• Anonym (Fundersam)

Vilken sida finns otrogna på?

Hej!
    Jag funderade på om han är medlem på en sida eller en app, skulle vara "kul" att ta kontakt med han där. Vad finns det för sidor att leta efter han på? (som att hitta en myra i en höstack men ett försök är det ju värt). 

Jag vet att han inte finns på:
    Tinder 
    Kik
    happypanncake
    badoo- lite halv osäker där då jag inte hittade en sökfunktion
    Vad har jag missat? Jag såg igår när vi la oss att han stängde ned en app som låg dold bland andra tråkappar, den hade en blå överkant när den va öppen... Jag tänkte helt enkelt börja prata med han, skicka lite fejkbilder och bestämma en träff om han nu är otrogen och inte är det med någon vi känner.

• Svar på tråden Vilken sida finns otrogna på?
  • BossHoss
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-06-21 10:16:57 följande:

Hej!
    Jag funderade på om han är medlem på en sida eller en app, skulle vara "kul" att ta kontakt med han där. Vad finns det för sidor att leta efter han på? (som att hitta en myra i en höstack men ett försök är det ju värt). 

Tinder 
    Kik
    happypanncake
    Vad har jag missat? Jag såg igår när vi la oss att han stängde ned en app som låg dold bland andra tråkappar, den hade en blå överkant när den va öppen... Jag tänkte helt enkelt börja prata med han, skicka lite fejkbilder och bestämma en träff om han nu är otrogen och inte är det med någon vi känner.

Hur vet du att det var en dejting app?
  • Anonym (Fundersam)

Det vet jag inte men något skumt håller han på med.  Behöver inte ens vara otrohet men misstanken och magkänslan finns och den stämmer till 99% av gångerna det är något plus hans beteende kring vissa saker. Skulle helt enkelt vilja roa mig med att leta efter han och se om jag hittar honom för att då själv ta kontakt och se om han ens har någon användare någonstanns. 

• Pope Joan II
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-06-21 10:26:05 följande:

Det vet jag inte men något skumt håller han på med.  Behöver inte ens vara otrohet men misstanken och magkänslan finns och den stämmer till 99% av gångerna det är något plus hans beteende kring vissa saker. Skulle helt enkelt vilja roa mig med att leta efter han och se om jag hittar honom för att då själv ta kontakt och se om han ens har någon användare någonstanns. 

Han langar nog bara knark ska du se. 

Ingen mer uppbygglig hobby i sikte för dig och din intuition? Du kanske kan börja spå väder eller något i den stilen?
  • Anonym (Fundersam)
    Pope Joan II skrev 2018-06-21 10:32:39 följande:
    Han langar nog bara knark ska du se. 

Ingen mer uppbygglig hobby i sikte för dig och din intuition? Du kanske kan börja spå väder eller något i den stilen?
    Det är väl mer beteendet och andra konstiga saker han gör som har byggt upp känslan, finns ju inte där utan grund precis. 
  • Anonym (Bumpen)
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-06-21 10:26:05 följande:

Skulle ni ha det som en liten uppiggande del i er relation eller vad?
  • Pope Joan II
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-06-21 10:43:56 följande:
    Det är väl mer beteendet och andra konstiga saker han gör som har byggt upp känslan, finns ju inte där utan grund precis. 
    Visst, men sättet du har att hantera det på tycks vara att "roa" dig med att försöka hitta din partner på kontaktsidor. Skulle det lyckas skulle du tycka att det var "kul" att ta kontakt med HONOM där. 

Det finns inga andra sätt för dig att bemöta hans beteende och ifrågasätta de konstiga saker han gör, tror du?
  • Anonym (Förstår)

Man bör lite på sin magkänsla- vad ska man annars lita på?
    Varje gång jag haft känslan så brukar det stämma. Oftast handlar det ju om att mannen ändrat beteende, och visar allt mindre intresse för sin partner hemma. Det i kombination med eventuella lögner och smussel.

Såvida du inte är sjukligt svartsjuk i vardagen så att säga. Tänker inte ge dig några appar att söka på, utan ge dig ett bättre råd. 

Varför stanna hos en man som du behöver kontrollera? Om han brister i uppmärksamhet, och du inte känner dig lycklig i förhållandet längre..lämna!

• Anonym (Jenni Svensk)
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-06-21 10:16:57 följande:

Hej!

Tinder 

Kik

happypanncake

Problemet är att det inte alls behöver vara en dejt-app. Det kan lika gärna vara ett oskyldigt spel , nån vanlig chattfunktion osv osv. Nästan alla appar går det att chatta i.

Så han behöver inte alls hittat någon via dejting , nån kvinna kan ju lika gärna tagit kontakt med honom via nåt oskyldigt spel och så har det blivit en flirt som flyttats till nån annan lika tråkig app.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Förstår) skrev 2018-06-21 10:50:59 följande:
    Man bör lite på sin magkänsla- vad ska man annars lita på?
    Varje gång jag haft känslan så brukar det stämma. Oftast handlar det ju om att mannen ändrat beteende, och visar allt mindre intresse för sin partner hemma. Det i kombination med eventuella lögner och smussel.

Såvida du inte är sjukligt svartsjuk i vardagen så att säga. Tänker inte ge dig några appar att söka på, utan ge dig ett bättre råd. 

Varför stanna hos en man som du behöver kontrollera? Om han brister i uppmärksamhet, och du inte känner dig lycklig i förhållandet längre..lämna!
    Inte svartsjuk, vill inte kontrollera utan han är fri att dra vad han vill- han är en vuxen människa så inte ute efter kontroll heller, brister i uppmärksamhet- nej snarare tvärtom, inte lycklig? Jo, lycklig är jag också men allt har sina upp och nedgångar. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-06-21 11:01:17 följande:
    Inte svartsjuk, vill inte kontrollera utan han är fri att dra vad han vill- han är en vuxen människa så inte ute efter kontroll heller, brister i uppmärksamhet- nej snarare tvärtom, inte lycklig? Jo, lycklig är jag också men allt har sina upp och nedgångar. 
    Så vad har du för motiv till att vilja undersöka om din känsla är med sanningen överensstämmande då? 
Svar på tråden Vilken sida finns otrogna på?