Tyda ultraljud -hjälpas åt!
Hej! Tänkte starta en tråd för oss som vill hjälpa varandra att tyda ultraljudsbilder. Vi har haft vårt RUL och mannen vill absolut inte veta så det återstår för mig att gissa... vad tror ni? En tjej eller kille?
Hej! Tänkte starta en tråd för oss som vill hjälpa varandra att tyda ultraljudsbilder. Vi har haft vårt RUL och mannen vill absolut inte veta så det återstår för mig att gissa... vad tror ni? En tjej eller kille?
Vad är känslan? Har du barn sen innan? Jag tror alla ska få tjejer och jag ska få en till kille så gissar på en tjej
Jag har ingen känsla tyvärr. Jag har en flicka sedan innan och då hade jag ingen känsla heller.
Ville ni ta reda på kön eller ska det bli en överraskning?
Vill nån gissa? Bf om ca 58 dagar och bilden från rul. Ingen aning om kön
Egentligen vill vi att det blir en överraskning, men jag är ändå så nyfiken så därför frågar jag här om någon ser. :)
Vill nån gissa? Bf om ca 58 dagar och bilden från rul. Ingen aning om kön
Vilken liten goding!! Tror på tjej här med vad säger magkänslan?
Samma som här då... ena stunden känns det bara spännande och nästa stund nästan lite jobbigt att inte veta. Har börjat handla lite kläder och kan inte undvika att småsnegla på rosa kläder och volanger men får hålla mig till mest grått/beige/vitt i 15 veckor till... hur tänker ni andra? Köper ni blandat eller kör ni neutralt?
Ja precis så är det för mig också. Jag väntar dessutom 2 så blir extra nyfiken. Tyvärr så fick vi reda på hos barnmorskan att det är samma kön på dem så det förstörde spänningen en aning.
Vi har inte börjat handla något än, men när vi väl ska göra det kommer vi nog bara köpa neutralt.
Det skumma är att magkänslan inte säger något har 3 pojkar och 1 tjej sen innan så vore ju roligt om det är en tjej till