Inlägg från: Anonym (Eh!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eh!)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (yes) skrev 2018-08-27 12:47:37 följande:
    Om man utgår från att de som säljer sex frivilligt är några enstaka undantag så är det kanske inte så konstigt att man inte förstår, om man istället utgår ifrån att andelen som gör det frivilligt inte alls är ett fåtal undantag utan väldigt många så klarnar kanske bilden lite. Ponera att de som säljer sex frivilligt är säg, 50%, då är det väl ganska naturligt att värna om dessa, eller hur?
    Fast så är det ju inte...
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (en kille) skrev 2018-08-27 12:40:04 följande:
    Som sexarbetare är mitt svar på det att det finns folk som tänder på transaktionen. Det finns folk som tänder på illusionen. Det finns folk som har kinks som kan vara svåra att få gratis för attdet är svårt att komma i kontakt med andra med samma kinks. Det finns de som är blyga och behöver komma över tröskeln vilket kan vara lättare med en sexarbetare pga upplägget. Det finns de som vill testa exempelvis sex med en person av samma eller motsatt kön, beroende på ens läggning, vilket också är lättare att bara vara ärlig med gentemot en sexarbetare. De finns de som bara vill ha okomplicerat, diskret sex. Det finns personer med fysiska handikapp som inte kan få sex annars. Det finns de som vill ha ett kuttersmycke för några timmar eller en helg, något snyggt att visa upp för affärskollegor eller andra tillfälliga kontakter. Det finns de vars partners inte kan ge dem sex och har en överenskommelse att sexarbetare är ok men inte krogragg eller fasta älskare.

Jag har stött på allt detta många gånger.

På min egen sida så kan jag säga att jag har haft en mängd kunder som jag utan tvekan hade kunnat ligga med helt gratis men det har inte legat i antingen deras eller mitt intresse att göra det.
    Jaha, men vilken rätt har dessa att utöva sina böjelser med någon som inte vill ha sex med dem? Svar inga.
  • Anonym (Eh!)
    Bjoer skrev 2018-08-30 08:34:14 följande:
    Det finns ett par TED Talks på samma ämne, vilka i princip övertygade mig till den ståndpunkt jag har idag.

www.ted.com/talks/juno_mac_the_laws_that_sex_workers_really_want
    Jo, för hon representerar ALLA prostituerade?

De prostituerade som kämpar för att det ska vara lagligt - i vår del av världen - representerar möjligen den lilla spillra som gör det 100% frivilligt och som gillar det.
  • Anonym (Eh!)
    Voyager skrev 2018-09-02 22:38:15 följande:

Eftersom jag mött uppfattningen att jag skulle vara någon sorts "sexgud", vilket jag aldrig påstått, vill jag bara uppdatera statistiken något (och ge en helt "naturlig" förklaring till de drygt 2000 orgasmer några tydligen undrat över).

Efter en oerhört hektisk vecka (där jag bl.a. prioriterat några enskilda råd via PM framför diverse mer eller mindre meningslösa forum med okunniga och obekräftade uppgifter) har jag också delat ut och fått ytterligare några orgasmer, dels på hotellrum, dels på ett nattåg och dels i en lite speciell fåtölj i en bostad. Då sex är belöning i sig (för personer med normalt belöningssystem och inte har en historia droger med centralstimulantia) och den äkta varan inte kan köpas för pengar har jag inte betalat en krona för detta och inte heller fått betalt (förutom att blivit bjuden på taxi, vilket dock motiverades av andra arbetsuppgifter). Med ungefär denna omfattning sedan tonåren och i några decennier kan vem som helst räkna ut att det blir tusentals - om man verkligen är intresserad av att det ska gå för ens partner.

Det är också en helt annan upplevelse med ömsesidig njutning än att bara egoistiskt tänka på sin egen, vilket fler mer eller mindre frustrerade eller besvikna kvinnor gett uttryck för. En prostituerad kvinna beskrev t.o.m. hur de använde som skämt mellan varandra som sexsäljare: "Du njöt säkert av det." Det är inte ens säkert alla sexköpare, verkligen förstår att det var ett skämt men var ett sätt att beskriva den absurda mismatch som finns mellan säljare och köpare enligt deras erfarenhet. Om jag inte minns fel definierar Namibias lagstiftning prostitution som "sex med ickesexuellt utbyte".

