PGD gender selection
följer gärna denna tråden, då jag längtar efter en dotter. Skulle gärna höra ni som utför behandling, hur det var, vad det kostade, var ni gjorde det, om det lyckades vid första försöket, era upplevelser, båda bra som dåliga.
följer gärna denna tråden, då jag längtar efter en dotter. Skulle gärna höra ni som utför behandling, hur det var, vad det kostade, var ni gjorde det, om det lyckades vid första försöket, era upplevelser, båda bra som dåliga.
Det händer inte mycket i den här tråden..... kan vi inte diskutera här istället för i fb-grupper?
Har funderat på samma sak- borde man inte bara kunna sortera spermier och inseminera.....
Men det är klart då kan de inte garantera att det blir befrukat. Tar dom ut ägg så sätter de ju in befruktade ägg.
Vad finns det för fler länder som erbjuder selektering av spermier? Det går inte att göra i Sverige? Hade varit så mycket enklare...