• Sinnligkvinnlig

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Jag skapar denna tråd för att få diskutera med kvinnor som har skaffat sig älskare via VM. Tråden är inte till för dig som vill moralisera över otrohet. Det får ni göra i en egen tråd. Okej?

Nå, jag har av olika anledningar kommit fram till att jag behöver uppleva riktigt bra sex med en älskare. Jag har inga lämpliga kandidater runt mig så jag reggade en profil på VM. En idé som visade sig lättare i teorin än praktiken. Det ramlar in enorma mängder av män, en del har jag haft lite mer kontakt med via kik ? men det är inte lätt att först diskutera med en anonym person, som sedan visar en bild och tycker vi ska boka ett hotell huxflux. Någon har jag blivit rädd för, en annan vill bara dränka mig i cyberkärlek och en tredje berättar resolut om alla sina detaljerade analsex-preferenser och säger sedan okej, när ska vi ses.

Jag får inte ihop det här och undrar över er andra som har gått från tanke till handling?

Hur kommer du fram till att du vill träffa en person som du chattat med?

Hur har dina första möten varit? Träffade du fler innan du hittade rätt?

Är du orolig över att han/du inte kommer känna attraktion, att det bara blir obekvämt irl?

Hur kommer du fram till att du verkligen vill ha sex med honom?

Sex, att klä av sig inför en främmande man ? får du kropps/åldersnoja?

Att inte ha perfekt kropp ? hindrar det er?

Hur ser ni på att vara äldre än de män som vill träffas?

Vad vill ni ha, ren sex eller den något mer komplexa rollen som att vara en gift mans älskarinna?

Många män som skriver önskar en hemlig vän, någon form av drömbild av den perfekta kvinnan som är kåt och samtidigt vill diskutera deras innersta känslor. Jag skulle så gärna höra från er andra kvinnor som har erfarenhet av det här.

• Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM
  • Anonym (urk)

Många otrogna svin på den här sidan. Dåliga som människor är vad de är.

Hej då!

• Sinnligkvinnlig

Som sagt, skaffa din egen tråd. Hejdå.

• Miss Sunny

Hej, känner mig mycket väl igjen i det du skriver, det är ganska svårt.

Du får g¨rna PM`a mig om du vill, så vi kan prata lite ostörd om ämnet, här är för många moraltanter som inte kan hålla sig borta, dom måste bara ?.

• Anonym (Moral)
    Miss Sunny skrev 2018-06-22 14:33:57 följande:

Hej, känner mig mycket väl igjen i det du skriver, det är ganska svårt.

Du får g¨rna PM`a mig om du vill, så vi kan prata lite ostörd om ämnet, här är för många moraltanter som inte kan hålla sig borta, dom måste bara ?.

Lika mycket som ni ormar måste ligga i era gropar med varandra måste vi "moraltanter" som vet att det finns en annan medmänniska i denna historia och gud förbjude även barn som blir sårade va eran egna egoism. Hade ni velat knarka och bara skada er själva, visst kör på bara. Kunde inte bry mig mer, men ni skadar andra vilket gör att vi moraltanter lägger oss i och gör det liiiiiite mer besvärligt och obehagligt att se sanningen.
  • Anonym (Moral)
    Anonym (Gerry) skrev 2018-06-22 14:45:39 följande:

Du vet inget om TS eller hennes liv men misstänker att du mår rätt taskigt själv och aldrig får ligga så du måste hoppa på andra människor. Eller har du en härlig familj som älskar dig? Grattis att de inte vet vilken fördömande och trångsynt människa du är. Eftersom du stavar och har grammatik som en femåring kanske det kan vara så att du stannat totalt i din känslomässiga utveckling.

Har ingen betydelse, otrohet kan ALDRIG rättfärdigas. Med tanke på att du enbart använder personangrepp kan du inte må så bra själv. Kram på dig och hoppas du snart känner dig bättre. Trevlig midsommar <3
  • Anonym (Gerry)
    Anonym (Moral) skrev 2018-06-22 14:47:40 följande:

Har ingen betydelse, otrohet kan ALDRIG rättfärdigas. Med tanke på att du enbart använder personangrepp kan du inte må så bra själv. Kram på dig och hoppas du snart känner dig bättre. Trevlig midsommar <3

Detsamma till dig lilla vän. Hoppas det inte är för dragigt och kallt under den där gamla stenbron där alla trollen brukar bo.
  • Anonym (Moral)
    Anonym (Gerry) skrev 2018-06-22 14:49:19 följande:

Detsamma till dig lilla vän. Hoppas det inte är för dragigt och kallt under den där gamla stenbron där alla trollen brukar bo.

Nej då, jag ligger väl skyddad här med solen. Men din bro verkar kall och drag för du låter grinig.
  • Miss Sunny
    Anonym (Moral) skrev 2018-06-22 14:45:49 följande:
    Lika mycket som ni ormar måste ligga i era gropar med varandra måste vi "moraltanter" som vet att det finns en annan medmänniska i denna historia och gud förbjude även barn som blir sårade va eran egna egoism. Hade ni velat knarka och bara skada er själva, visst kör på bara. Kunde inte bry mig mer, men ni skadar andra vilket gör att vi moraltanter lägger oss i och gör det liiiiiite mer besvärligt och obehagligt att se sanningen.
    Jaha.... Och ???   Känner du dig bättre nu när du får larva ur dig en massa skit om andra människor ? 
    Kan inte ni skapa eras egen tråd om ämnet, så släpper vi ha er här.  
  • RK man

Hej.

Jag är man så jag vet att jag inte är den du undrar över. <men jag hoppas att jag kan ge dig något att fundera över.

Om du tror att VM kan ge dig himmelska orgasmer efter nåt möte är det nog svårt för dig att uppnå detta. 

Det som däremot är sådant du kan få är spänning, förbjudenhet, skratt och uppmärksamhet. 

Min erfarenhet när jag träffat kvinnor är att man måste lägga kraven väldigt lågt den första gången. Kanske bara lite smek, en puss och lite avkänning. Om det sen känns bra utvecklar man det nästa gång. Det krävs att man lär känna varandras kroppar, men främst varandras hjärnor. Att man får igång ett samtal. Det samtalet kan bli en riktig kick för sexlivet.

Sedan tycker jag att det är viktigt att ni kvinnor har en möjlighet att dra er ur om det på nåt sätt känns weird. Detta MÅSTE vara ett krav från er sida. Om man inte känner sig trygg blir det aldrig bra. Inte ens för de som är inne på BDSM.

Känn dig fram Lyssna på signalerna. Dra dig inte för att kontakta en man anonymt typ på Familjeliv eller annan mötesplats om du är nyfiken. Du är anonym, vad kan hända?

Var rädd om dig. Vissa kvinnor jag träffat har nog inte riktigt tänkt igenom det hela.

Men tveka inte att försöka. Sanningen kommer aldrig fram även om moralsisterna säger detta. Lycka till.

• Sinnligkvinnlig

Hej, RK man och tack för det första goda rådet. Håller med om att det är hjärnan som måste tända och det är svårt i denna anonyma hop av människor. Synd att det inte finns en plats i verkligheten där man kan läsa signaler innan man står ansikte mot ansikte och det är fel person. Hur tänker du som man första gången, är det nervöst, prestationspress?

Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM