Ni gör mig så jävla äcklad!
det är fler unga män som säljer sex än unga kvinnor
läs på
det är fler unga män som säljer sex än unga kvinnor
läs på
Nej, det är ingen fråga innan den första är besvarad.
Sen onani är omöjligt, då det är nått man gör själv.
Men sure, det finns säkert någon som tänder en man/kvinna tittar på när de onanerar.
Men det är dock fortfarande nått som man gör själv.
I detta fallet är den en tjänst man köper.
Men varför vill du dessa kvinnor så mycket hemskheter?
Varför vill du inte få det bättre för dom och killarna som säljer??(Och utopiska drömmar har inget här och göra).
Jag blev igår och under natten kontaktad av en tjej(?) som verkade intresserad av utbyte som jag besvarade vänligt och artigt. Efter en stund blev inviterna alltmer sexuella med bilder och förslag.
Jag uttryckte uppskattning över det men skrev också att jag blir fullständigt avtänd av varje form av prostitution. Försöken blev då ännu mer desperata, att jag gjorde henne kåt och våt och jag fick en länk där jag kunde registrera mig "gratis" vilket ju visade att det handlade om det jag trodde redan från början. (Att något är "gratis" antyder ju att det inte alltid är det och behöver påpekas som något "särskilt".)
Kanske var hon van vid mycket mer "lättlurade" män i mer desperat behov av sex som inte kan få det på annat sätt, än jag.
Hon frågade flera gånger vad som tog så lång tid och inte förrän jag skrev följande upphörde försöken:
"Do you READ me?"
"You c I?m in Sweden, a modern, individualistic secular country where any kind of even attempt to sell sex is both illegal and obsolete. Also, since there are a lot of women wanting sex for free there is no or a very small market for any such selling activities."
Har nu prostituerade, hallickar och kriminella nätverk blivit alldeles desperata för att hitta kunder i Sverige eftersom så många av oss lever jämställda liv med riklig tillgång på sex helt gratis, så mycket vi önskar?
Syftet och motivet går aldrig uppnå, då det är kriminellanätverk som sköter handeln.