Behöver råd från kvinnor som skaffat älskare via VM
Hej, man här och vill ge min syn.
Har haft konto på VM ett tag och även träffat några kvinnor. Några har det bara blivit någon enstaka träff med medan andra har jag träffat flertal gånger under längre tid. En kvinna var det nästan som jag blev tillsammans med. Jag var singel och hon i förhållande.
Det absolut svåraste tycker jag är att gå från anonyma nätet till att man faktiskt träffas. När man väl träffas så märker man om allt som sagts stämmer och om man är tänd.
Men det gäller att så sakteliga ge mer och mer till den andra samtidigt som jag får veta mer och mer om den andra. Det handlar om personliga saker likväl som sexuella. Att veta vad hon har för sexuella preferenser utan att bli alltför detaljerad är som ett förspel och visar också om vi gillar lika. De personliga detaljerna som inte är sexuella hjälper mig att verifiera henne som en riktig kvinna. Tro mig, finns en jäkla massa troll därute som vill lura eller leka med oss kåta män.
När det väl kommer till att ses så föredrar jag att träffas ute på offentlig plats först. Däremot så kan det vara på ett diskret ställe, en bar el Cafe som inte är så poppis så det är lite folk. Rätt tidpunkt hjälper till. Föredrar sköta träffar ute diskret både för min och hennes skull. Även om jag dejtat på VM som singel (och i förhållande för den delen) så föredrar jag faktiskt att vara diskret och bitvis hemlig.
Går första träffen bra så är det bara upp till oss vad som händer sen. Har hänt att jag lämnat kaffet halvt uppdrucket bara för att knalla iväg för at ha sex.
Tror det viktigaste (för mig i varje fall) är att känna tryggheten att hon på andra sidan är på riktigt och att hon är seriös. Seriös på. Det sättet att hon faktiskt är beredd på att ta stegen som krävs om vi vill.
Hoppas det här kan hjälpa dig på traven :)