är eller inte.

Vad har du själv för härliga attribut att komma med?

Du glömde att det var du som var otrevlig först, jag bara svarade.
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-23 22:37:35 följande:

Ingen bryr sig vad du gillar.

Vadå härliga attribut, det är inte jag som uppmärksamhetshorar och frågar om tjejer älskar vältränade armar eller nåt annat attribut och sen lackar på alla som inte gör det, hahaha
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 10:53:34 följande:

Det är inte förnedrande! Det HETER så. Kolla olika beskrivningar av kroppstyper, timglasfigur, äppelform, päronform och rak "pojkfigur".

Och kan inte tänka mig att det är vedertaget att kalla män med muskulös röv för flickiga...

Bara larv. Portman har lika mycket livmoder och östrogen som nån fetrövad lagårdsdörr, det där är bara avundsjuka från andra kvinnor.
  • Anonym (Äh)
    BossHoss skrev 2018-06-25 12:13:18 följande:

Jag har enbart hört dem beskrivas som pojkaktiga från tjejer som är "kurviga" och anser att en riktig kvinna har kurvor.

och jag tycker det är sjukt, därför argumenterar jag för min sak. OCH för att jag avskyr när kurviga tjejer påpekar att man gillar barn eller pojkar bara för att man inte tänder på stora rumpor och det är alltid dessa personer som säger att smala tjejer har pojkkroppar.

*ååå jag hatar personangrepp och taskiga tillmälen om kvinnliga attribut, buhuu. Nätta kvinnor ser inte ut som kvinnor, dom som ser ut som små POJKAR och bara PEDOFILER gillar dom* #nohate #jagärhär #realwomenhavecurves #hatahat
Svar på tråden Tits n ass!