Inlägg från: Anonym (Rumptjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rumptjejen)

Tits n ass!

Om jag utgår från min erfarenhet som tjej, så är det betydligt vanligare att killar säger att de är en "rumpkille". Om man snackar lite på kik exempelvis, så brukar det ganska snart komma fram.. Har aldrig hört nån prata om bröst på samma sätt.

Var nog ganska "gammal" innan jag förstod att en rumpa kunde ha samma dragning som bröst, som tonåring hade jag sånna komplex för mina små bröst... Sen började jag märka att bakdelen tydligen var väldigt poppis... ;)

• Anonym (Rumptjejen)
    Danzig76 skrev 2018-06-07 08:45:06 följande:

Rätt många gillar händer? Allvarligt?

Jag kan ärligt säga att jag aldrig har hört någon yttra "Var på xigår och den var en tjej som hade jättesnygga händer"

Haha precis. Men kanske inget man talar om. Lite OT nu, men händer är verkligen det första jag spanar in hos män. Ett par grova och vackra händer kan vara otroligt attraktivt.
  • Anonym (Rumptjejen)
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-07 13:05:45 följande:
    Ja för mycket fokus på bröst och för lite på rumpa ;) Men tror nog ändå av min erfarenhet att det ändå är bröst som majoriteten av killar gillar. Iallafall när det gäller fixering ;)

Men bra att du är nöjd med din rumpa då antar jag? :)
    Nja, kan som sagt inte hålla med om det. 
    Man invaggas ju i den tron då det är mer fokus på bröst typ i media, filmer etc. 
    Men det där djuriska beteendet brukar väckas av rumpa... Den uppfattningen har jag fått iaf, men det är ju ganska svårt att mäta egentligen. 

Jo är väl nöjd.. Den brukar uppskattas ;) Brösten med men rumpan har fått mer uppmärksamhet om man säger så...
  • Anonym (Rumptjejen)
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-07 13:09:56 följande:
    Ja händer och underarmar tydligen tjejer tänder på mest hos oss killar iallafall om man ska tro på den undersökningen jag läste om för ett tag sedan?
    Danzig76 skrev 2018-06-07 09:42:14 följande:
    Absolut, så kan det nog vara. Men det du säger har jag faktiskt hört flera tjejer säga om män,  händer och "ådriga" underarmar typ :)
    Det är hett! Eller hela armarna går bra också ;) Behöver inte vara ådriga, men en viss typ av armar dras jag till..

Något som är nästan ännu mer tilldragande på nåt slags instinktivt vis är breda axlar/bröstkorg/rygg. För mig iaf :) 
  • Anonym (Rumptjejen)
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-07 21:08:12 följande:

Ja det kanske är som du säger, men håller med dig att bröst lyfts fram väldigt mycket och får ta mycket plats. Men jag går ju själv mest igång på rumpor men har samtidig många kompisar som mer eller mindre är galna i stora bröst så vet inte ja ;)

Men visst är det är något djuriskt med rumpor, tydligen något ni tjejer också kan gå igång på har jag märkt ;)

Då har du helt enkelt en väldigt fin rumpa ;) Sedan kanske du har lite mindre bröst, då du skrev att du var lite missnöjd med dem i ungdomen?

Har väl också märkt att dem som går igång mycket på bröst oftast gillar storleken större!

Kanske beror på vilka man umgås med eller nåt.. Känns som att när man var ung var killar tokiga i bröst, men sen i vuxen ålder har jag inte alls upplevt det så.

Själv är jag väl inte så nöjd med mina bröst, men får ändå uppskattning och killar som kommenterat specifikt dem. Man trodde ju som ung att killar bara gillade stora. Frågade en kille och han sa att för hans del så var formen viktigare en storlek.

Kanske är många tjejer som gillar killrumpor också men jag har aldrig fattat grejen med det :p Ni har ju inte ens rumpor :p
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-08 09:48:07 följande:

Jag känner igen mig i din upplevelse men så har jag tänkt att det kanske är för att jag har så snygg röv. En tjej med ett par riktigt stora snygga bröst drar säkert till sig fler tuttmän?!?

Ja det är ju lite svårt att mäta. I den här tråden verkar det vara oavgjort om vi ska tro omröstningen.

Jo precis, kan ju vara en anledning. Men jag har märkt det när man snackat även innan killen ens vet hur mina bröst eller rumpa ser ut. Så har de insinuerat kring rumpa och typ sagt att de är rumpkille :p
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 10:58:52 följande:

[quote=78807580][quote-nick]Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 09:48:28 följande:[/quote-nick]

Hur fin den är? Rumpan är en klar 10:a.

Betydligt snyggare än den där bilden någon lade upp här för ett tag sedan. Det var enligt min smak både för hängig och för liten. Min är putig och fyllig. Som ett upp och nervänt hjärta typ. Rund, utan celluliter. Går att grabba tag i så att säga. Om jag hade haft större bröst hade jag haft timglasfigur. Men jag är rätt platt upptill. Har förövrigt blivit begåvad med välsvarvade ben också. Kör stenhårt med korta tajta kjolar.[/quote]

Den där bilden lyckades jag aldrig se.. Vi kanske ska lägga ut här? ;)
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-18 13:37:32 följande:
    Fast man ger ju alltid komplimanger när man vill ligga. Har man då en tjej med långa ben framför sig ger man komplimanger för det (för att få ligga). Är hon liten och nätt säger man nåt om det. Har hon en liten röv får den en komplimang osv.
    Tack! Äntligen har jag fått det bekräftat från en kille. Fan vad mycket komplimanger man får hela tiden. Tycker alltid killar är så överdrivet positiva. Visst, är ganska nöjd med min kropp men ändå.. När en kille skickar en bild så svarar jag typ "fin" medan han typ exploderar haha :P
    Jag vill ju också ligga så det är väl win-win då :D 
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 13:29:30 följande:

Jag vill inte lägga upp bild rumptjejen, för personligt. Den som låg här innan var någon random Googlebild det var ingen som fotat sig själv. Annars hade jag aldrig varit en taskmört. ????

Jag har inget emot andra snyggrövar heller, frugan har säkert en tia hon med. Om jag är svankig, svar ja. För svankig för att det ska vara hälsosamt egentligen. Haha!

Förstår, jag skojade bara lite :p Jag har iofs lagt upp bild på den i nån av de där trådarna med massa naket. Men där platsar de lite bättre :) 
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-18 13:29:16 följande:

m m mmm
    fin rumpa

Hon har ju knappt rumpa :) 
Svar på tråden Tits n ass!