• Charlizee

Tyda ultraljud -hjälpas åt!

Hej! Tänkte starta en tråd för oss som vill hjälpa varandra att tyda ultraljudsbilder. Vi har haft vårt RUL och mannen vill absolut inte veta så det återstår för mig att gissa... vad tror ni? En tjej eller kille?

• Svar på tråden Tyda ultraljud -hjälpas åt!
  • SofiaJak

Spännande! Någon som kan gissa på min bild? Bf den 6:e, och är sjuuuukt nyfiken nu! ????

• Charlizee
    SofiaJak skrev 2018-06-30 16:26:08 följande:

Spännande! Någon som kan gissa på min bild? Bf den 6:e, och är sjuuuukt nyfiken nu! ????

Tycker den är litelik min första UL bild och eftersom jag tror min är en pojke så gissar jag på detsamma. Vad tror du själv?
  • SofiaJak
    Charlizee skrev 2018-06-30 18:01:49 följande:

Tycker den är litelik min första UL bild och eftersom jag tror min är en pojke så gissar jag på detsamma. Vad tror du själv?

Oj, jag vet faktiskt inte. Men jag har hela tiden fått höra att det ser ut som en pojke när alla kollar på magen. Så det blir nästan att man blir lite inställd på det. Spelar iofs inte mig någon roll eftersom jag redan har två av varje, men min sambo vill gärna ha en flicka.
  • babydreams

[quote=78844243][quote-nick]Anonym (Överraskning) skrev 2018-06-30 19:32:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Pojke helt klart!

• Anonym (Överraskning)
    babydreams skrev 2018-06-30 21:05:19 följande:

[quote=78844243][quote-nick]Anonym (Överraskning) skrev 2018-06-30 19:32:53 följande:[/quote-nick]

Pojke helt klart!

[/quote]

Varför tror du det?
  • Charlizee
    babydreams skrev 2018-06-30 21:05:19 följande:

[quote=78844243][quote-nick]Anonym (Överraskning) skrev 2018-06-30 19:32:53 följande:[/quote-nick]

Pojke helt klart![/quote]

Spännande att höra!
  • babydreams

[quote=78844243][quote-nick]Anonym (Överraskning) skrev 2018-06-30 19:32:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Fick en känsla bara. Brukar gissa rätt 8 av 10 gånger på bekantas. Många tycker det är läskigt att jag har rätt så ofta, vet inte varför men får bara en känsla av det :)

• Anonym (Överraskning)

Hur tolkar du denna bild? ????
  • Äppelskruttpaj
    Charlizee skrev 2018-06-30 15:16:55 följande:

Wow, grattis till tvillingar! Vad häftigt!

Sa jag skulle avvakta men har inte kunnat hålla mig, fick köpa en nästa ny vagn av min kompis så efter det har det blivit en hel del små inköp.

Tack så mycket! Det känns väldigt speciellt att ha två bebisar i magen. Du gissade på att den på ultraljudsbilden är en tjej?

Det är ju så kul att köpa grejer till bebisar så förstår att du inte kan hålla dig. Jag vill också köpa grejer, men har inte råd än utan får vänta tills efter semestern.
Svar på tråden Tyda ultraljud -hjälpas åt!