Inlägg från: Anonym (Eh!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eh!)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (yes) skrev 2018-09-06 21:33:13 följande:
    Så blir det alltid när man diskuterar med extremister....det blir något i sitil med,

A; Alla ska äta pasta för potatis är äckligt....

B: Men, hur vet du det, det kanske finns de som gillar potatis?

A: Nä, potatis är äckligt, alla ska äta pasta

B: Jo, jag har förstått att du gillar pasta, men hur vet du att alla andra tycker likadant?

A: För att det är så

B: Men hur vet du det....

A: För potatis är äckligt....

B: Men titta här här står det ju att massor med människor äter potatis...

A: Det bevisar ingenting... potatis är äckligt...

B: Har du några belägg för det....

A: Potatis är äckligt...

Och så går det runt, runt, runt och runt....
    Vilket löjligt exempel. Vi diskuterar människor. kvinnor och män fungerar olika. Du kan ju fundera på hur du hade gillat att ha analsex med okända män varje dag. kvinnor är EXAKT lika ointresserade av män de inte vill ha som heterosexuella män är av andra män. Det är ett biologiskt faktum. Det är också ett biologiskt faktum att kvinnor, precis som män, måste vara upphetsade för att kunna ha sex. Ja man kan såklart ha sex med en kvinna ändå, men det blir då väldigt obehagligt för henne. Om man inte har massor med glidmedel gör det också ont.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-06 16:45:17 följande:

Vi vet redan att Eh! är bara här pga moralen och och sin ideologi.
    Inte diskutera nått som kan göra en dålig situation lite bättre, eller ta till sig fakta.

Det är ju du och dina gelikar som inte är intresserade av fakta.

Att vara emot prostitution har lika mycket eller lite med moral att göra som att vara emot mord eller våldtäkt. Jag tycker exempelvis att våldtäkt inom äktenskapet ska vara förbjudet. Den lagen införde Sverige 1965, som första land i världen. Det fanns säkert en hel del av de med din ideologi som skrek om att det var en morallag när det begav sig.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-06 16:41:42 följande:

Jag har aldrig sagt det är enkelt, men har man det allra minsta intresse för dessa kvinnors välmående.
    Så är detta ett måste, du dock har så många ggr berättat att du skiter fullständigt i dessa kvinnor och män som prostituerar sig.
    Även om du försöker hävda annat.

Det som är mest skrämmande med detta svaret du gav, det är att du verkar ha glömt hela konversationen.

Nej, inte någonstans har jag sagt att jag skiter i dessa kvinnor. Jag vill att samhället ska göra ALLT för att hjälpa dem ur prostitutionen. Givetvis kommer män som vill ha tillgång till kvinnokroppar när helst de önskar att med näbbar och klor försöka förhindra detta.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (torsk) skrev 2018-09-12 05:36:28 följande:
    Vadå hittar? Att köpa sex har sin egen tjusning. Väljer det framför otrohet med nån kollega eller vän när som helst.
    FYI, om du är i ett förhållande är det otrohet att köpa en prostituerad - även om det egentligen är en avancerad form av onani. Såvida du inte pratat med din kvinna om detta och fått OK är jag väldigt övertygad om att hon blivit äcklad om hon fått veta.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-12 06:39:41 följande:
    En sak är extremt uppenbar, det finns en marknad för detta och som ALLTID så kommer någon och erhåller tjänsten och köpa.
    Marknaden ser lite olika ut i olika delar av världen. Utbudet av prostituerade är lägre i jämställda och rika länder eftersom kvinnorna där inte behöver sälja sina kroppar för att överleva och har egen ekonomi och är självständiga. Om du tar bort de kvinnor som säljer sex i Sverige och som inte kommit hit från fattiga länder eller är offer för trafficking blir det inte jättemånga kvar.
  • Anonym (Eh!)

Alltså, män kommer fortfarande att vilja ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dem, och kommer att försöka locka och övertala (eftersom män uppenbarligen är oempatiska svin), men kvinnor som mår bra, har egen ekonomi och är självständiga kommer inte att vara intresserade.

• Anonym (Eh!)
    oanonym skrev 2018-09-12 12:18:00 följande:
    Vad menar du med att den prostituerade blir utnyttjad ?

Är det bättre att vara ett svin och äckel som utnyttjar en kollega, i så fall ?
    Om han är otrogen med en kollega lär den kollegan vara med på noterna, vara lika kåt och få lika mycket ut av det. Du kanske tror att de prostituerade gillar att torskarna har sex med deras kroppar?
  • Anonym (Eh!)
    seoltang skrev 2018-09-12 16:01:18 följande:
    Torskar bryr sig inte om prostituerade säljer sig själva frivilligt eller inte. Det är därför trafficking och sexslaveri är en miljardindustri. Om frivilligt sexarbete var så vanligt som pro-prostitutionsaktivister hävdar så skulle inte trafficking existera.

Prostituerade säljer inte en tjänst de säljer sig själva.
    Det är därför en 13 årig oskuld kan säljas för ett högre pris än en 40 årig kvinna som arbetat som prostituerad i 20 år.
    Exakt!

Många hävdar, exempelvis här på FL, att de bara går till prostituerade som själva valt det. Förbluffande många går till prostituerade som låter sina kroppar användas för att finansiera sina studier (en av de lögner som torskar uppenbarligen sväljer utan reflektion precis som "jag brukar inte tycka det är skönt men med dig är det ett undantag" eller "jag har bara gjort detta tre gånger innan"). Många hävdar också att de aldrig skulle gå till nån som kunde vara ett offer för trafficking.

Om detta verkligen var sant skulle det inte finnas någon trafficking precis som du säger. Det skulle inte finnas någon marknad. Men torskarna skiter fullständigt i om den prostituerade verkligen vill.

Av denna anledning sitter det ständigt män i bilar utanför behandlingshemmet för tonårstjejer som har självskadebeteende. Att sälja sex fast de inte vill är en del i detta och det är därför de får behandling. Torskarna VET detta, men skiter i det.
  • Anonym (Eh!)

Som sagt, det finns många män, väldigt många, som vill ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dem - allt från mannen som tycker att frun ska "ställa upp" fast hon inte är kåt (=inte har erektion - hur många män har sex med sin fru när de inte har erektion?) till mannen som tjatar och lockar och pockar och manipulerar tonårstjejerna i stallet han äger, till mannen som betalar en kvinna.

Kvinnor som mår bra, är trygga, självständiga och har ekonomisk säkerhet, de kommer inte att tacka ja när dessa män vill ha sex med dem. Därför är prostitution mycket mindre vanligt i jämställda och rika länder.

• Anonym (Eh!)
    Anonym (yes) skrev 2018-09-12 18:14:18 följande:
    Exakt, prostitution är en snabb genväg till pengar, varför envisas man då med att låtsas som att det inte alls skulle kunna vara ett encitament för frivillig sexhandel?
    Därför att det är inte en enkel genväg till snabba pengar. Det är en väldigt svår väg till snabba pengar. Att sälja sin ena njure är också en snabb väg till pengar, men lika svår.

Att ha sex med en man kvinnan inte är kåt på (OBS hon behöver inte vara kär, bara kåt!) är lika obehagligt som det är för en hetero man att ha sex med en annan man.

Du skulle kunna tjäna grova pengar på att sälja analsex till homosexuella män. Det skulle inte vara mer obehagligt för dig än för en kvinna att sälja sig till män hon inte vill ha.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!