Inlägg från: Anonym (Moral) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Moral)

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Miss Sunny skrev 2018-06-22 14:33:57 följande:

Hej, känner mig mycket väl igjen i det du skriver, det är ganska svårt.

Du får g¨rna PM`a mig om du vill, så vi kan prata lite ostörd om ämnet, här är för många moraltanter som inte kan hålla sig borta, dom måste bara ?.

Lika mycket som ni ormar måste ligga i era gropar med varandra måste vi "moraltanter" som vet att det finns en annan medmänniska i denna historia och gud förbjude även barn som blir sårade va eran egna egoism. Hade ni velat knarka och bara skada er själva, visst kör på bara. Kunde inte bry mig mer, men ni skadar andra vilket gör att vi moraltanter lägger oss i och gör det liiiiiite mer besvärligt och obehagligt att se sanningen.
  • Anonym (Moral)
    Anonym (Gerry) skrev 2018-06-22 14:45:39 följande:

Du vet inget om TS eller hennes liv men misstänker att du mår rätt taskigt själv och aldrig får ligga så du måste hoppa på andra människor. Eller har du en härlig familj som älskar dig? Grattis att de inte vet vilken fördömande och trångsynt människa du är. Eftersom du stavar och har grammatik som en femåring kanske det kan vara så att du stannat totalt i din känslomässiga utveckling.

Har ingen betydelse, otrohet kan ALDRIG rättfärdigas. Med tanke på att du enbart använder personangrepp kan du inte må så bra själv. Kram på dig och hoppas du snart känner dig bättre. Trevlig midsommar <3
  • Anonym (Moral)
    Anonym (Gerry) skrev 2018-06-22 14:49:19 följande:

Detsamma till dig lilla vän. Hoppas det inte är för dragigt och kallt under den där gamla stenbron där alla trollen brukar bo.

Nej då, jag ligger väl skyddad här med solen. Men din bro verkar kall och drag för du låter grinig.
Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM