• Mullbär

Hur torkar ni er på toaletten?

Är kvinna, så framifrån-tork anses ju helt NONO. Men är överviktig o har jävligt stor röv, så jag når ärligt talat inte bra bakifrån. Därmed torkar jag framifrån, MEN jag drar bakåt (alltså bort från fitthålet). Ibland från sidan om det är kladdigt o jag behöver komma åt fler vinklar (har ett skrynkligt rövhål), men drar aldrig framåt pga fitta liksom.. Så ja.. 

• Mullbär

Håller med om att wetwipes är obligatoriskt vid bajsning! Så mkt fräschare därbak. O fantastiskt skönt för hålet om man är dålig i magen o behöver gå flera ggr på en dag.. Avslutar alltid med sådan!

• Mullbär
    Anonym (Justedt) skrev 2018-06-16 07:57:02 följande:
    Och var hamnar våtservetten efteråt? Man får ju inte spola ner dem i toaletten och hur trevligt är det att ha dem i papperskorgen med bajs på?

Själv tar jag lite vatten på toapappret vid behov.
    Slänger dom i badrums-sophinken. Det luktar faktiskt inte om den, har man servetter med doft typ Aloe Vera så luktar det faktiskt bara gott när man öppnar hinken. Är ju inte äckligare än att man slänger mensbindor däri.

Blött papper lämnar ju bara pappersbitar i rövhålet o det kliar ju nästan värre än bajsrester.. 
  • Mullbär
    Anonym (Justedt) skrev 2018-06-16 21:16:58 följande:

Nä, tänkte väl det, ingen vill svara att de spolar ner våtservetterna (heter inte wetwipes på svenska) och orsakar oss skattebetalare stora belopp när det blir stopp i reningsverken.

Men gud, alla kollar inte FL flera ggr per dag.
Svar på tråden Hur torkar ni er på toaletten?