Inlägg från: Anonym (Eh!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eh!)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (micke) skrev 2018-09-04 15:14:13 följande:

det är fler unga män som säljer sex än unga kvinnor
    läs på

Inte internationellt...Och vilka är köparna? Män. Varför anser män att det OK att onanera med andra människors kroppar?
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (...) skrev 2018-09-04 23:19:02 följande:
    En ännu bättre fråga är varför kvinnor tycker det är ok att onanera med mäns kroppar.
    Fast det är det ju inte många kvinnor som gör. Väldigt få kvinnor köper sex.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-04 23:28:05 följande:

Nej, det är ingen fråga innan den första är besvarad.

Sen onani är omöjligt, då det är nått man gör själv.
    Men sure, det finns säkert  någon som tänder en man/kvinna tittar på när de onanerar.
    Men det är dock fortfarande nått som man gör själv.

Onani är självtillfredsställelse och det är det det handlar om. Torsken tillfredsställer sig själv med den prostituerade kvinnans kropp. Det handlar noll om hennes njutning. Hon ställer bara sin kropp till förfogande. Jag kan garantera att ingen av de kvinnor du köpt sex av njutit det minsta, snarare tvärtom.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (yes) skrev 2018-09-04 15:29:40 följande:
    Det går visst om den andra personen är med på det, då kallas det för sex, om man betalar för sexet så kallas det för prostitution men det är fortfarande något som sker MED personens medgivande, i annat fall är det våldtäkt och det är inte det som diskuteras i tråden.

Som sagt du kläcker ur den den ena efter den andra intetsägande klyschan.utan att ha något som helst koll på vad det är du egentligen säger. Hur vore det om du började tänka lite själv istället för att bara repetera ett inövat mantra?
    Nej, det kallas onani om det är självtillfredsställelse. Du kallar det väl inte sex om du knullar en sexdocka!

Problemet är att den andra personen väldigt sällan verkligen är med på det, se mitt inlägg ovan.

Jag tycker att du ska börja tänka lite som omväxling. Världen är större än dig och du har ingen rätt att ha sex med människor som inte vill ha sex med dig.
  • Anonym (Eh!)
    oanonym skrev 2018-09-05 14:22:02 följande:
    Kvinnor som njuter ska alltså få sälja sex?

Och vad har njutning med saken att göra?
    Har du sex för att plågas? Sex är till för att man ska få njutning.

Ja, teoretiskt är det OK att de få som VERKLIGEN njuter av de säljer sex, men problemet är att torsken ALDRIG kan veta om den kvinna har köper är en av de få som VERKLIGEN vill (där det då blir sex eftersom båda njuter av akten) eller en av den stora majoriteten som plågas av det.
  • Anonym (Eh!)
    BossHoss skrev 2018-09-05 14:15:48 följande:
    Men betyder inte det att det är fler KVINNOR ÄN MÄN SOM KÖPER SEX?
    Nej, det är inte fler kvinnor än män som köper sex. Män köper sex av både män och kvinnor.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-05 17:24:52 följande:

I detta fallet är den en tjänst man köper.
    Men varför vill du dessa kvinnor så mycket hemskheter?
    Varför vill du inte få det bättre för dom och killarna som säljer??(Och utopiska drömmar har inget här och göra).

Jo jag vill göra det bättre för dem. Jag vill ge mer stöd och hjälp så att de kan komma bort från prostitutionen. Många behöver samtalsstöd och terapi bland annat. Att ge grönt ljus så att ännu fler empatistörda män kan använda deras kroppar som sexdockor/onaniredskap hjälper dem INTE!
  • Anonym (Eh!)
    Voyager skrev 2018-09-06 07:26:12 följande:

Jag blev igår och under natten kontaktad av en tjej(?) som verkade intresserad av utbyte som jag besvarade vänligt och artigt. Efter en stund blev inviterna alltmer sexuella med bilder och förslag.

Jag uttryckte uppskattning över det men skrev också att jag blir fullständigt avtänd av varje form av prostitution. Försöken blev då ännu mer desperata, att jag gjorde henne kåt och våt och jag fick en länk där jag kunde registrera mig "gratis" vilket ju visade att det handlade om det jag trodde redan från början. (Att något är "gratis" antyder ju att det inte alltid är det och behöver påpekas som något "särskilt".)

Kanske var hon van vid mycket mer "lättlurade" män i mer desperat behov av sex som inte kan få det på annat sätt, än jag.

Hon frågade flera gånger vad som tog så lång tid och inte förrän jag skrev följande upphörde försöken:

"Do you READ me?"

"You c I?m in Sweden, a modern, individualistic secular country where any kind of even attempt to sell sex is both illegal and obsolete. Also, since there are a lot of women wanting sex for free there is no or a very small market for any such selling activities."

Har nu prostituerade, hallickar och kriminella nätverk blivit alldeles desperata för att hitta kunder i Sverige eftersom så många av oss lever jämställda liv med riklig tillgång på sex helt gratis, så mycket vi önskar?

Ja så är det: i ett samhälle där kvinnor tillåts bejaka sin sexualitet kan man få och ge sex på lika villkor, man delar njutningen och ger samtidigt som man får. När man läser trådar här, eller ännu värre på Flashback, inser man att det ofta är samma personer som förespråkar mer och legaliserad prostitution som förespråkar att kvinnor ska hålla på sig och som tycker att kvinnor som haft sex med fler än två innan de gifter sig är slampor.

Det går hand i hand. Filosofin är att kvinnor endast ska ha sex för att tillfredsställa mannen. Kvinnor som själva vill ha sex för att de är kåta stämplas som slampor och "madrasser".
  • Anonym (Eh!)
    oanonym skrev 2018-09-06 07:32:28 följande:
    Hur blev du kontaktad? Och varför sysslar du med sådant på nätterna?
    Jag antar att du inte har några former av sociala medier alls och mycket sparsamt använder mail. Den typen av kontakter kommer ju hela tiden, särskilt om det går att utläsa att du är man.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-06 12:37:58 följande:

Syftet och motivet går aldrig uppnå, då det är kriminellanätverk som sköter handeln.

Ursäkta men tror du på allvar att kriminella nätverk skulle sluta handla med kvinnor bara för att staten inför bordeller? Det skulle fortfarande vara lika lönsamt och kriminella ligor finns där det finns pengar. Så länge män är mer intresserade av att kunna få sex när de vill än att den de har sex med har det bra så kommer det att finnas gott om pengar. redan idag är det säkrare för kriminella ligor att handla med kvinnokroppar än med narkotika.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!