Inlägg från: VB mannen |Visa alla inlägg
  • VB mannen

Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM

Hej, man här och vill ge min syn.

Har haft konto på VM ett tag och även träffat några kvinnor. Några har det bara blivit någon enstaka träff med medan andra har jag träffat flertal gånger under längre tid. En kvinna var det nästan som jag blev tillsammans med. Jag var singel och hon i förhållande.

Det absolut svåraste tycker jag är att gå från anonyma nätet till att man faktiskt träffas. När man väl träffas så märker man om allt som sagts stämmer och om man är tänd.

Men det gäller att så sakteliga ge mer och mer till den andra samtidigt som jag får veta mer och mer om den andra. Det handlar om personliga saker likväl som sexuella. Att veta vad hon har för sexuella preferenser utan att bli alltför detaljerad är som ett förspel och visar också om vi gillar lika. De personliga detaljerna som inte är sexuella hjälper mig att verifiera henne som en riktig kvinna. Tro mig, finns en jäkla massa troll därute som vill lura eller leka med oss kåta män.

När det väl kommer till att ses så föredrar jag att träffas ute på offentlig plats först. Däremot så kan det vara på ett diskret ställe, en bar el Cafe som inte är så poppis så det är lite folk. Rätt tidpunkt hjälper till. Föredrar sköta träffar ute diskret både för min och hennes skull. Även om jag dejtat på VM som singel (och i förhållande för den delen) så föredrar jag faktiskt att vara diskret och bitvis hemlig.

Går första träffen bra så är det bara upp till oss vad som händer sen. Har hänt att jag lämnat kaffet halvt uppdrucket bara för att knalla iväg för at ha sex.

Tror det viktigaste (för mig i varje fall) är att känna tryggheten att hon på andra sidan är på riktigt och att hon är seriös. Seriös på. Det sättet att hon faktiskt är beredd på att ta stegen som krävs om vi vill.

Hoppas det här kan hjälpa dig på traven :)

• VB mannen
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-23 19:52:59 följande:

Undrar mycket hur det gick för dig vad gällde träffarna med den gifta kvinnan och du som singel.

Kände du obalans i relationen till henne då hon redan var i en relation?

Fick du känslor för henne?

Jag såg hela tiden den relationen ur ett sexuellt perspektiv, vi träffades för att ha sex. Vi sågs alltid hemma hos mig och träffarna var ibland rena snabbisar, knulla snabbt och hårt i hallen och sedan adjö, och ibland var hon hos mig i ett par timmar. Dom timmarna var vi nakna och vi knullade hela tiden eller så låg vi och tog en paus i varandras armar innan det var dags igen.

Det var väldigt skönt och spännande sex med henne men jag har svårt att se att vi skulle gå ut på stan tillsammans hand i hand. Så där någonstans gick gränsen för oss
  • VB mannen
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-23 21:46:15 följande:

Det är en intressant fråga tycker jag - hur balanserar ni era känslor? När man har en affär så att det inte tippar över för någon som blir ledsen?

För mig hjälpte det att se på relationen som strikt sexuellt. Vi träffades för att fysiskt umgås, inget annat. Men det är klart ju mer jag lärde känna henne desto bättre sex blev det.
  • VB mannen
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-24 14:09:40 följande:

Var du aldrig rädd att hennes kille/man skulle upptäcka er och kontakta dig?

Nej.

Hon var ytterst diskret och även om jag hade hennes nummer så var det endast i samband med träffar vi hördes på tel, annars mail. Vi sågs alltid hemma hos mig vilket är på andra sidan stan från där hon bodde.

Men allt gott är inte för evigt. Jag var som sagt singel och var väl en double dipper, träffade ytterligare en kvinna jag hade sex med, hon var också singel. Problemet med den gifta kvinnan var att det var svårt att ses, hon kunde bara komma loss typ var 3-4e vecka. Så när jag började träffa den andra tjejen så kom den gifta i andra hand vilket ledde till att vi sågs ännu mindre innan vi en dag bestämde oss för ett sista knull (my god... Knullade som om det var det sista vi gjorde på jorden...).

Men var är du själv, är du på VM i stånd med att dejta en man?
  • VB mannen
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-06-24 20:41:19 följande:

Personligen hade jag aldrig klarat av en singelkille som älskare eftersom han säkert skulle ta första bästa tjej dagen efter mig om möjligheten fanns vilket skulle gå mig avsmak.

Risk för könssjukdomar och allmänt snuskigt.

Inte en gift heller.

Finns det något mellan en singel och gift som är okej för dig?

PS. Knullar med gummi, för allas bästa.
  • VB mannen
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-25 13:19:18 följande:

Haha ingen aning! Gratis för kvinnor...

Jag har ett VIP konto, också gratis :)
  • VB mannen
    Sinnligkvinnlig skrev 2018-06-26 17:45:15 följande:

Och en fråga till, är bilderna på kvinnor maskade? På manssidan är det påtagligt många mindre attraktiva (subjektivt, jag vet) män så jag gissar att de är äkta profiler...ser ut som grannen på hörnet.

Hälften av kvinnorna har inte maskerat sig, men dom är nog troll. För läser jag deras beskrivning så är det som taget från Google translate. När dessa kvinnor har kontaktat mig så får man alltid en affiliate länk till en annan dejtingsida.

Dom kvinnor jag har träffat på VM har alla haft privata bilder eller så har dom haft maskerade bilder som gör att man ändå inte vet hur dom ser ut. Men efter lite snack så har jag fått (och gett) privat nyckel till bilder eller fått det på kik/mail.
Svar på tråden Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM