Inlägg från: Miss Sunny |Visa alla inlägg
  • Miss Sunny

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Hej, känner mig mycket väl igjen i det du skriver, det är ganska svårt.

Du får g¨rna PM`a mig om du vill, så vi kan prata lite ostörd om ämnet, här är för många moraltanter som inte kan hålla sig borta, dom måste bara ?.

• Miss Sunny
    Anonym (Moral) skrev 2018-06-22 14:45:49 följande:
    Lika mycket som ni ormar måste ligga i era gropar med varandra måste vi "moraltanter" som vet att det finns en annan medmänniska i denna historia och gud förbjude även barn som blir sårade va eran egna egoism. Hade ni velat knarka och bara skada er själva, visst kör på bara. Kunde inte bry mig mer, men ni skadar andra vilket gör att vi moraltanter lägger oss i och gör det liiiiiite mer besvärligt och obehagligt att se sanningen.
    Jaha.... Och ???   Känner du dig bättre nu när du får larva ur dig en massa skit om andra människor ? 
    Kan inte ni skapa eras egen tråd om ämnet, så släpper vi ha er här.  
  • Miss Sunny
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-23 17:12:10 följande:

Varför rekommenderar ni en gift man till TS?

Varför går inte en singelkille lika bra?

Därför att då är båda i samma sits, och vet vad det rör sig om. Framför allt diskretionen. Sam att risken för spridning av sjukdomar är större med singelkillar som möjligtvis knullar runt.
  • Miss Sunny
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-23 21:46:15 följande:
    Det är en intressant fråga tycker jag - hur balanserar ni era känslor? När man har en affär så att det inte tippar över för någon som blir ledsen?
    Man har nog ingen garanti för detta. Måste bara ta den chansen.
Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM