Inlägg från: Anonym (anneli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anneli)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 12:29:17 följande:
    Det finns inget argument för fungerande kvinnor att sälja sex på bordeller i Sverige eftersom det finns ett skyddsnät som gör att ingen behöver sälja sex för att klara sig.Kvinnor på bordeller världen över tjänar inte mer än ett vanligt jobb på ICA trots att de har sex med 10 kunder per dag att romska kvinnor hamnar i detta är för att de inte kan välja jobb i livsmedelsaffär utan valet är att leva på pengar från kommunen som enbart räcker till att inte svälta
    Ja jag har inte vurmat för bordeller i Sverige men OM vi mot all förmodan skulle få sådana här IDAG så måste det vara stora pengar för att locka kvinnor. Jag är 100% övertygad om att om pengarna finns så kommer kvinnorna. IDAG har vi skyddsnät och en god välfärd men den kan tas ifrån oss och då gäller samma som för romerna.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 13:18:25 följande:
    Om vi inte skulle ha ett bra skyddsnät och välfärd skulle detta innebära att även männen drabbas av bristen på välfärd och de skulle då knappast lägga sina pengar på att köpa sex inte minst med tanke på att de som skulle sälja sex skulle vara de som var desperata och inte fungerande attraktiva kvinnor
    Så du tror att fattiga män inte köper sex? Tänk det tror jag.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 14:07:23 följande:
    Hur ska fattiga ha råd att köpa sex när det är för att de tjänar så stora summor kvinnor väljer att sälja sex, om välfärd och skyddsnät försvinner har fattiga inga pengar att lägga på att köpa sex eftersom att ge sina barn går före att köpa sex
    Beror ju på hur man prioriterar och hur prisnivån ligger.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Hmm...//) skrev 2018-07-03 06:57:30 följande:

Jag har så svårt att förstå hur män kan ha sex med kvinnor som inte är det minsta attraherade/sugna/kåta?
    Är det dessa män som även utför våldtäkter? (Samma sak minus pengar)

Finns knappast ngn sådan koppling.
  • Anonym (anneli)
    oanonym skrev 2018-07-03 07:21:52 följande:
    Om kvinnan är tvingad av någon att sälja sig så har du en poäng.
    Fast vem är det då som är våldtäktsmannen? Den som tvingar kvinnan att sälja sig eller den som köper i god tro?
  • Anonym (anneli)

Världens äldsta yrke. En fantastisk möjlighet för kvinnor att göra pengar på oftast ynkliga ensamma män. En del kvinnor tar 19 kr/min för att "prata snusk" med ngn stackare. VISST finns kvinnoförtryck i branschen men det är inte det överskuggande. Det är kvinnan som sitter på guldgruvan.

• Anonym (anneli)
    Anonym (Klara) skrev 2018-07-03 07:37:09 följande:

Jag tycker också det finns vissa likheter mellan våldtäkt o att köpa sex även om det inte är samma sak. I båda fallen struntar mannen i att det inte finns ett samspel, ingen ömsesidig önskan och lust att ha sex med varandra.

Jag skulle aldrig vilja vara ihop eller ens ligga med en man som har köpt sex även om det var en av dessa omtalade frivilliga sexsäljare. Just för att det visar mej att mannen kan ha sex fast han vet att hon fejkar, att bara hans njutning räcker och att samspelet inte är viktigt för honom.

Fast i en våldtäkt så överfaller han henne och tvingar henne medan när han köper en kvinna så får han betala rejält för ngt som kanske tar fem minuter.
  • Anonym (anneli)

Jag lyssnade på ett radioprogram där en kvinna hade en "sexlinje" som hon tjänade multum på. Hon satt hemma i lägenheten och män ringde dit för att hon skulle stöna och flåsa lite och kanske berätta vad hon hade på sig medan han fixade grovjobbet. DET betalar män dyrt för (typ minst 19:-/min). Det fanns många män som ringde till henne för det priset bara för att prata.......då fattar man att det inte är kvinnan som är offret i det här spelet.

• Anonym (anneli)
    Anonym (Hmm...//) skrev 2018-07-03 07:58:16 följande:
    Förhoppningsvis får han betala rejält för 5 minuter men för henne känns det ändå som ett övergrepp - varje gång!
    Kanske det men det är ju inte så kul att slita i en gruva heller eller tvätta gamla gubbar i röven på ett demensboende för betydligt mindre pengar. Liksom livet är inte alltid kul.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-03 08:36:37 följande:
    Du jämför att prata på en sexlinje med prostitution att mumla lite i telefon medan en lagar mat eller tränar på crosstrainer  med att ha sex med främmande män.
    Inte alls. Min Point var att män är beredda att betala för det allra minsta. Det är väl sorgligt att en man är beredd att betala för att en kvinna ska prata snusk med honom? Skulle du betala en man för det? Skulle NÅGON kvinna betala för det? Finns säkert EN och om hon finns så får vi snart se hennes inlägg.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Nej) skrev 2018-07-03 09:39:07 följande:
    I god tro? På allvar?
    Ja i tron att hon väljer själv att sälja sig? Är det konstigt? Tror du att alla kvinnor som säljer sex är offer?
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-03 10:33:32 följande:
    Nej, jägare är världens äldsta yrke, och bonde är också äldre. Prostitutionen kom med slaveriet. Innan dess hade man troligen inte ens en tanke på att man kunde köpa en annan människas kropp, utan bara hennes handlingar.
    Fast jägare och samlare var väl sina egna och tog inte betalt? När bönderna började sälja sina varor hade säkert hororna redan kommit till stan.
  • Anonym (anneli)

Finns ju många typer av prostitution. En del säljer sig på Malmskillnadsgatan för tvåhundra medan lyxfnasken (supersnygga utan drogproblem) tar rejält betalt och kan unna sig det mesta om de bara tillfredsställer en gammal gubbe. Kan inte vara så tungjobbat?

Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!