• Shevi1

3 åring

Vad ska jag göra? När min lillebror va 3 år så släppte jag honom med min kompis bror som är 7 år. Vi va alla på leos lekland. Jag får ångest över att jag släppte min bror med min kompis bror. Jag satt såklart på soffan i leos lekland och såg dem ibland. Jag lät dem leka i 30 min. De finns föräldrar som släpper barn från 2år helt ensamma på leos lekland. Vad tycker ni borde jag känna ångest över detta??

• Svar på tråden 3 åring
  • Shevi1

Men om man jämför med de som släpper sina barn helt ensamma o dem som är bevakade av andra barn så är det väl bra elle?

• Shevi1

Men de var min kompis son han är 7 år som vaktade min son

• Shevi1

Vill inte göra om det men jag satt på soffan och sa till dem ifall de behöver nått så kommer de till mig

• Shevi1

Vet inte varför men känner mig taskig för att jag tänker alltid att något ska hända dem fast inget har hänt så får fortfarande ångest. Kan du några förslag som gör att jag släpper de och känner att det var dumt fast de gör inget

• Shevi1

Så jag ska tänka att inget hände o det var inte taskigt gjort för inget hände. Men ska ej göra om det.

• Shevi1

Ok om jag säger att vi träffat kompisen ungefär 1 gång varann vecka då känner han honom väl?

• Shevi1

Eh jo dem går i 2an dem kan iallafall förstå order från en förälder så jag tror ändå att de kan vakta en 3 åring.

• Shevi1

Fattar inte vad de kan hända dem egentligen, räcker det inte att sitta på soffan och kolla dem då och då?

Svar på tråden 3 åring