En man trygg i sig själv?
Vad menar ni tjejer med att ni söker en självsäker man som är trygg i sig själv?
Vad betyder det för er?
Vad är en oattraktiv man gör er och hur utrycker han sig?
Vad menar ni tjejer med att ni söker en självsäker man som är trygg i sig själv?
Vad betyder det för er?
Stabil.
Ja stabil skulle jag också säga.. Vet vad denne vill, inget behov av att spela spel. Öppen och ärlig, rak. Och inget jäkla behov att trycka ner partner för att känna sig bättre själv.
Ganska så abstrakta svar! Inget mera konkret?
En man som (med glimten i ögat men ändå på allvar) svarar "det gör jag också" när jag säger att jag älskar honom. Och som inte tar illa upp av att jag gör likadant.
En man som är trygg i sig själv:
- känner sina egna känslor och kan svara rakt på en fråga: "tycker du vi skall göra det eller det?" eller "vad tycker du om det?" Finns inget som är värre än en man som man måste dra saker och ting ur när det gäller "tyckande". Har mött en del sådana män och det är så jobbigt att lägga en massa energi på att få honom att fundera ut vad han faktiskt själv, tycker och känner.
Min tips till alla män är att försöka lära känna sig själva på djupet. Vad tycker jag? Vad känner jag?
Vad betyder det för er?
Inte lättkränkt.
Inte osäker på sin manlighet så att han har behov av att gå och göra sig till.
Tar motgångar utan att bli aggressiv.
Vad betyder det för er?
Ganska så abstrakta svar! Inget mera konkret?
Berätta gärna motsatserna! Dåliga instabila män som ni har träffar och hur dessa har haft för beteeenden!?
En man som vågar visa känslor, vågar vara sårbar.
En som är rak och ärlig. Som visar uppskattning.
Som tar ansvar för sig själv och de han tycker om i livet. Någon som man vet att man kan lita på, gör det han säger, ger inga bubbla budskap utan står bakom sina ord.
Oattraktivt med män som spelar spel, är aggressiva, tycker synd om sig själva, lägger allt ansvar på kvinnan i ett förhållande, ser sig själv som ett offer av omständigheter, trycker ner andra runtomkring sig för att må bättre själv.
Berätta gärna motsatserna! Dåliga instabila män som ni har träffar och hur dessa har haft för beteeenden!?
Deg hjälper mig att förstå vad som krävs för att va av intresse för er!
Har stabilt jobb
Stabil inkomst
Är laidback
Ändå rak och tydlig
Kommer inte längre dock!
Sist jag försökte så sa tjejen att hon behövde satsa på sig själv ; med andra ord - ej intresserad
- känner sina egna känslor och kan svara rakt på en fråga: "tycker du vi skall göra det eller det?" eller "vad tycker du om det?" Finns inget som är värre än en man som man måste dra saker och ting ur när det gäller "tyckande". Har mött en del sådana män och det är så jobbigt att lägga en massa energi på att få honom att fundera ut vad han faktiskt själv, tycker och känner.
Min tips till alla män är att försöka lära känna sig själva på djupet. Vad tycker jag? Vad känner jag?
Någon som kan lugna mig när jag har ångest och "stressar". Som kan sina gränser, klarar av att ge sig själv utan förbehåll samt klarar av att säga nej när det behövs. Ärlig och varm.
Deg hjälper mig att förstå vad som krävs för att va av intresse för er!
Har stabilt jobb
Stabil inkomst
Är laidback
Ändå rak och tydlig
Kommer inte längre dock!
Sist jag försökte så sa tjejen att hon behövde satsa på sig själv ; med andra ord - ej intresserad