• Anonym (Fundersam)

Vilken sida finns otrogna på?

Hej!
    Jag funderade på om han är medlem på en sida eller en app, skulle vara "kul" att ta kontakt med han där. Vad finns det för sidor att leta efter han på? (som att hitta en myra i en höstack men ett försök är det ju värt). 

Jag vet att han inte finns på:
    Tinder 
    Kik
    happypanncake
    badoo- lite halv osäker där då jag inte hittade en sökfunktion
    Vad har jag missat? Jag såg igår när vi la oss att han stängde ned en app som låg dold bland andra tråkappar, den hade en blå överkant när den va öppen... Jag tänkte helt enkelt börja prata med han, skicka lite fejkbilder och bestämma en träff om han nu är otrogen och inte är det med någon vi känner.

• Svar på tråden Vilken sida finns otrogna på?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Bumpen) skrev 2018-06-21 10:47:54 följande:
    Skulle ni ha det som en liten uppiggande del i er relation eller vad?
    Kanske beroende på hur han skulle reagera.
  • Anonym (Bumpen)

Så om du hittar honom på nån dejtingsida och ni får kontakt så skulle det känns kul att se vad han skriver, sen avslöjar du att det är du och inget mer än så?

Eller du avslöjar dig inte men tycker det är ok det han håller på med?

Förstår inte dina intentioner med det hela.

• Anonym (Den som gräver en grop...)
    Anonym (Bumpen) skrev 2018-06-21 11:28:59 följande:

Så om du hittar honom på nån dejtingsida och ni får kontakt så skulle det känns kul att se vad han skriver, sen avslöjar du att det är du och inget mer än så?

En till intressant fråga är vad som händer om mannen först upptäcker att TS är ute och söker på dejting-sidor/appar. Kan ju bli lite märkligt åt det andra hållet så att säga och svårt för TS att förklara...
  • CitronTulo
    Anonym (Den som gräver en grop...) skrev 2018-06-21 11:52:24 följande:
    En till intressant fråga är vad som händer om mannen först upptäcker att TS är ute och söker på dejting-sidor/appar. Kan ju bli lite märkligt åt det andra hållet så att säga och svårt för TS att förklara...
    Håller med..
    Och hur vet du TS att han INTE finns på de sidor som du skriver om, är rätt inkompetent på området får jag erkänna, men om man fejkar sin ålder och vart man bor etc. så måste det ju vara svårt att hitta någon?
  • Anonym (T)

Personligen tycker jag det är fel väg att gå.

Jag hade tagit upp det du nämner som ? konstiga? beteenden och förklarat hur du känner.

Säger inte att du är det, men för mig låter det som ett svartsjukt beteende att leta efter sin partner på en dejtingsida.

• Anonym (Hmm...)

Fast vad är det som säger att han är ute och nätraggar? Är han otrogen kan han ju lika gärna ha träffat en kollega/vän/whatever och då finns han ju inte på någon dejtingsida utan har EN person han har kontakt med på något sätt.

• Anonym (flshback)

Hej, ställ frågan på flashback istället. Där kommer du få svar på din fråga.

• Anonym (flshback)

...tror jag iaf

fattar iaf dina intentioner och varför du sökt på andra appar för att leta efter honom. tycker du får dåliga svar av de andra.

tyvärr kan jag inget om date-appar

• Anonym (flshback)

googla bara date app och kolla på bilder

• Anonym (En som är otrogen)

Många som vill vara anonyma och otrogna söker sig till likasinnade på bodycontact.com och victroriamilan

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (En som är otrogen) skrev 2018-06-21 18:14:49 följande:
    Många som vill vara anonyma och otrogna söker sig till likasinnade på bodycontact.com och victroriamilan
    Tack! 
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Den som gräver en grop...) skrev 2018-06-21 11:52:24 följande:
    Du har inte alls hört talas om fejkkonto med fejkbild? t
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (flshback) skrev 2018-06-21 18:08:08 följande:
    ...tror jag iaf

fattar iaf dina intentioner och varför du sökt på andra appar för att leta efter honom. tycker du får dåliga svar av de andra.

tyvärr kan jag inget om date-appar
    Jo, jag frågade ju bara efter tips på sidor och appar. Jag har börjat hitta några populära ställen nu via en annan tråd på ett annat ställa där de va mer hjälpsamma :) Men tack för ditt inlägg! 
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (T) skrev 2018-06-21 17:23:26 följande:
    Personligen tycker jag det är fel väg att gå.
    Jag hade tagit upp det du nämner som konstiga beteenden och förklarat hur du känner.
    Säger inte att du är det, men för mig låter det som ett svartsjukt beteende att leta efter sin partner på en dejtingsida.
    Jag har vart och frågat lite men då blir han riktigt arg. Jag har aldrig under våra 15 år ens tänkt tanken på att han ens kan ha otrohet eller liknande i tankarna förrän för några månader sedan då det va en vän som sagt att hen trott sett honom på tinder. Jag ställde då frågan till honom "xxx sa att hon sett en liknande kille som dig på tinder. Vet du vad det är?" och han blev riktigt sur direkt. Sedan dess har det vart smygande med telefon mm.  Hade han inte reagerat som han gjorde då hade jag släppt detta och inte tagit den här vägen. Jag hade förmodligen inte ens tänk närmare på det. 
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Bumpen) skrev 2018-06-21 11:28:59 följande:
    Ställer honom mot väggen? Varför skulle jag inte avslöja? Det va tips på appar och sidor som efterfrågades inte vad du vill veta om mina intentioner med det hela. Ibland behöver man mer kött på benen om man ska konfrontera.
  • Fjäril kär
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-06-21 18:34:21 följande:

Du har inte alls hört talas om fejkkonto med fejkbild? t

Fast det är ju troligt att han själv har det speciellt när han blev "hittad" på Tinder.
Svar på tråden Vilken sida finns otrogna på?