Inlägg från: Bernadotte |Visa alla inlägg
  • Bernadotte

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Lite nyfiken på hur pass seriös VM är...
    Gick in och registrerade mig, och det är i grunden gratis men vill man kunna läsa och skriva kostar det förstås. Ganska mycket pengar, men svårt att avgöra om det är dyrt, beroende på om det leder någonvart.

Det som slår mig är att bland dom kvinnor jag hittade på sökningen så är de flesta väldigt snygga (vilket förstås inte gör något), och frågan är om det verkligen är autentiska kvinnor eller bara lockbeten..?

Hade tidigare ett konto på AM, men tappade gnistan lite när det var ett flertal som svarade på knackig engelska, och som gärna ville att jag gjorde dom en tjänst innan vi kunde ses, och då handlade det om jag skulle registrera mig på någon annan sida som kostade pengar eller att jag skulle skänka ett par gåvor...

Skulle gärna hitta en genuint ärlig sida där det går att ta kontakt utan krusiduller och som inte kostar skjortan...

Någon som lyckats bland alla siter?

• Bernadotte

Det fanns flera alternativ, olika priser beroende på längden på prenumerationen, som lägst 249:-/mån.

Ja, absolut, såg inte någon kvinna som var omaskad, men ändå enkelt att avgöra om det är en snygging bakom masken...;)

Jag är inte så sugen på att betala men känner mig ändå sugen på att kunna ta kontakt..!

• Bernadotte
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-26 18:23:10 följande:
    249 kr/månaden känns kanske inte som något större problem...?
    Nej det är inte så mycket pengar iof, det är mer en prioriteringsfråga...

Nu såg jag att den lägsta ligger på 299:-/mån och då om du signar upp för 12 månader, vilket gör ca 3600:- på ett är. Är det värt det? Inte om det funkar lika "bra" som det gör på Ashley Madison.
    Vidare så är månadskostnaden för ett halvår 399, och för 3 mån, 499.

Jag lägger hellre pengar på mina "riktiga" intressen...;)
  • Bernadotte
    redman skrev 2018-06-27 15:24:52 följande:
    Kanske är grannen på hörnet...

Jag har använt migg av locationbased dating app, inte VM eller tinder, och då hookade jag upp med grannen, vi bodde tom i samma trappuppgång :D
    Synnerligen praktiskt!
    Vilken app är det?
Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM