-
De som kan spara in en resa till Gambia eller de som kan sluta utnyttja de unga nyanlända männen på HVB-hemmet. Inget av detta är hälsosamt.oanonym skrev 2018-06-29 17:13:31 följande:Vilken del av kvinnorna är det du vill ska skaffa dildo och fantasi? -
Ja men när det gäller kvinnors utnyttjande av män/pojkar så är det ju liksom inte riktigt lika illa som när det är männen som tar för sig? TÄNK om det var unga ensamkommande kvinnor från andra länder på hemmen för nyanlända och manlig personal tog för sig hejvilt. SNACKA om rabalder i våra kvällstidningar och tevesoffor. Men kvinnor ......ja de är ju som de är. SNACKA om ojämlikhet.oanonym skrev 2018-06-29 17:35:56 följande:Om en resa till Gambia är hälsosam har jag ingen aning om. Att utnyttja sin ställning på ett hem för att ha sex är fel. Ännu mer fel om det är minderåriga inblandade. -
I jämlikhetens namn så är det kanske dags för svenska kvinnor att sluta se sig som hjälplösa offer! Här i Sverige så är kvinnor och män jämställda i så hög grad så det är dags för männen att ta lite plats! De borde rycka upp sig MEN tyvärr så har naturen ordnat det så illa så männen vill ligga mer än kvinnor. UNGA män framförallt. De offrar självständighet, egenvärde och existensberättigande många gånger bara för att få lite kärlek och närhet....och det t om i äktenskap och förhållanden.
(Apropå jämställdhet och det man jämt hör om olika löner.......ÄR det så att en manlig sjuksköterska har mer betalt än en kvinnlig?) Ngn som är i branschen och vet?) -
Nä det är förvisso så att männen börjar släpa efter och bli "offer" men jämlikt med kvinnotänk....ABSOLUT.Bröstlängtan skrev 2018-06-29 18:45:46 följande:Sverige jämlikt? Du måste skoja! -
Vi hajarAnonym (Skala) skrev 2018-06-29 18:55:30 följande:Skitbra att de finns, när man behöver en snabb tömmning
-
Så du tänker ngn slags "stackars-bordeller" här i Sverige för fula och/eller gamla eller på annat sätt oattraktiva kvinnor? Liksom extrapris på fredagar med den allra fulaste? Jag tror tvärtemot att finns det pengar att tjäna så finns kvinnorna. De vackra, unga och attraktiva. PENGAR är vad det handlar om.Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 19:08:52 följande:På de statliga bordellerna kommer det knappast vara speciellt mycket unga snygga tjejer anställda eftersom de unga tjejerna nog gärna vill kunna ha en massa sex på fritiden med sin partner så det lär ju bli främst de som har problem att hitta en partner, samt de äldre som inte har så mycket sex med sina partners längre men vill fortsätta att leva ihop.
-
Okeeej och bilen går bra?Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 19:45:43 följande:Knappast de attraktiva och unga som skulle välja att ha sex med mängder av köpare dag in och dag ut på statliga bordeller eftersom de attraktiva lär ha en partner och vill då ha ett aktivt sexliv vilket det knappast lär klaras av efter en arbetsdag med 5-6 sexakter genomförda utan upphetsning.
De so förespråkar bordeller verkar på något sätt tro att prostituerade inte har nervtrådar och slemhinnor likt icke-prostituerade inte heller verkar de haft förhållande med kvinnor som varit tvingade att ta en paus med sexet då det blivit irriterat under smekmånadsfasen -
Det ena utesluter väl inte det andra? Allt handlar väl om prislappen?Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 11:10:59 följande:De vackra unga och attraktiva lär ju knappast vara intresserade av att upplåta sin kropp på statliga bordeller när de kan ha ömsesidigt sex med vackra unga attraktiva män och njuta av detta. -
Ja eftersom de "sitter på en guldgruva". Kvinnor (alltså nu menar jag unga kvinnor) har ju en maktposition eftersom de kan sexstrejka eller bjuda till i relationen. Ett urgammalt trick att få sin vilja igenom. Självklart finns det ett pris som ingen kvinna kan motstå. Varför svärmade annars så många unga vackra kvinnor kring Hefner (rip). Money talks.oanonym skrev 2018-06-30 11:31:43 följande:Är alla kvinnor potentiella horor? -
Du menar med ngn typ av källhänvisning till en gigantisk studie? Jag har bildat mig min uppfattning under de 60+ år jag levat här på jorden och det betyder ju inte att jag påstår att det är sant. Jag känner och tror så bara. Rätt säker faktiskt.oanonym skrev 2018-06-30 11:42:12 följande:Irrelevant hur många kvinnor som svärmade runt Hefner. Eller är alla unga kvinnor lika?
Styrk att alla unga kvinnor är lika så tror jag dig.