• mackan93

Matchande kläder

Jag älskar att matcha mina kläder med mina barns det är bara så super gulligt!

Någon mer som älskar att matcha sina kläder? Tips på bra sidor med likadana mor och dotter sidor skulle uppskattas

Än så länge har jag bara handlat från morochdotter.quickbutik.com

Superfina kläder

• Svar på tråden Matchande kläder
  • Rudbeckius

Säkert gulligt. Men lite skumt.

Jag och store bonuspojken råkade ha likadana kläder på kalas. Vi var besvärade och några skojade..

• Meriall

Haha var ju supergulligt fast konstigt! :D Måste prova.

Har bara matchat typ "röd klänning" fast inte mer.

• Anonym (MammaTillEnPojke)

Jag och min son brukar matcha solglasögon och skor. Men där går gränsen. ;,D

Reima vet jag har kläder upp till strl 170. Så där är det ju bara att matcha på, om man är lagd åt det hållet.

• Fritidsmamman

Menar du att du matchar från topp till tå? Som en liten "mini-me"?
    Spontant känns det en aningen creepy. Ungefär lika creepy som när tvillingföräldrar köper identiska kläder till sina identiska barn. Ungefär som att de inte är två olika individer, utan en och samma.

• Anonym (dör)

Jag dör lite grann inombords...

Nej, mina barn får vara individer. Jag är vuxen de är barn, alltså har vi inte samma slags kläder. 

• Fritidsmamman
    Anonym (dör) skrev 2018-06-08 10:29:10 följande:

Jag dör lite grann inombords...

Nej, mina barn får vara individer. Jag är vuxen de är barn, alltså har vi inte samma slags kläder. 

Exakt så.
    Man mår lite dåligt när man ser sådana saker. Undrar hur sådana föräldrar gör när det kommer till åsikter och världsbilder; hjärntvättar eller låter sina barn bilda sig sina egna uppfattningar?
    Vissa människor borde verkligen inte få ha barn.
  • Fritidsmamman
    Anonym (MammaTillEnPojke) skrev 2018-06-07 21:34:21 följande:

Jag och min son brukar matcha solglasögon och skor. Men där går gränsen. ;,D

Reima vet jag har kläder upp till strl 170. Så där är det ju bara att matcha på, om man är lagd åt det hållet.

Det känns ändå lite kul och mer sunt.
    Men kläderna på den där sidan...alltså!?
  • Anonym (A)

Jag "matchade" mig och min dåvarande 1-åring genom att han fick en svart tröja med en aplicerad grön t-rex på magen och jag en tunika i samma gröna tyg (Me&I). Längre än så har jag inte gått.

• fluu

Det händer väl att hela familjen färgkoordinerar om det är något speciellt, men annars matchar vi inte.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Matchande kläder