Många sexsäljare har erfarenhet av sexuella övergrepp som barn/tonåring. De har aldrig haft sex som de njutit av och vet inte hur det är. Det är en faktor som spelar in även för de som "tror att de vill". De vet inte vad de går miste om. Om man tror att sex faktiskt är och ska vara plågsamt är det ju inga problem att sälja sig.
  • Anonym (Eh!)
    oanonym skrev 2018-09-02 23:03:46 följande:
    Borde det vara förbjudet att ha sex utan njutning?

Eller är det upp till var och en att avgöra detta?
    Alla bör få veta att det normala är att man ska njuta av sex och att det är möjligt. Har man bara erfarenhet av sex i form av övergrepp kanske man tror att det är så sex är. Man har ju sex för att man är kåt och vill bli tillfredsställd. Naturen har gjort det så, annars hade vi inte velat ha sex och inga barn hade blivit gjorda.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-03 00:08:31 följande:

Om man tycker det är så viktigt och hävda 2000 orgasmer man gett kvinnorna, så är detta och försöka hävda vilken fantastiskt sex gud du är.

Jag njuter inte av mitt arbete, så är det för många.
    Du uppvisar fortfarande problem och förstå att alla inte tänker som dig, eller ens nära.
    Dock fortfarande ingen förklaring på varför du inbillar dig att ditt sätt och se på sex är det enda.
    Varför är den frågan så svår för dig och svara på.

Annars har större delen av tråden handlat om att göra det bättre för kvinnorna, och skilja kriminellanätverk ifrån hanteringen.

1) Nej det är det inte. Han har haft sex och sett till att hjälpa kvinnan till orgasm varje gång. Det kan alla män som vill och anstränger sig. Har man haft sex ett antal år blir det många orgasmer.

2) Jag gissar att du inte använder din sexuella eller kroppsliga integritet i ditt arbete. Jag tror att du hade känt annorlunda om du var tvungen att låta främmande män ha analsex med dig 10 ggr/dag.

3) Så länge män är beredda att betala stora summor pengar för att ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dem kommer det främst finnas kriminella nätverk i "branschen" eftersom de alltid finns där det finns mest pengar att tjäna.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (en kille) skrev 2018-09-03 00:30:17 följande:
    Jag vet inte om det här ska föreställa ett dåligt försök till skryt eller vad, men upplysningsvis har även jag gett och fått ett antal orgasmer den senaste veckan. Jag fick även pengar för flertalet av dessa. 
    Varför blåser du dina älskare på pengar?
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (yes) skrev 2018-09-04 10:58:48 följande:
    Fakta på att ingen gör det frivilligt.  Eh! är bergsäker i sina uttalanden om att "det är så" men har hittills inte kunnat producera någon som helst fakta som styrker det.
    Jag har aldrig sagt att ingen gör det frivilligt. Det finns säkert enstaka som har det som en fetisch.

Att inte tro att man duger till annat

Att göra det för att man ändå blir utsatt för sexuella övergrepp hela tiden och då kan man ju lika gärna ta betalt

Att aldrig haft sex som varit skönt och att man därför tror att sex ska vara plågsamt och göra ont - och då kan man lika gärna ta betalt

Att sälja sig som en del i ett självskadebeteende

mm

är inte detsamma som frivillighet
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (en kille) skrev 2018-09-03 17:42:53 följande:
    Jag har bara en älskare. Honom blåser jag bara på pengar när han vill göra saker jag tycker är för dyrt och han envisas och därmed betalar för oss båda. Då får han skylla sig själv.

Mina kunder, oavsätt kön, betalar för en affärsuppgörelse.

Jobbar du gratis?
    Tydligen räcker inte skön sex som ersättning för att du har sex med dessa. Jag har skön sex med min man och får lika skön sex tillbaka. Finns liksom ingen anledning att få betalt.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (yes) skrev 2018-09-03 16:47:12 följande:
    Tja det är om inte annat ett FAKTISKT exempel som motsäger dina påståenden, vad har du för fakta som styrker dina påståenden? Det enda du gjort i denna tråd är att komma med ogrundade påståenden som du inte kan styrka med någon fakta men kräver gärna fakta av andra som du sen avfärdar som icke representativa.

Så återigen vad har du för belägg på att det skulle vara "en spillra" som gör det 100% frivilligt?
    Varför är du och dina gelikar här i tråden så angelägna om att upprätthålla prostitutionen? Varför skulle ni gråta blod om det inte fanns några prostituerade? är det för att ni känner trygghet i att veta att det alltid finns en kvinna längst ner på samhällsstegen och att det alltid finns en kvinna som kan låta er onanera med hennes kropp om ni får lust nån dag?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!