Snälla, hjälp mig välja matta!?
Jag har köpt en ljusgrå soffa. Jag har beige gardiner. Jag har vita tapeter och brun parkett.
Men vad ska man ha för färg på mattan????
Jag har köpt en ljusgrå soffa. Jag har beige gardiner. Jag har vita tapeter och brun parkett.
Men vad ska man ha för färg på mattan????
Tycker också att det är värt att lägga lite extra på just en lite tjockare kvalitets vardagsrumsmatta, ger hela rummet en liten känsla av lyx.
Om du är prismedveten:
Om du vill vara väldigt neutral så skulle denna vara snygg:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70322115/
Den här skulle också vara snygg till din "lugna omgivning" om du vågar lite mera:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00372359/
Jag har den här och jag älskar den (har grå väggar, beige soffa, vita gardiner och parkettgolv):
www.matt-tema.se/farg/multi/tiffany-multi-80x150
spontant känner jag att du behöver lite färg i ditt rum. En stor matra och några kuddar i soffan så tror jag att det räcker bra. Den här kanske, bra pris också, viktigt att du inte väljer en liten matta. Valby ruta, den största storleken m2.ikea.com/se/sv/p/valby-ruta-matta-kort-lugg-flerfaergad-10328634/
Oavsett inredningsstil passar dessa mattor.
Köp hellre en lite för stor matta än en liten om du är osäker. En liten matta blir jätteful.
Den här skulle också vara häftig tror jag hemma hos dig (de har webbshopp upptäckte jag precis)
www.matt-tema.se/farg/beige/cameron-natur
Tycker absolut du skall vänta med att köpa matta tills soffan kommer!! Tänk om soffan när den kommer är mer beige än grå? Etc
Denna var fin. Billig också jysk.se/inredning/mattor/stora-mattor/matta-vilin-140x200-gra
Tycker absolut du skall vänta med att köpa matta tills soffan kommer!! Tänk om soffan när den kommer är mer beige än grå? Etc
Den här skulle också vara häftig tror jag hemma hos dig (de har webbshopp upptäckte jag precis)
www.matt-tema.se/farg/beige/cameron-natur