Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM
Jag skapar denna tråd för att få diskutera med kvinnor som har skaffat sig älskare via VM. Tråden är inte till för dig som vill moralisera över otrohet. Det får ni göra i en egen tråd. Okej?
Nå, jag har av olika anledningar kommit fram till att jag behöver uppleva riktigt bra sex med en älskare. Jag har inga lämpliga kandidater runt mig så jag reggade en profil på VM. En idé som visade sig lättare i teorin än praktiken. Det ramlar in enorma mängder av män, en del har jag haft lite mer kontakt med via kik ? men det är inte lätt att först diskutera med en anonym person, som sedan visar en bild och tycker vi ska boka ett hotell huxflux. Någon har jag blivit rädd för, en annan vill bara dränka mig i cyberkärlek och en tredje berättar resolut om alla sina detaljerade analsex-preferenser och säger sedan okej, när ska vi ses.
Jag får inte ihop det här och undrar över er andra som har gått från tanke till handling?
Hur kommer du fram till att du vill träffa en person som du chattat med?
Hur har dina första möten varit? Träffade du fler innan du hittade rätt?
Är du orolig över att han/du inte kommer känna attraktion, att det bara blir obekvämt irl?
Hur kommer du fram till att du verkligen vill ha sex med honom?
Sex, att klä av sig inför en främmande man ? får du kropps/åldersnoja?
Att inte ha perfekt kropp ? hindrar det er?
Hur ser ni på att vara äldre än de män som vill träffas?
Vad vill ni ha, ren sex eller den något mer komplexa rollen som att vara en gift mans älskarinna?
Många män som skriver önskar en hemlig vän, någon form av drömbild av den perfekta kvinnan som är kåt och samtidigt vill diskutera deras innersta känslor. Jag skulle så gärna höra från er andra kvinnor som har erfarenhet av det här.