Inlägg från: Sinnligkvinnlig |Visa alla inlägg
  • Sinnligkvinnlig

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Jag skapar denna tråd för att få diskutera med kvinnor som har skaffat sig älskare via VM. Tråden är inte till för dig som vill moralisera över otrohet. Det får ni göra i en egen tråd. Okej?

Nå, jag har av olika anledningar kommit fram till att jag behöver uppleva riktigt bra sex med en älskare. Jag har inga lämpliga kandidater runt mig så jag reggade en profil på VM. En idé som visade sig lättare i teorin än praktiken. Det ramlar in enorma mängder av män, en del har jag haft lite mer kontakt med via kik ? men det är inte lätt att först diskutera med en anonym person, som sedan visar en bild och tycker vi ska boka ett hotell huxflux. Någon har jag blivit rädd för, en annan vill bara dränka mig i cyberkärlek och en tredje berättar resolut om alla sina detaljerade analsex-preferenser och säger sedan okej, när ska vi ses.

Jag får inte ihop det här och undrar över er andra som har gått från tanke till handling?

Hur kommer du fram till att du vill träffa en person som du chattat med?

Hur har dina första möten varit? Träffade du fler innan du hittade rätt?

Är du orolig över att han/du inte kommer känna attraktion, att det bara blir obekvämt irl?

Hur kommer du fram till att du verkligen vill ha sex med honom?

Sex, att klä av sig inför en främmande man ? får du kropps/åldersnoja?

Att inte ha perfekt kropp ? hindrar det er?

Hur ser ni på att vara äldre än de män som vill träffas?

Vad vill ni ha, ren sex eller den något mer komplexa rollen som att vara en gift mans älskarinna?

Många män som skriver önskar en hemlig vän, någon form av drömbild av den perfekta kvinnan som är kåt och samtidigt vill diskutera deras innersta känslor. Jag skulle så gärna höra från er andra kvinnor som har erfarenhet av det här.

• Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM
  • Sinnligkvinnlig

Som sagt, skaffa din egen tråd. Hejdå.

• Sinnligkvinnlig

Hej, RK man och tack för det första goda rådet. Håller med om att det är hjärnan som måste tända och det är svårt i denna anonyma hop av människor. Synd att det inte finns en plats i verkligheten där man kan läsa signaler innan man står ansikte mot ansikte och det är fel person. Hur tänker du som man första gången, är det nervöst, prestationspress?

• Sinnligkvinnlig

Tack snälla för råden! Särskilt säkerhet och att inte stressa. Upplever att män knuffar på, vill se bilder och vill ha intima detaljer långt före jag känner mig bekväm med det. Der går alldeles fort för min smak. Känner mig inpressad i ett hörn ganska snabbt.
    Skickar gärna ett privat PM till dig om jag behöver mer tips.

• Sinnligkvinnlig

Viktoria Milan - en sajt för folk som letar älskare/älskarinnor. En ganska usel sajt men det finns få bra alternativ.

• Sinnligkvinnlig

Precis så skulle jag önska att det blev.Tack för att du delade med dig.

• Sinnligkvinnlig

Jag gillar det du skriver RK man och önskade att fler var inne på humor och hjärna först - men det finns gott om grobianer därute. Varför inte under 50?

• Sinnligkvinnlig
    VB mannen skrev 2018-06-23 12:43:30 följande:

Hej, man här och vill ge min syn.

Har haft konto på VM ett tag och även träffat några kvinnor. Några har det bara blivit någon enstaka träff med medan andra har jag träffat flertal gånger under längre tid. En kvinna var det nästan som jag blev tillsammans med. Jag var singel och hon i förhållande.

Det absolut svåraste tycker jag är att gå från anonyma nätet till att man faktiskt träffas. När man väl träffas så märker man om allt som sagts stämmer och om man är tänd.

Men det gäller att så sakteliga ge mer och mer till den andra samtidigt som jag får veta mer och mer om den andra. Det handlar om personliga saker likväl som sexuella. Att veta vad hon har för sexuella preferenser utan att bli alltför detaljerad är som ett förspel och visar också om vi gillar lika. De personliga detaljerna som inte är sexuella hjälper mig att verifiera henne som en riktig kvinna. Tro mig, finns en jäkla massa troll därute som vill lura eller leka med oss kåta män.

När det väl kommer till att ses så föredrar jag att träffas ute på offentlig plats först. Däremot så kan det vara på ett diskret ställe, en bar el Cafe som inte är så poppis så det är lite folk. Rätt tidpunkt hjälper till. Föredrar sköta träffar ute diskret både för min och hennes skull. Även om jag dejtat på VM som singel (och i förhållande för den delen) så föredrar jag faktiskt att vara diskret och bitvis hemlig.

Går första träffen bra så är det bara upp till oss vad som händer sen. Har hänt att jag lämnat kaffet halvt uppdrucket bara för att knalla iväg för at ha sex.

Tror det viktigaste (för mig i varje fall) är att känna tryggheten att hon på andra sidan är på riktigt och att hon är seriös. Seriös på. Det sättet att hon faktiskt är beredd på att ta stegen som krävs om vi vill.

Hoppas det här kan hjälpa dig på traven :)

Tack! Det är just den balansgången som jag upplever som svårast. Att läsa av någon i lagom takt, att bli intresserad utan att lämna ut sin identitet - om det plötsligt visar sig att personen är helt weird - för det händer titt som tätt och då är det väldigt obehagligt om man inte kan backa. Samtidigt så måste man ju våga för att vinna antar jag...
  • Sinnligkvinnlig
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-23 19:52:59 följande:
    Undrar mycket hur det gick för dig vad gällde träffarna med den gifta kvinnan och du som singel.

Kände du obalans i relationen till henne då hon redan var i en relation?

Fick du känslor för henne?
    Det är en intressant fråga tycker jag - hur balanserar ni era känslor? När man har en affär så att det inte tippar över för någon som blir ledsen?
  • Sinnligkvinnlig
    Anonym (en vän) skrev 2018-06-25 12:40:57 följande:

En... öh... vän undrar vad priserna är för Victoria Milan just nu? Jag hittar ingen info på deras egna sida och andra sidor vet man ju inte om de är uppdaterade.

Haha ingen aning! Gratis för kvinnor...
  • Sinnligkvinnlig
    Bernadotte skrev 2018-06-26 15:35:25 följande:

Lite nyfiken på hur pass seriös VM är...

Gick in och registrerade mig, och det är i grunden gratis men vill man kunna läsa och skriva kostar det förstås. Ganska mycket pengar, men svårt att avgöra om det är dyrt, beroende på om det leder någonvart.

Det som slår mig är att bland dom kvinnor jag hittade på sökningen så är de flesta väldigt snygga (vilket förstås inte gör något), och frågan är om det verkligen är autentiska kvinnor eller bara lockbeten..?

Hade tidigare ett konto på AM, men tappade gnistan lite när det var ett flertal som svarade på knackig engelska, och som gärna ville att jag gjorde dom en tjänst innan vi kunde ses, och då handlade det om jag skulle registrera mig på någon annan sida som kostade pengar eller att jag skulle skänka ett par gåvor...

Skulle gärna hitta en genuint ärlig sida där det går att ta kontakt utan krusiduller och som inte kostar skjortan...

Någon som lyckats bland alla siter?

Vad kostar medlemskap för män?
  • Sinnligkvinnlig
    Bernadotte skrev 2018-06-26 15:35:25 följande:

Lite nyfiken på hur pass seriös VM är...

Gick in och registrerade mig, och det är i grunden gratis men vill man kunna läsa och skriva kostar det förstås. Ganska mycket pengar, men svårt att avgöra om det är dyrt, beroende på om det leder någonvart.

Det som slår mig är att bland dom kvinnor jag hittade på sökningen så är de flesta väldigt snygga (vilket förstås inte gör något), och frågan är om det verkligen är autentiska kvinnor eller bara lockbeten..?

Hade tidigare ett konto på AM, men tappade gnistan lite när det var ett flertal som svarade på knackig engelska, och som gärna ville att jag gjorde dom en tjänst innan vi kunde ses, och då handlade det om jag skulle registrera mig på någon annan sida som kostade pengar eller att jag skulle skänka ett par gåvor...

Skulle gärna hitta en genuint ärlig sida där det går att ta kontakt utan krusiduller och som inte kostar skjortan...

Någon som lyckats bland alla siter?

• Sinnligkvinnlig
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-26 17:09:29 följande:

Och en fråga till, är bilderna på kvinnor maskade? På manssidan är det påtagligt många mindre attraktiva (subjektivt, jag vet) män så jag gissar att de är äkta profiler...ser ut som grannen på hörnet.
  • Sinnligkvinnlig
    Bernadotte skrev 2018-06-26 18:15:14 följande:

Det fanns flera alternativ, olika priser beroende på längden på prenumerationen, som lägst 249:-/mån.

Ja, absolut, såg inte någon kvinna som var omaskad, men ändå enkelt att avgöra om det är en snygging bakom masken...;)

Jag är inte så sugen på att betala men känner mig ändå sugen på att kunna ta kontakt..!

249 kr/månaden känns kanske inte som något större problem...?
  • Sinnligkvinnlig

Fler kvinnor med erfarenheter som vill dela med sig av råd? Diskussionen riktar sig till vänliga människor utan behov av att köra ner sina egna åsikter i halsen på folk som inte bett om dem. Är du otrevlig blir du anmäld.

• Sinnligkvinnlig
    redman skrev 2018-06-27 15:24:52 följande:

Kanske är grannen på hörnet...

Jag har använt migg av locationbased dating app, inte VM eller tinder, och då hookade jag upp med grannen, vi bodde tom i samma trappuppgång :D

Haha så praktiskt!
Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM