• Emgr91

IVF - ruvar med testdag i Juli

Hejsan, vi gjorde FET 15/6 m 5dagars :) i naturlig cykel, dock ovitrell för att återföring inte skulle krocka m helg! Så nu får min fru ta lutinus morgon+kväll... så svårt att veta om det är lutinus, pms eller gravid som spökar... testdag 1/7!:) men BIM imorgon eller måndag :) vi är i ett lesbiskt förhållande så har två inseminationer, en ivf(tidigt missfall) en misslyckad FET och så nuvarande FET i bagaget :) kul all följas!

• Emgr91

Vi kommer nog försöka hålla oss, min fru är som en klocka... så har det inte tagit känns det som vi vet imorrn då hon borde börja blöda då... med lutinusx3 tidigare har mensen ändå brutit igenom... börjar hon blöda gör vi gravtest dan efter för att slippa dra ut på det...

symtomen är värk/hugg i livmodern sista tre dagarna, ibland ömma bröst och tidigare i veckan illamående... och så är hon ju sjukt svullen;) hon är lika tjock som mig som väger 15kg mer ;p hehe

• Emgr91
    Anonym (Gun) skrev 2018-06-24 15:18:16 följande:

Har testdag 29/6 med en tvådagars. Har haft flera missfall så även om det blir ett plus så har jag svårt att bli glad.

Det är så sjukt påfrestande att inte våga känna lycka iom tidigare missfall :/

Jag har börjat tycka att det är jättejobbigt m alla runt ikring som blir gravida när vi inte får det att fastna... och folk som går ut m grav direkt dom plussat och inte har ett uns oro för missfall etc. önskar att vi också bara vågade tro på att allt kommer gå finfint!:)
Svar på tråden IVF - ruvar med testdag i Juli