• Lione81

Kvinnor över 30 ser ni på porrfilm?

Som frågan lyder.

Tittar ni äldre kvinnor på porrfilm, vad gillar ni att se?

• Svar på tråden Kvinnor över 30 ser ni på porrfilm?
  • Anonym (Kinky_vi)
    Lione81 skrev 2018-06-12 13:50:58 följande:

Som frågan lyder.

Tittar ni äldre kvinnor på porrfilm, vad gillar ni att se?

ja jag är 54 och tittar gärna på Porr. Tittar gärna på lite snyggare filmer av typ Marc Dorcel när vi har parträffar men när jag är själv blir det oftast lite råare, gärna gangbang och mycket sperma ur hårda grova kukar. Tror att det är en missuppfattning att kvinnor gillar mjukare porr av typ Erika Lust. Kan titta på hennes filmer men då oftast som lite lätta på stämmningen med ett glas vin när man träffar ett nytt par eller en ny extrakille.
  • Anonym (Kgkgzkgzkh)

Nej. Jag läser erotiska texter men tittar inte på porr.

• Lione81
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-06-12 13:58:01 följande:

ja jag är 54 och tittar gärna på Porr. Tittar gärna på lite snyggare filmer av typ Marc Dorcel när vi har parträffar men när jag är själv blir det oftast lite råare, gärna gangbang och mycket sperma ur hårda grova kukar. Tror att det är en missuppfattning att kvinnor gillar mjukare porr av typ Erika Lust. Kan titta på hennes filmer men då oftast som lite lätta på stämmningen med ett glas vin när man träffar ett nytt par eller en ny extrakille.

Är det inte skönt med varierande typ av porrfilm. Emellanåt kan det vara mjukt, andra stunder råare.

Själv kollar jag mkt på tyskporr vilket liknar amatör mest och mer inlevelse.

Swinger kollar jag mkt på, beach sex, filmer där mkt saliv är inblandat när kvinnan suger.
  • Lione81
    Anonym (Kgkgzkgzkh) skrev 2018-06-12 14:02:44 följande:

Nej. Jag läser erotiska texter men tittar inte på porr.

När jag pluggade och inte mobilerna fanns. Skrev jag ut 10-15st noveller på skolan. Åkte hem där jag var inneboende och hade rena runk orgien för mig själv.

Glömmer det aldrig
  • Lione81
    lövet2 skrev 2018-06-12 13:58:55 följande:

Nix. Tråkigt.

Du gör det naturligt med händer eller leksaker?
  • MammAmma

Över 30 räknas som "äldre?" Ja där ser man, haha!

Svar: Japp. Så länge det inte är något professionellt (dvs med porrskådisar och dylikt), är det inte så värst noga. Gillar dock det visuella med analsex. Men avskyr verkligen industri-/main streamporr, astråkigt!

• Anonym (Kinky_vi)
    Lione81 skrev 2018-06-12 14:16:33 följande:

Är det inte skönt med varierande typ av porrfilm. Emellanåt kan det vara mjukt, andra stunder råare.

Själv kollar jag mkt på tyskporr vilket liknar amatör mest och mer inlevelse.

Swinger kollar jag mkt på, beach sex, filmer där mkt saliv är inblandat när kvinnan suger.

Klart att det är kul med lite variation men även när jag börjar med lite mjukare varianter så blir det rätt snart ett gangbang med creampie eller liknande som man tittar på. Ger inte så mycket för amatörfilmer. Finns två typer av amatörfilmer antingen är det dåligt filmat med konstiga vinklar, taskig ljussättning eller så är det semiamatörer det vill säga halvproffs som leker nybörjare för att det säljer. Finns riktigt snygga GB-filmer från Dorcel och jag tycker att Spermastudio gör filmer jag går igång på och som jag fantiserar om att vara med i.
  • Anonym (Swingar)

Klart jag gör. tittar själv och tillsammans med min man och ofta på swingersklubbar och på privata fester är det någon film som rullar. Ser gärna riktigt bra proffsfilmer i snygga miljöer. Dorcel är en favorit. Finns en del Czeckiska swingersfilmer som är lite kul och Johan Vildes filmer är ibland lite skoj att se då jag känner några av killarna som brukar vara med och även ett par av dom mognare damerna som var med för några år sedan är jag bekant med.

• Anonym (Stina)

Tittar ofta på porrfilm. Två killar och en tjej är en favorit och gärna lesbisk porr med ung gammal. Kukar på film skall vara grova, ådriga och hårda annars kan det kvitta. Trist med GB-filmer och andra filmer med kukar som knappt står och killar som runkar frenetiskt för att få fram några droppar.

Svar på tråden Kvinnor över 30 ser ni på porrfilm?