• BossHoss

Tits n ass!

Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-19 09:53:26 följande:
    Jo om man bantar :D Nä men fattar hur du tänker! Och instämmer nog. En rumpa är svår att ändra. Bröst kan man ju ändra hur som helst. Sen tycker jag inte man ska behöva ändra sin kropp för att "duga". Om inte brösten är helt förstörda av amning typ.. Då är det bra att den möjligheten finns.
    Där tycker vi olika, jag tycker mycket väl man kan ändra på sin kropp,

Är du kär i en kille och inte har några bröst alls och han älskar stora bröst. Då tycker jag mycket väl du kan göra dem större om du vill för att nå ditt mål.

Gillar jag en tjej som tränar mycket och gillar tränade killar, så får jag helt enkelt ligga i hårt under en längre tid för att duga åt henne.
  • BossHoss
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-19 10:16:30 följande:
    Jag hade tyckt att det var väldigt oattraktivt om en person har så låg självkänsla att den behöver ändra sig för att duga åt någon annan.

Blir jag kär i någon så blir jag det i hela personen och hela dens kropp. Skavanker och allt. Jag skulle också tappa intresset totalt om en kille var kritisk mot min kropp. Han ska titta på mig som att jag är en gudinna, inte mindre än det.
    Ja men bara för att jag gillar en tjej så betyder ju inte det att hon gillar mig. Vill jag ha hennes uppmärksamhet så får ju jag välja hur jag vill ha det och vad jag vill göra för att få den.

Dessutom tror jag de flesta ändrar på sig för att de vill göra det för egen del. Jag vill tex va riktigt vältränad igen, för det tycker jag är snyggare. Och så fort livet är lite lugnare så kommer jag kunna börja träna igen och nå mitt mål. Och självklart blir jag inte fulare i min sambos ögon för att jag är mer vältränad än nu, troligen lite snyggare till och med
  • BossHoss
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-19 17:01:41 följande:
    Du vet att bara för att man gillar rumpor så behöver man inte gilla det här lagårdsdörr-modet.

Jag hade valt Natalie Portman eller Emilia Clarke framför Kim Kardashian alla ggr och det är inte för att jag inte gillar deras rumpor...
    Precis.
    Håller med till 100%
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-19 20:56:52 följande:
    Natalie Portmans rumpa är pojkig skulle jag säga. Men hon är ju skitsnygg ändå!
    Det där förstår jag inte, för jättemånga tjejer har små rumpor. Men oftast blir de då kallade pojkiga av tjejer som inte har det.

Flera tjejer (menar ABSOLUT INTE dig) som är kurviga, blir helt tokiga när jag säger jag gillar smala tjejer med små rumpor och små bröst (alternativt stora bröst) Och säger jag inte gillar "riktiga" tjejer och säger man gillar barn kroppar och att det är pedofilvarning.
    why?
  • BossHoss
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-20 08:11:35 följande:
    Att vara smal utan kurvor, eller med små fasta bröst, liten rumpa, inga höfter, skulle jag säga är det mest mainstream ideala sättet att se ut på. Som i princip alla fotomodeller och skådespelerskor. Så vill nog de flesta tjejer se ut också. Helst pinnsmal på gränsen till undernäring fast med bröst.

Sen kanske din upplevelse beror på att du säger till kurviga tjejer att du inte gillar kurvor. ;)
    Skulle ALDRIG säga till en tjej spontant att jag inte gillar hennes kropp. Men om det kommer upp vad jag gillar så kommer jag heller inte ljuga om det, så om du skulle prata med en kille och han skulle säga han gillar små rumpor så hade du försökt att förnedra honom för att du inte hade det?

Vad är skillnaden på smala nätta tjejerna och kurviga då? för de kallar en inte öknamn när någon säger de gillar kurvor och stora bröst?
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-20 08:48:50 följande:
    Alltså jag har inte lagt nån värdering i det. Ett konstaterande bara. Den typ av kropp du gillar är ju mer pojkig, rak utan former. Ingen rumpa.. och som snyggröven säger, så är det så kvinnor mest framhävs i reklam och media, modeller osv.
    Om det är så som kvinnor framställs så borde det väl absolut inte klassas som pojkigt?

Tycker dessutom att modeller är skinnyfat och inte snyggt 

(ps försöker inte tjaffsa emot bara diskutera)
  • BossHoss
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-20 09:02:49 följande:
    Nej men om vi utgår från att det ör någon man tex dejtar eller är ihop med så säger man ju bara det som man tycker är hett. Övrigt lämnar man ju utanför. Hade jag dejtat en kort kille så skulle jag aldrig säga att jag gillar långa killa bara för att det är sant. Skulle han fråga så skulle jag bara säga att det inte spelar någon roll eller jag gillar dig. Helt onödigt att ta upp sånt som personen inte är.

Jag är förövrigt smal och nätt och har en snygg röv.

