Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM
Hej.
Jag är man så jag vet att jag inte är den du undrar över. <men jag hoppas att jag kan ge dig något att fundera över.
Om du tror att VM kan ge dig himmelska orgasmer efter nåt möte är det nog svårt för dig att uppnå detta.
Det som däremot är sådant du kan få är spänning, förbjudenhet, skratt och uppmärksamhet.
Min erfarenhet när jag träffat kvinnor är att man måste lägga kraven väldigt lågt den första gången. Kanske bara lite smek, en puss och lite avkänning. Om det sen känns bra utvecklar man det nästa gång. Det krävs att man lär känna varandras kroppar, men främst varandras hjärnor. Att man får igång ett samtal. Det samtalet kan bli en riktig kick för sexlivet.
Sedan tycker jag att det är viktigt att ni kvinnor har en möjlighet att dra er ur om det på nåt sätt känns weird. Detta MÅSTE vara ett krav från er sida. Om man inte känner sig trygg blir det aldrig bra. Inte ens för de som är inne på BDSM.
Känn dig fram Lyssna på signalerna. Dra dig inte för att kontakta en man anonymt typ på Familjeliv eller annan mötesplats om du är nyfiken. Du är anonym, vad kan hända?
Var rädd om dig. Vissa kvinnor jag träffat har nog inte riktigt tänkt igenom det hela.
Men tveka inte att försöka. Sanningen kommer aldrig fram även om moralsisterna säger detta. Lycka till.