Jag hade inte förnedrat någon för vad den tycker men om min kille skulle säga att han Föredrar någon annan kroppstyp än min så hade han kunnat se sig om efter en ny tjej. Jag menar: vad ska jag göra med den informationen och varför skulle man vilja säga det till någon man bryr sig om.
    Sorry borde givetvis förklarat bättre. Menar givetvis inte sin partner, skulle aldrig bli ihop med någon jag inte tände på eller var attraherad av. Utan allmänna diskussioner eller på tex dejtingsidor

Skulle hon däremot bli väldigt tjock och fråga om jag föredrog hennes kropp när den var smal, så hade jag nog på ett vänligt sätt sagt att det var så. Jag skulle ALDRIG bli sur om frugan dregla över en snubbe på tex tv eller stan. Jag är inte snyggast i världen, men hon älskar mig och det är det som räknas.
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-20 09:18:02 följande:
    Borde och borde.. Det är pojkigt. Män har inga höfter och ingen röv, varför man kallar det så.
    Så det borde inte heta hockeyröv utan tjejaktig kille med andra ord då
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-20 14:01:19 följande:
    Om det är nån som är kränkt så är det du... Det bekommer mig inte överhuvudtaget vad du går igång på.
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-20 13:35:41 följande:

Exakt. Vadå är du en rump eller bröstkille? Känns lite Seinfeld 90tal att undra det. Man kan ju gilla bröst och gilla små bröst eller naturliga mittemellan. Eller gilla små rumpor eller lagom. Man kan också älska ben utan att gilla jättelånga stolpar, vissa gillar korta och muskulösa ben osv.

Men tvivlar på att inte dom flesta ändå bryr sig mest om ansiktet och personligheten.

Du verkar dessutom ha svårt att hålla dig till ämnet?
    Läser man trådstarten så ingår även annat..
    huvudfrågan är rumpa eller bröst men andra attribut efterfrågas också ju..
  • BossHoss
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-21 17:34:23 följande:
    Ja okej. Du menar så.

Av någon anledning tänkte jag nog mer vilka man dras till, blir ihop med...

alla mina pojkvänner har tex varit över 1.90, det har bara blivit så, en omedveten dragning till långa killar...
    Ja självklart har man dragning åt vissa karaktärer på människor. Men ibland är det alltid någon som faller utanför ramarna som lyser upp ens uppmärksamhet
    Sedan blir man nog lite skadad också, har jobbat på gym och krog i 20 år till och från och då blir det nog också så att en viss sorts tjejer automatiskt faller en i smaken för det är dem man umgås och ser.

Omger man sig enbart med vackra människor så tror jag de normala plötsligt börjar se fula ut..
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-20 09:18:02 följande:
    Borde och borde.. Det är pojkigt. Män har inga höfter och ingen röv, varför man kallar det så.
    Så det borde inte heta hockeyröv utan tjejaktig kille med andra ord då

Du svara aldrig på det. Du sa bara att tjejer med små rumpor är pojkaktiga, men är då killar med stora rövar tjejaktiga?
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 09:51:19 följande:
    Inte bara små rumpor utan om de har smala höfter också och är raka i kroppen. Det är väl en lite mer pojkaktig kroppstyp menar jag.

Om en kille är muskulös och därför har stor röv vet jag inte om det skulle vara det motsatta... Har aldrig sett nån sån heller så hör väl inte till normalfallen.
    Det kallas hokeyröv och är ganska förekommande bland de som tränar hockey.
    Men procentmässigt är väl det mindre förekommande än smala tjejer med små rumpor. Så egentligen borde det tala ännu mer för att de killarna borde kallas flickaktiga, speciellt då det inte är normaliserat bland män, men tjejer med små rumpor är det enligt dig själv.

Förstår inte varför tjejer som är "kurviga" skall kalla smala nätta tjejer förnedrande ord som pojkaktiga
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 10:53:34 följande:
    Det är inte förnedrande! Det HETER så. Kolla olika beskrivningar av kroppstyper, timglasfigur, äppelform, päronform och rak "pojkfigur".

Och kan inte tänka mig att det är vedertaget att kalla män med muskulös röv för flickiga...
    Aha så bara för att det har beskrivits så betyder det att det är rätt, förr beskrevs mörka, hbt och kvinnor väldigt annorlunda än idag. Det betyder inte att vi inte insett våra fel o, varför skall man kalla någon tjej för pojke överhuvudtaget pga hennes kroppsform, hon är lika mycket tjej som tjockisarna med kurvor.

En hokeyröv är en stor röv, har blivit så genom träning men benämns så för att den är stor till skillnad från vanliga killrumpor. DVS en mer kvinnlig rumpa än andra snubbar, därav tjejrumpa alltså.
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 11:53:49 följande:
    Men snälla. Det är ett allmänt sätt att beskriva den kroppstypen på!
    Jag har enbart hört dem beskrivas som pojkaktiga från tjejer som är "kurviga" och anser att en riktig kvinna har kurvor.

och jag tycker det är sjukt, därför argumenterar jag för min sak. OCH för att jag avskyr när kurviga tjejer påpekar att man gillar barn eller pojkar bara för att man inte tänder på stora rumpor och det är alltid dessa personer som säger att smala tjejer har pojkkroppar.
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 14:02:12 följande:
    Då tolkar du in en massa själv. Eller så är du väldigt selektiv eller omgiven av idioter som säger så. 
    D kan mycket väl stämma att det är så. Man reagerar ju på sådant som man upplevt. Och det skall jag givetvis inte klandra dig för, men nu var det så att du råkade stå för alla de idioterna och därför fick du orätt en del av den kängan, sorry
Svar på tråden Tits n ass!